אלעד בראון חתם לעונה נוספת בעירוני קרית אתא

עכשיו זה רשמי: אלעד בראון חתם לעונה נוספת בעירוני קרית אתא שצפויה להעמיד תקציב שיעזור לה התמודד בצמרת הגבוהה. מנהל הקבוצה יוחאי כהן: "אלעד מאמן מוכשר מאד עם ידע רב והוא יוביל אותנו לצמרת. אלעד בתגובה: ״אנחנו נבנה קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת הגבוהה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-06-2020
  • 19:57

יוחאי כהן שחקן העבר ואולי הסמל הכי גדול של קרית אתא בשנים האחרונות, ממשיך במועדון כמנהל המקצועי לצידו של מנכ״ל המועדון רוני דורה. כאשר רוני דורה ימשיך לנהל את המועדון כמנכ״ל ויוחאי יהיה לצידו ויעזור לו. היום הודיעה קריית אתא על הארכת חוזהו של מאמן הקבוצה, אלעד בראון שיאמן גם בעונה הבאה בקריית אתא. 

יוחאי כהן אמר על החתמתן של אלעד בראון: ״אלעד הוא איש מקצוע אחד הטובים בליגה א׳ ומאמן מצוין, יש לו הרבה ידע והרבה מאד קשרים עם שחקנים. שחקנים מעריכים אותו כמאמן ואני כששיחקתי אצלו נהניתי מאד וממש שיחקתי בשבילו".

 

לגבי הקבוצה יוחאי מוסיף: ״בקריית אתא תיבנה קבוצה חזקה וטובה שתרוץ בצמרת, יוחתמו פה שחקנים בכירים ושחקנים טובים. קריית אתא לא תהיה איפה שהייתה בשנים האחרונות והיא תהיה בצמרת בע"ה. אבל יותר מהכל יהיו פה שחקנים טובים, הרבה יותר מאשר שחקנים טובים! אנחנו נבחר טוב טוב ונבחן כל שחקן לעומק לפני שיוחתם כי פה יהיו אנשים טובים הרבה מעבר לכדורגל״.

 

יוחאי כהן, חיזוק משמעותי להנהלת קרית אתא. צילום: מאור אלקסלסי. 

 

יוחאי הוסיף על השיתוף שלו עם רוני דורה: ״רוני דורה קובע הכל בקרית אתא, הוא המנכ״ל בקבוצה ואני עובד איתו בשיתוף פעולה מלא. הוא מלווה אותי ועוזר לי כבר הרבה שנים והוא למעשה זה שהעלה אותי מהנוער לבוגרים והיום אני לצידו בהקשר המקצועי ושיהיה לנו בהצלחה".

 

אלעד בראון אמר לאחר בחתימה בקריית אתא: ״שמח מאד להמשיך בקרית אתא. מאז שהגעתי למועדון בשנה שעברה, מהרגע הראשון הרגשתי שהגעתי לבית חם וככה הרגשתי כל העונה. אני שמח על האמון שרוני נתן לי ובכלל כל חברי ההנהלה. מפה אני רוצה לברך את יוחאי בתקפיד הראשי, אני חושב ובטוח שיוחאי ורוני זה שילוב מנצח".

 

לגבי מטרות הקבוצה אלעד אומר: "המטרות תמיד הן להיות כמה שיותר גבוה, ככה הורגלתי ולשם אני מכוון. אני רוצה לאחל לכולם עונה מוצלחת והמון בריאות".

אלעד בראון, האם יצליח לבנות קבוצה חזקה בקרית אתא? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאלה נשר (קובי 15-06-2020, 07:55)
    קרית אתא היא קבוצה בינונית ומטה לא יכולה להגיע רחוק חבל על המאמצים
  2. משה דבורה מס 1 (דוד 15-06-2020, 09:23)
    אליעד. מס' 1 משהו דבורה מס' 2
  3. קרית אתא (טל 15-06-2020, 09:25)
    בהצלחה חברים
  4. אחד המאמנים הכי חלשים שפגשנו בדבוריה, לא מבין איך אלעד עדיין מאמן ( מסאלחה עלי 15-06-2020, 17:01)
    אלעד מאמן של כתבים ואנטרנט,,אין לו מושג, אין מנהיגות,אין שליטה, אין לו כלום, קריית אתא תסתבך איתו בתחתית תזכרו טוב טוב, אין מאמן חלש יותר מאלעד. בדוק
  5. בחירה מצויינת באלעד בראון בהצלחה רבה (אשר 15-06-2020, 18:57)
  6. תגובה ל 4.תספר לנו כמה מאמנים עזבו מדבוריה (דוד 15-06-2020, 19:00)