יגאל קסלסי יוצא לחופש לאחר 11 שנים

רעידת אדמה במכבי צור שלום! יגאל קסלסי, יו"ר הקבוצה במשך 11 השנים האחרונות, החליט לקחת שנה חופש, תום לגזיאל יחליף אותו בתפקיד. יגאל הפך את המועדון למועדון צמרת מבחינת תנאים ושחקנים, והרבה בזכותו המועדון של צור שלום נחשב לאחד היציבים בליגה א׳ צפון. בראיון סיכום אמר קסלסי: "מיצית"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-05-2020
  • 14:30

היו"ר של מכבי צור שלום, יגאל קסלסי, הודיע השבוע שהוא עוזב את הקבוצה, זאת לאחר 11 שנים בתפקיד. נכון לעכשיו מדובר בעזיבה לשנה הבאה כשמי שצפוי לתפוס את מקומו הוא תום לגזיאל כשלקסלסי יש טיפ מאוד חשוב למי שיגיע אחריו: "לא תמיד צריף כסף גדול בשביל לבנות קבוצה".

 

קסלסי (48), החל את את דרכו בעולם הכדורגל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ומשם שיחק כ-20 עונות בליגה הארצית ובליגה א' (הליגה השנייה והשלישית באותה תקופה). קסלסי אף היה שותף לעליית הליגה ההיסטורית של מכבי צור שלום לליגה הארצית. בגיל 36 פרש קסלסי ממשחק פעיל והפך ליו"ר הקבוצה עד לשבוע האחרון, בו הודיע על פרישתו מהתפקיד. 

יגאל מספר על שנותיו בכדורגל: "הכדורגל תפס אותי בכל רגע נתון של שגרת היום. זה לא תפקיד שאתה יכול לעבוד בו 6-7 שעות ביום, זה מקצוע ללא גבולות של זמן, לפעמים התפקיד יכול לתפוס אותך לימים שלמים. זה תפקיד ששם אותך במתחים כבדים, בטח במאבקי ההישרדות שהפך לחלק מההתמודדות של המועדון בשנים האחרונות והיה חלק חשוב בהחלטה שלי לעזוב".

על השאלה אם החליט לעזוב בגלל משבר הקורונה אמר קסלסי: "אני כבר 3-4 שנים נמצא במחשבות על הפסקה, וזה לא הסתדר וגם חיכיתי שמישהו יגיע במקומי, לא כל אחד יכול להיכנס לתפקיד כזה. אני בטוח שמי שיחליף אותי יבוא לעבוד ולתת מעצמו. אני אתווה את הדרך שלי ואתן לו את כל הכלים להצליח כי הקבוצה חשובה לי".  

לסיום אומר קסלסי על צור שלום: "לקבוצה הבוגרת לא הייתה שאיפה לעלות ליגה, כי אין לנו מגרש תקני, אז המטרה הייתה הישארות בליגה לצד קידום שחקני נוער. שמרנו תמיד על המקום שלנו בליגה בכבוד! ".

יגאל אלקסלסי, עשה דברים מדהימים בצור שלום.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תקציבים גבוהים (יוסי 24-05-2020, 09:50)
    כל שנה מקבלים מליון מאתיים ונלחמים על ההישארות
  2. הגיע הזמן נימאס מימנו (אחד שיודע 24-05-2020, 21:22)
    באמת הגיע הזמן נימאס מימנו כבר בן אדם קשה