מכבי עמישב פ"ת פותחת עונה

מכבי עמישב פ"ת פתחה אמש את אימוניה לקראת עונה מאתגרת ביותר לאחר שהעירייה הודיעה לה ולכל קבוצות פ"ת על ביטול העזרה העירונית. בני טבק שמונה למאמן הקבוצה אמר:"התחלתי את הקריירה בליגה ב' ואני אסיים את הקריירה בעמישב מליגה ב' ". חזי חממה יהיה עוזרו של טבק.

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-07-2020
  • 11:32

קבוצה הכדורגל של מכבי עמישב פ"ת החלה אמש את אימוניה לקראת עונת המשחקים 20-21. הקבוצה שהייתה רגילה להוות איום בצמרת לאחר שבכל עונה נלחמה בצמרת הגבוהה, פותחת עונה במקביל למשבר הקורונה כשעיריית פ"ת הודיעה שלא תעזור לקבוצות מפ"ת בתקציב ולכן עמישב בונה קבוצה צעירה ומוכשרת, עם מאמן שהוא דמות ענקית כמו בני טבק ועוזרו חזי חממה. 

בני טבק בתגובה אמר אמש בפתיחת האימונים: "התחלתי את הקריירה שלי בליגה ב' ברמת השרון ואני סוגר קריירה בליגה ב' במכבי עמישב, הגעתי למועדון חם עם מתקן חדש. יש בעיה תקציבית השנה אך אני לא מפחד מזה. אני סומך על שחקנים צעירים בשיתוף שחקנים קצת יותר בוגרים והכל במסגרת התקציב. המטרה היא להעביר עונה טובה, ואני אני מלא ביטחון שנעשה עונה טובה. שיהיה לכולם בהצלחה."

ממועדון עמישב פ"ת נמסר: "בני טבק הוא אדם משכמו ומעלה . הוא הצטרף לפרויקט הזה תוך כדי אמונה שאפשר לעשות משהו, למרות הקשיים אנחנו נעזור לו ואנחנו בטוחים שהעירייה בסופו של דבר כן תעזור לנו. אנחנו מקווים לעונה שקטה ומלאה."

בני טבק עם שחקניו באימון הפתיחה

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכל מיותר (עובד 15-07-2020, 12:44)
    אין ליגות בעונה הבאה משביטים את כל הכדורגל
  2. הכל מיותר (עובד 15-07-2020, 12:46)
    אין ליגות בעונה הבאה משביטים את כל הכדורגל
  3. העירייה לא תומכת כספית גם בקבוצות הפועל ומכבי? או רק את הקטנות? (ברק 15-07-2020, 13:29)
    מה באמת יהיה עם קבוצות כמו עמישב, מחנה יהודה וביתר פ"ת?
  4. על מה אתם מדברים (חוסני 15-07-2020, 18:50)
    לא יהיו משחקים בעונה הבאה זה בדוק תיצא הודעה בקרוב מהתיאחדות לכדורגל בישראל