קריית אונו פותחת עונה!

קבוצתו של אודי כבודי, הפועל קריית אונו, פתחה את אימוניה הקבוצה לקראת פתיחת העונה בליגה ב' דרום כשלקבוצה יש מטרה אחת ברורה - עליית ליגה! הקבוצה ששמרה על הסגל הקיים, צירפה מספר שחקנים לחיזוק הסגל, כשם חמישה שחקני נוער הועלו לקבוצה הבוגרת ויכולים להוות חיזוק נהדר לקריית אונו. אודי כבודי: "שמח לחזור, רוצים להתמודד על עליית ליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-09-2020
  • 12:14

מאמן הקבוצה, אודי כבודי, יחד עם שחקני הקבוצה

 

הפועל קריית אונו, מי שמכוונת לעלייה לליגה א' בעונה הקרובה צירפו לסגל הקבוצה את גל יער מעמישב פ"ת, דור מימוני מטייבה, שרון לוי מטירה, כשרוב הסגל שסיים את העונה שעברה בצמרת הגבוהה נשאר בקבוצה. לקבוצה הצטרפו 5 שסיימו את גיל הנוער ומהווים חיזוק מצוין לסגל של קרית אונו, כשהקבוצה רוצה לצרף עוד שחקן אחד או שניים בכירים כדי להתברג חזק בצמרת הגבוהה. יש לציין שבקבוצה התחזקו גם במאמן השוערים, אסף רז, מי שנחשב למאמן מהטובים בליגה שיעבוד צמוד עם שוער הקבוצה הוותיק, גל פלמנבאום, ואסף קריסטל הצעיר והמוכשר.

 

גל פלמנבאום, שוער וותיק ונהדר!

 

מאמן הקבוצה, אודי כבודי, אמר לאתר גולר עם פתיחת האימונים: "קודם כל אני שמח לחזור למגרשים ואני מקווה שהליגה באמת תחזור באמצע אוקטובר. אנחנו בונים את הקבוצה בצורה טובה ונכונה, ההנהלה בראשות יניב בוכניק ושאול ברשן יעשו איתי הכל כדי שהקבוצה תעמוד במטרות שלה והמטרה העיקרית להגיע לבית העליון בכדי להתמודד על עליית ליגה. שיהיה לנו בהצלחה."

 

אודי כבודי, מאמן הקבוצה רוצה לעלות ליגה!


גל יער, מי שהגיע לקבוצה מעמישב פ"ת אמר: "כיף לחזור להתאמן אחרי כל כך הרבה זמן. שיהיה לנו בהצלחה ובעיקר בריאות."

דור מימוני, מי שהגיע לחזק את הקבוצה מטייבה, אמר בפתיחת האימונים: "כיף גדול לחזור אחרי הרבה זמן לכדורגל. נבנית כאן קבוצה חזקה, עושה רושם עם חדר הלבשה בריא. בע"ה שתהיה לנו עונה מוצלחת."

 

דור מימוני מגיע לחזק את הקבוצה. חיזוק נהדר לקרייה. ננו וקנין לידו.


חלוץ הקבוצה, ננו ועקנין, אמר: "טוב שחזרנו לשחק כדורגל. טוב לחזור ולעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים לעשות ואני מקווה שהעונה הזאת תהיה טובה יותר מהקודמת."

 

ננו ועקנין וארז פוניה באימון הפתיחה של קריית אונו. נראים טוב החברה..


דוד אפנגר, אמר לאתר גולר לאחר אימון הפתיחה: "הכדורגל היה חסר לנו. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה בלי עצירות ורק שנהיה בריאים."
ארז פוניה אמר גם הוא לאחר האימון הראשון: "התגעגענו לכדורגל, לשחק וליהנות. אני מאחל לנו עונה מוצלחת, מאוחדת והמון בריאות לכולם."

 

אביעד זרביב התגעגע למשחק! עדן עזריה מוביל את השחקנים..


אביעד זרביב הוותיק אמר לאתר גולר: "התגעגענו למשחק, לאדרנלין, לזיעה ולחברים. נקווה שתהיה עונה רציפה ללא עצירות ואני מקווה שתהיה עונה טובה מאשתקד."

 


שחקני קריית אונו, שמחים לחזור. בר מזרחי, דוד אפנג'ר ארז פוניה, ננו ועקנין ואביעד זרביב נראים מרוצים מהאימון.

שחקני קריית אונו באימון הפתיחה

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל על ההחתמה (פלוני 01-09-2020, 12:31)
    אין פתיחת ליגה יש סגר בעיקבות הקורונה לא יהיה כדורגל בכל הליגות בעונה
  2. יופי של קבוצה בטוח שהשנה תהיה מהירה חזקה ויציבה (דני מאונו 02-09-2020, 13:14)
    לבית דגן . שימשון וקלנסוואה תהיה יריבה חזקה מאוד על העליה.