"יושבי ראש בליגה דוחפים לדחיית הליגה כי הם חוסכים כסף, מי דואג לנו השחקנים?"

כך אמר מחמוד עבאס, אחד השחקנים הבכירים בליגות הנמוכות שמוסיף: "מוציאים את השחקנים לחל"ת, אנחנו עובדים בעוד עבודה ולא יכולים להגיש תביעה בביטוח לאומי". על ההתאחדות לכדורגל אומר מחמוד: "זה נראה כאילו שלא מעניין אותם שיש שחקנים עם משפחות שמתפרנסים מהכדורגל"

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-07-2020
  • 13:59

ליגה א' הופסקה באמצע חודש מרץ והשחקנים למעשה סיימו את העונה. לפני מספר ימים הודיעה ההתאחדות לכדורגל על דחיית הליגות הנמוכות (נכון לעכשיו לחודש לאוקטובר) ומחמוד עבאס, אולי בכיר השחקנים בליגה א' צפון חושב שיושבי הראש של הקבוצות אשר מקורבות להתאחדות, דחפו למהלך הזה אולי כי זה חוסך להם כסף למשכורות: "אני לא יודע על מה הם בוכים... הם חסכו בהפסקת הליגה בשנה שעברה המון כסף, ועכשיו רצו דחייה בשביל לא לשלם את החודש הזה. אני בטוח שכולם נפגעו וגם הם, אבל אנחנו השחקנים נפגענו יותר מכולם."

מחמוד עבאס מוסיף ואומר: "מוצאים אותנו לחל"ת, אך 90% מהשחקנים בליגות הנמוכות עובדים עבודה אחרת ולא יכולים להגיש תביעה לביטוח לאומי."
מה לגבי ההתאחדות לכדורגל, האם יש לך טענות אליהם? 
"כן ברור! גם ההתאחדות לכדורגל לא מתחשבת ולא דואגת לשחקנים, זה נראה כאילו שלא מעניין אותם שיש שחקנים עם משפחות שמתפרנסים מהכדורגל."
מחמוד מוסיף ואומר על ליגה א' שלא זוכה ליחס שווה: "צריך לזכור, ליגה א' בשנים האחרונות היא ליגה מעניינת ששחקנים צעירים ממועדונים גדולים מקבלים במה ועולים לליגה בכירה יותר, הגיע הזמן שידאגו לכולם שווה בשווה."

מחמוד עבאס בא בטענות ליושבי הראש שדוחפים לדחיית הליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. נמאס מכם שכרי חרב (מרמורקי חכם 26-07-2020, 00:32)
    תתחילו לשחק חינם,רק ככה תחזור הנשמה לכדורגל. בלי רכש רק נוער.
  2. אתם מקבלים כסף בלי תלוש (אוהד כדורגל 26-07-2020, 07:03)
    אתם לא יכולים לתבוע מפני שאתם מקבלים כסף מזומן תבוא בטענות אל עצמך
  3. בעלי מועדון צודקים (רון 26-07-2020, 09:43)
    כשייש סמרטוטים שחקנים ועושקי כספים כמו הבכירים לכאורה שבחודש אחד גומרים תקציב של מועדון אז בצדק