אסף כהן חתם בעירוני קריית מלאכי

עירוני קריית מלאכי עובדת במרץ לקראת העונה הבאה וממשיכה להתחזק, לאחר שאמש החתימה קבוצתו של אוהד יוסף את אסף כהן. כהן, שחקנה של עירוני נתיבות ומי ששיחק 3 עונות מוצלחות בקריית מלאכי חזר לקבוצה וחתם לעונה הבאה במלאכי. אסף בתגובה: "אני שמח לחזור למלאכי, שיחקתי במועדון כמה שנים והתחברתי אליו. בונים קבוצה אטרקטיבית".

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-05-2020
  • 08:21

עירוני קרית מלאכי ממשיכה בהכנות שלה לקראת העונה הבאה כשהודיעה על החתמתו של הקשר המצויין אסף כהן. אסף שיחק אשתקד בעירוני נתיבות והחליט לחזור לקבוצה בה שיחק לפני כן.

 

אסף כהן אמר לאתר גולר לאחר החזרה לקריית מלאכי: "קודם כל אני רוצה להודות לעירוני נתיבות על שנתיים נהדרות ואני מאחל להם שהיו"ר, ישראל שריקי, ימשיך בתפקיד כי הוא עושה עבודת קודש. בתור אחד ששיחק 3 עונות בקריית מלאכי, אני אומר בצורה ברורה שזוהי זכות לשחק במועדון הזה. כל שחקן מכיר ויודע מה האווירה במשחקים של מלאכי וכך צריך להיראות כדורגל גם בליגות הנמוכות וגם בגבוהות".

 

לגבי שיתוף הפעולה עם מאמנו החדש אמר אסף: "אין זה סוד ששיחקתי עם אוהד מספר לא מבוטל של עונות, להערכתי הוא מאמן העתיד והדור הבא של המאמנים בליגות הנמוכות ולכן שקיבלתי את ההצעה לא חשבתי פעמיים".

 

אסף מהן המטרות שלכם לקראת העונה הבאה? 

"כרגע הקבוצה מתגבשת. יש מסגרת, יש תקציב, מאמן ועירייה שדוחפת. אוהד התחיל לעבוד מוקדם, הוא לא מחכה ובונה קבוצה חזקה מאוד שתציג כדורגל אטרקטיבי וטוב. עדיין מוקדם לדבר על מטרות בשלב זה, אבל ברגע שאתה בקריית מלאכי הציפיות ברורות".

אסף כהן יחד עם מאמנו החדש אוהד יוסף

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אשדוד (מוריס 22-05-2020, 09:42)
  2. די כברררר מה זה קבוצת חברים (מלאכי בדם 22-05-2020, 11:34)
    הלו מה קורה בהנהלה שם תעצרו את המאמן הזה הוא יוריד אותנו לליגה ג' מה זה הבית אבות הזה בהתחלה הבדיחה של צאלח ויעכשיו אסי תתעוררו לא בושה להגיד טעינו תעיפו את המאמן הזה הוא ייקח אותנו לליגה ג'
  3. חחחחחחח (אבי 22-05-2020, 11:35)
  4. מה יהיה (וואיייי 22-05-2020, 19:48)
    ממש מועדון חברים