סופית: האיחוד בין צור שלום וקרית אתא נחתם

האיחוד בין מכבי צור שלום ועירוני קרית אתא נחתם אמש בין ראשי הערים של צור שלום וקרית ביאליק וכמובן הנהלת צור שלום וקרית אתא שנכחו בפגישה המכרעת. הקבוצה המאחודת תקרא מכבי קרית אתא/ביאליק. התקציב יהיה מעל 1.5 מיליון וכעת בונים איצטדיון גדול ואיכותי בקרית ביאליק שישרת את הקבוצה המאוחדת

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-07-2020
  • 12:58

סוף סוף זה קרה! האיחוד הגדול נחתם אמש בין מכבי צור שלום ועירוני קרית אתא. ההסכם התרחש אתמול במשרדו של ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ.

 

בפגישה הוחלט:

תהיה קבוצה אחת חזקה עם שתיקרא מכבי קרית אתא/ביאליק כשהתקציב יהיה 1.5 מיליון, קרית אתא מתפרקת מההתאחדות וכנראה הפועל בני ריינה תעלה במקומם מליגה ב׳. 

היו"ר המיועד יהיה יגאל אלקסלסי כאשר גם טום אזריאל יתמוך מצד מכבי צור שלום ויוחאי כהן ורוני דורה מהצד של עירוני קרית אתא.

מאמן: זהות המאמן טרם נקבעה רק ידוע שאלעד בראון מי שהיה מאמן קרית אתא וויתר וחתם בבאקה ולמעשה קובי דנינו חתום בצור שלום, אבל נושא המאמן יתבהר בימים הקרובים. 

 

שחקנים מצור וקרית אתא שחתומים כבר על חוזים בקבוצות יצטרכו להמתין ולראות את זהות המאמן ואז יקבע גורלם - למרות החוזה שחתום איתם.

מגרש הבית: נשר או אתוס אשר בקרית חיים עד, שהמגרש בקרית ביאליק יהיה מוכן בעוד כשנתיים, שצפוי להיות איצטדיון גדול ואיכותי שישרת את הקבוצה בליגה הלאומית.

 

מטרות: המטרה העיקרית של האיחוד היא להעמיד קבוצה אחת חזקה שתעלה לליגה הלאומית. 

 

שיהיה בהצלחה!

שחקני קרית אתא, מוכנים לאיחוד הגדול בקריות!

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיסכון ( גלזר .א . 23-07-2020, 15:12)
    מטרת האיחוד היא לחסוך לעירית קרית אתא ועירית קרית ביאליק בגובה ההקצאה למועדונים . זו מטרה הגיונית .יש יותר מידי מנהלים עם אגו גדול . הסיכוי שהאיחוד יחזיק מעמד ויוביל את הקבוצה המאוחדת לליגה לאומית קטן . בכל מקרה נאחל לשותפים בהצלחה .
  2. אוהד (דני 23-07-2020, 15:52)
    העתיד של צור שלום כמו העתיד של אולגה
  3. עוד החלטה מטופשת (יוסי 23-07-2020, 16:12)
    כל האילוצים שהיו בכדורגל לא היו שנים. חבל על קרית אתא שלמעשה התפרקה. החלטה דבילית של אנשים טיפשים
  4. איחוד של עולם תחתון (אולגאי בדם 23-07-2020, 22:15)
    צריך לקרוא לקבוצה עירוני שוק אפור חבורה של מנקנקים אבוקדו בחושך
  5. חיים לוי (משה 25-07-2020, 22:12)
    מקווה שתלכו על חיים לוי יעלה אותכם ליגה תקציב כזה הוא יעשה לכם אימפריה