צפון נגד דרום, הפועל כאוכב נגד הפועל מרמורק

איזה משחק צפוי לנו היום באצטדיון ר"ג, סוף סוף לראות קצת כדורגל לאחר היעדרות של כמה חודשים. משחק הגמר בליגה א' בין הצפון לדרום, הפועל כאוכב מול הפועל מרמורק, מי תשחק מול הקבוצה מהלאומית? טור דעה

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-06-2020
  • 12:36

היום יתקיים משחק הגמר של ליגות א', הפועל כאוכב תגיע מהצפון ותשחק מול הפועל מרמורק שמגיעה מהמחוז הדרומי. על הנייר הפועל מרמורק עדיפה בכל פרמטר על כאוכב, מרמורק תגיע בהרכבה המלא ואילו כאוכב תחסר כמה שחקני מפתח שבראשם עבד מורגאן שמורחק, זכר לאותו משחק עונה נגד הפועל איכסל. עבד היה מאד דומיננטי בעונה האחרונה בהפועל כאוכב כשכבש 17 שערים במדי קבוצתו, ולכן היעדרותו משמעותית מאד עד כדי כך שלא ברור האם יש לכאוכב טעם לנסוע לרמת גן בלעדיו...

 

הפועל מרמורק זאת קבוצה של שכונה, קבוצה אהודה מאד עם קהל מדהים שמלווה את הקבוצה בכל העונה ללא קשר לתוצאות, ממש חוויה לצופה והלוואי והיו עוד קבוצות בליגה שמתנהגות ככה.

 

מנגד, כאוכב נחשבת לקבוצת כפר מאד איכותי, של אנשים טובים, אבל זה לא נראה רציני שלקבוצה בליגה א' לא יהיה אף שחקן יהודי, ואני לא אומר או אפילו רומז לגזענות, אבל יש טעם לפגם בעונה זאת ואני בטוח שזה היה מקרי ולא מתוכנן.

 

לסיכום: הפועל מרמורק עדיפה והיא גם תנצח ותתמודד מול הנציגה מהלאומית שזו כבר תהיה אופרה אחרת, אבל עדיין, יהיה מדובר במשחק אחד שהכל, אבל הכל יכול להיות וכל תוצאה תהיה הגיונית. שהספורט ינצח ובעיקר הספורטיביות שכבר ניצחה עצם הגעה למשחק זה בימים טרופים אלו.

ניסן יחזקאל או אדהם הדיה? מי יעלה למשחקי המבחן?

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות (הוגה דעות 30-06-2020, 13:10)
    אי אפשר להעריך יחסי כוחות כשלא שיחקו כמה חודשים....
  2. לשם שינוי אוהדי מרמורק קונים כרטיס למשחק (אוהד אדומים 30-06-2020, 14:29)
    התמנים מרמורק עצובים בגלל שהם צריכים לקנות כרטיס למשחק.
  3. רק בגלל ניסן יחזקאל מאחל לכאוכב לעלות (שמעון הלוי 30-06-2020, 17:16)
    איפה שמגיע הורס מהיסוד ראו השנה בסכנין
  4. הכתב מספר אחד בגולן קוראים לו אוהד רון (אחד שמבין 30-06-2020, 18:35)
    גולר הכי אמינה בכל האתרים אוהד מספר 1 בחור אמיתי לא להאמין לספקולציות דאבל פס