סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 2

מחזור הפתיחה הוכיח שהעונה אין קבוצה מעל הליגה. הליגה תהיה שוויונית מאוד כאשר קבוצות רבות יתחרו על העלייה לליגת העל. מחזור הפתיחה הניב סוג של הפתעה בתבוסה של מ.ס כפר קאסם לרמת השרון. הפועל ירושלים (קטמון דאשתקד), שוב בעטה בדלי כאשר הובילה 3:0 מול איכסל ולבסוף איכסל השוותה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-09-2020
  • 11:31

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו

שי אבני: קבוצתו של אבי סבג ניצחה את רעננה ופתחה את העונה ברגל ימין. מול עכו היא צריכה להמשיך את המומנטום ולפרוץ את הבונקר העכואי. הפועל ר"ג הצליחה לעשות זאת מול עכו רק בתוספת הזמן כאשר עכו לא שמו אוטובוס ברחבה במשך המחצית השנייה אלא חניון של אגד! טוב תעשה עכו אם תאמין בסגל הצעיר שלה ותנסה לשחק כדורגל פתוח. לא משחקים בליגה הזו נגד ברצלונה או ריאל מדריד. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

בית"ר ת"א בת-ים - הפועל רעננה

שי אבני: ראיתי את רעננה במחזור הפתיחה ואני לא חושב שכרגע יש לה סגל שבנוי לעלייה. בית"ר ת"א הפסידה לנוף הגליל רק בדקה ה-90.  בית"ר ת"א מתברגת כל עונה בפלייאוף העליון בזכות צעירים מוכשרים שרק צריכים להיות יותר יציבים. במשחק זה הם ישיגו את הנקודות. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

הפועל עפולה - הפועל נוף הגליל

שי אבני: הפועל עפולה נשארה בדרך נס בליגה הרבה בזכות הקורונה. נוף הגליל עמוסה בזיכרונות של מחזור הסיום בעונת 2018/19 ואנשיה ישמחו לקחת 3 נקודות בבירת העמק. חביבאללה והזר הברזילאי הם החוד הטוב בלאומית ועפולה יתקשו לעצור אותם. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל רמה"ש - הפועל כפר שלם

שי אבני: רמה"ש הביסו את כפר קאסם וכעת יפגשו בבית את העולה החדשה מכפר שלם. רמה"ש אמורים להמשיך במומנטום ולקחת 3 נקודות. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

מכבי אחי נצרת - הפועל איכסל

שי אבני: אחי נצרת אכזבה כאשר סיימה רק בתיקו מול נס ציונה. ההתקפה המצוינת של אחי נצרת אמורה להבקיע כל משחק שלושה שערים. איכסל תבוא למשחק כדי להראות שהיא לא נופלת מהשכנה הגדולה והוותיקה בליגה ואני מאמין שיהיה משחק שקול. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ראשל"צ - הפועל פ"ת

שי אבני: ראשל"צ לא תחזור על העונה הקודמת והפעם תנסה להעביר עוד עונה בלאומית. הפועל פ"ת תמיד שואפים למעלה בתחילת העונה אך התיקו במחזור הפתיחה מול עפולה לא מבשר טובות. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ירושלים - מ.ס. כפר קאסם

שי אבני: שתי המאכזבות של מחזור הפתיחה נפגשות אחת מול השנייה. הפועל ירושלים עם תיקו שכולו הפסד לאחר שהובילה 0:3  מול איכסל ולבסוף איכסל השוותה. כפר קאסם הובסה מול רמת השרון ואני מאמין שתומר קשטן לא עבר לסדר היום לאחר אותו משחק. כפר קאסם תחזור למסלול שפתחה בעונה שעברה עם שלוש נקודות. הניחוש שלי: כפר קאסם.

 

הפועל ר"ג - סקציה נס ציונה

שי אבני: כפי שנכתב בפתיח, ר"ג לא האמינה שתשחק במחזור הפתיחה מול חניון של אגד. לבסוף היא הצליחה להשוות והפעם היא תפגוש עוד קבוצה שאמורה להיות בתחתית-נס ציונה. אני מאמין שטסלפפה הבהיר לחניכיו את חשיבות המשחק והפעם הם יאספו שלוש נקודות. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 2

הוסף תגובה
תגובות