"השנה החלטתי שאשחק בשיכון המזרח"

כך אמר גל אסולין, שחקנה של עירוני מודיעין אשתקד שמסכם עונה אישית מוצלחת בה כבש עשרה שערים והיה למלך שערי הקבוצה ולבורג משמעותי בשורותיה. כעת הוא מתכונן לאתגר הבא בו הוא חוזר לקדנציה נוספת בשיכון המזרח

  • על ידי: לירן ביטון
  • 18-07-2020
  • 09:26

גל אסולין, נחשב לשחקן מוכשר ומנוסה בליגות הנמוכות. שחקן הכנף/ חלוץ בן ה- 29 הספיק לשחק בעבר בקבוצות כמו שיכון המזרח, שדרות, קרית מלאכי ואילת, ובעונה הבאה הוא צפוי לחזור לקדנציה נוספת במדי שיכון המזרח.

 

גל איך אתה מסכם את העונה הקודמת במודיעין?

"היינו קבוצה חדשה הביאו שחקנים שעלו ליגות, שחקנים ברמה האישית מצוינים שלקח זמן שהדברים יסתדרו כמו שרצינו אבל זה לא כל כך קרה. בסוף העונה התחלנו להתחבר אבל חיבור זה לוקח קצת זמן ולא תמיד הולך כמו שאתה מצפה."

 

וברמה האישית?

"שנה שעברה שחקתי במודיעין ברמה האישית..עשיתי עונה דיי טובה סיימתי מלך השערים עם 10 שערים בעונה שכביכול הביאו אותי להיות בורג משמעותי"

 

אסולין המנוסה יכול לשחק במספר עמדות חלוץ / שחקן כנף , מה שהכי נכון למאמן, והעונה הוא יחזור לקדנציה נוספת בשיכון המזרח , "השנה חתמתי בשיכון המזרח ,אני מכיר את האנשים שם את השחקנים באמת שאלי אמסלם עושה עבודה יפה ובונה לאט לאט קבוצה שלא יהיה קל לשחק נגדה." סיכם אסולין

 

 

גל אסולין ישחק בשיכון המזרח בעונה הבאה (צילום: רון בלומנטל)

הוסף תגובה
תגובות