ארז קורן:"הרגשתי כמו הברווזון המכוער"

לאחר פציעה קשה חוזר ארז קורן לעצמו דווקא בליגה ג.בראיון מהלב הוא מודה שיש בו געגועים לבית"ר כפר סבא אך באותה נשימה גם אומר שההתנהלות בהפועל אזור גרמה לו גועל:"התייחסו אלי כמו הברווזון המכוער".

  • על ידי: לירן דורף
  • 30-12-2010
  • 09:10

בעברו הוא היה מלך השערים של הליגה הארצית(השנייה בישראל דאז) במדי הפועל בת ים עם 22 גולים,הוא שיחק עם שמות גדולים כגון דני ניראון,אבי פס,ישראל מאיה ואחרים.
הוא טעם גם את הליגה הלאומית(ליגת העל של היום)עם ראשון לציון כשרמי לוי היה על הקוים,שיחק במכבי יפו בגלגולה הקודם באיחוד עם רמת אליהו ואף היה שנתיים בהפועל טובא המיתולוגית,זו שהגיעה עד לשמינית גמר הגביע ושיחקה מול מכבי תל אביב.
היום בגיל 31 ואחרי פציעה קשה,חזר ארז קורן לשחקן(להנאה בלבד הוא אומר)בנווה גולן מליגה ג' ועדיין מקווה לחזור לביתו האהוב,בית"ר כפר סבא.
בראיון מהלב הוא מאשים בעיקר את הפועל אזור קבוצתו הקודמת וטוען "הם לא אנושיים".

 

ארז קורן(באדום),כיום במדי נווה גולן.(צילום:אמיר דבי)

 

ארז נתחיל מהווה,כל הדרך מבית"ר כפר סבא של ליגה א' עד נווה גולן,מה השתבש בדרך?
"אין ספק שהפציעה הקשה שעברתי בהפועל אזור,אחרי כזה דבר פשוט לא חזר לי החשק והרעב לשחק כדורגל,מבחינתי אם אני לא בא מאהבה עדיף לא לבוא בכלל במיוחד ברמות הללו,כסף לא עניין אותי מעולם,זו הייתה רק מטרה משנית,העדפתי לחזור לשחק בשביל הכיף ביחד עם אחי איתן בנווה גולן".

 

שיחקת בכל הרמות השונות,יש הבדל בין ליגה א לליגה ב ולליגה ג'?
"לדעתי אין הבדל גדול בין צמרת ליגה ב' למרכז טבלה ליגה א' אך יש הבדל ענק ותהומי בין ליגה ב לליגה ג',אם זה בהתייחסות לאימונים או בקצב המשחק שם זה מורגש היטב,ליגה ב העונה בדרום א' מורכבת משלוש קבוצות טובות,כל השאר הן ברמה מאוד נמוכה יחסית לשנים עברו".

 

אז מה היה באזור מלבד הפציעה הקשה?
"שמע בכדורגל נפצעים וזה חלק מהעניין אבל מה שקרה לאחר מכן היה פשוט לא אנושי,לא יכול להיות ששחקן יושב בבית בגבס חמישה חודשים ואף אחד לא בא לבקר אותו,הרגשתי כמו הברווזון המכוער, 24 שחקנים מקבלים משכורות ורק אני בגלל הפציעה לא מקבל שקל,אפילו למסיבת הסיום של הקבוצה לא הוזמנתי,זו בושה וחרפה.
כל הזמן ההנהלה שם הבטיחה לי שאקבל מה שמגיע לי,משכו ומשכו אותי ואנחנו כבר שנה לאחר הפציעה,מבחינתי יש אנשים שפשוט לא ראויים להיות בכדורגל שלנו וזו הדוגמא הקלאסית".

 

ארז קורן,"הרגשתי כמו הברווזון המכוער".(צילום:לירן דורף)

 

מה בעניין הביטוח,הוא לא מכסה את הפציעה?
"הביטוח שילם קצת מעל שליש ממה שמגיע לי אך לא מעבר,הוא לא משלם יותר מ 600 שקל בשבוע ואני חתמתי שם על 5 משכורות שכל אחת מהן בסך 5000 שקל,תעשה את החישוב לבד,איזה הפרש נותר.
רק שתבין כמה ההתנהלות שם מגעילה,4 חודשים לאחר הפציעה אני מקבל מכתב מהעורך דין שלא שילמתי לאמבולנס שפינה אותי מהמגרש,אפילו את זה הם לא הסכימו לשלם,הייתי צריך להתקשר באופן אישי לראש המועצה אריה פכטר ולבקש ממנו לטפל בזה,עדיין לא הגשתי תביעה אך הכל מוקלט ויש לי שיחות עם ההנהלה שהם מודים שהם צריכים לשלם לי,אני לא דואג,הכסף בסוף יגיע אליי אבל צורת ההתנהגות היא פשוט מזעזעת".

 

כמו שאתה רואה את ליגה ג' מי תעלה בסופו של דבר?
"לדעתי גדנ"ע יותר טובה משאר הקבוצות והיא זו שתעפיל בסופו של דבר,היא מתאמנת ביסודיות ולא מתנהגת באופן שכונתי כמו שאר הקבוצות,קרית שלום עשתה ריצה יפה אך היא תיעצר בזמן הקרוב".

 

אז זהו?לא נראה אותך שוב בליגות גבוהות יותר?
"שמע היו לי כמה הצעות בקיץ מקבוצות ליגה א וליגה ב אך הג'וק לא הסתובב ועדיין לא היה לי חשק לכדורגל,את העונה הזו אגמור בנווה גולן,אחזור לכושר משחק ולחדות ושנה הבאה נראה כבר מה יהיה".

 

יש מקום ספציפי שתרצה לשחק בו?
"אם אחזור לליגות גבוהות יותר זה יהיה רק לבית"ר כפר סבא שזה הבית שלי למעשה,יש שם שלושה אנשים,אלמוג ספיר,דני סוויסה ומקסים שושן שהם גדולים מהחיים,מה שהם נותנים לשחקנים ומה שהם משקיעים עבור המועדון זה משהו אחר לגמרי,אני מאמין שאחזור לסיבוב נוסף שם".

 

למה בכלל עזבת אותה לטובת אזור?
"הגיע דאז מאמן חדש(צחי חרמץ),ולא ממש ראינו עין בעין,בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה כבשתי שלושה שערים ואז לא הגעתי לאימון אחד,הודעתי על כך מראש ואף קיבלתי אישור אך מאותו יום הוא פסל אותי והחליט להושיב אותי על הספסל,ראיתי שזו הופכת להיות מגמה וביקשתי לעזוב,מבחינתי אם אני לא מגיע לאימונים בחיוכים ובכיף עדיף לא לבוא,אז עזבתי לאזור שרצו לעלייה מול מכבי יפו ואז הבנתי שיש התנהלות אחרת שלא הייתי רגיל לה ושאני פשוט בז לה".

 

ארז קורן בשיחה עם צחי חרמץ בזמני בית"ר כפר סבא,לא הסתדרו.(צילום:לירן דורף)

 

אז מה נאחל לך?
"בריאות,חיי נישואים מאושרים ושהג'וק יסתובב בחזרה ואחזור לבית"ר כפר סבא בעונה הבאה אם הכל יסתדר כמו שצריך,אני חייב לעשות שם סגירת מעגל".
 

שמעון סינוואני מהנהלת הפועל אזור העדיף שלא להגיב לפרשה.

הוסף תגובה
תגובות