שחקני מ.ס דימונה מאוכזבים מהחוזים שהוצעו להם בעונה הבאה

אחרי שסוכם התקציב שיעמוד לרשות העולה הטרייה מ.ס דימונה לעונה הבאה בליגה א', הגיעו השחקנים לשיחות אישיות בעיריית דימונה, ורובם יצאו מאוכזבים. ההצעות לחוזים קטנו משמעותית ובניגוד לעונה הקודמת לא יהיו לשחקנים בעונה הבאה פרמיות על נקודות. שחקן דימונה בתגובה: "ידענו שהחוזים יהיו קטנים יותר, אבל לא חשבנו שאלו ההצעות שנקבל אחרי שעלינו ליגה. קיבלנו הצעות גדולות יותר ממקומות אחרים ולא בטוח שנמשיך לשחק כאן"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-05-2020
  • 19:07

האם יש בעיות אצל העולה החדשה מ.ס דימונה? 

אחרי שנקבע התקציב שיעמוד לרשות המועדון בעונה הבאה, שחקני הקבוצה הגיעו היום בזה אחר זה לבניין עיריית דימונה, על מנת לנהל מו"מ מול הנהלת הקבוצה על החוזה שלהם בעונה הבאה. השחקנים ידעו כי החוזים צפויים להיות קטנים יותר, אך כשהגיעו לשיחות הופתעו לגלות כי לא רק שהחוזים קטנו משמעותית, אלא שגם החוזים יהיו בעונה הבאה ללא פרמיות על נקודות. השחקנים שיצאו מאוכזבים מהשיחות ציינו כי אחרי העלייה רבים מהם קיבלו הצעות מקבוצות בליגות א' ו-ב׳ בסכומים גבוהים יותר, ושהם יעשו חושבים לגבי המשך דרכם במ.ס דימונה. מחר צפויות להתקיים שיחות נוספות ובתחילת השבוע תתבהר התמונה בנוגע להמשך דרכו של הסגל מהעונה הקודמת במועדון.  

 

שחקן מ.ס. דימונה בתגובה: "ידענו שהחוזים יהיו קטנים יותר, אבל לא חשבנו שאלו ההצעות שנקבל אחרי שעלינו ליגה. קיבלנו הצעות גדולות יותר ממקומות אחרים ולא בטוח שנמשיך לשחק כאן".

שחקן נוסף של מ.ס דימונה בתגובה: "אני מאוד אוהב את המועדון, אבל אני לא יכול להרשות לעצמי לשחק בסכומים האלה. אעשה חושבים ואחליט מה נכון לי".

 

ממועדון מ.ס דימונה נמסר: "השנה תבנה קבוצה חזקה בדימונה שהמטרה העקרית היא לתקוע יתד בליגה א. הצוות המקצועי רוצה לראות את הסגל ששיחק בשנה שעברה עם מספר חיזוקים משמעותים, תקציב הקבוצה יתבסס על התקציב שהיה בליגה ב, והמטרה לקצץ בשכר השחקנים כדי לעבות את הסגל וכדי לעמוד בהתחיבות לשחקנים. משבר הקורונה לצערנו לא פסח על העיר דימונה, ואנחנו מבינים את המשמעות של המציאות החדשה ראש העיר וממלא מקומו ומחזיק תיק הספורט נותנים תמיכה מלאה לקבוצה, וסיוע מעל ומעבר. התחלנו היום בשיחות התמונה תתבהר ולדימונה תהיה קבוצה חזקה וטובה שתייצג את העיר בכבוד"

שחקני מ.ס דימונה ממתינים למו"מ מול ההנהלה (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מרדונות אחד אחד (המוכתר משעריים 20-05-2020, 20:21)
    עוד מעט תרעבו ללחם,עגלות
  2. פרסום ראשון (שימי אלבוכר 20-05-2020, 21:03)
    מ.ס דימונה במו״מ מתקדם עם קובי כהן!!! שחקן שובר שיויון!!!! יש עולה ללאומית! דימונה!!
  3. קשקושים (מרמורקי חכם 20-05-2020, 23:35)
    למס 2 קרעת אותי מצחוק חה חה חה
  4. מציאות גדולות שחקני ליגה ב לגיטימים מתפנקים (כל המדינה רעבה ללחם והם עושים פוזה לכו לישון על האף 21-05-2020, 06:32)
    שילכו לשחק היכן שבא להם יאלללה תתחפפו
  5. יהיו מספיק שחקנים מהדרום ם בדווים שירצו במה בליגה א' שחשופה לטלביזיה ולקידום אישי ( חזי 21-05-2020, 13:02)
    ליגה א' היא מזמן ליגה נחשבת שיותר ויותר מאמנים בכירים נחשפים אליה בעיקר מהשידורים הישירים...שיחתמו עים באר שבע הסכם על חישול שחקנים שעברו את גיל הנוער....לא הגיוני להוציא מיליונים.
  6. אין בושה (חנן 21-05-2020, 15:36)
    תגידו שחקני מ.ס דימונה אין לכם בושה אנשים אין מה לאכול בבית אתם רוצים שכר של ליגת על בושה אני מאוכז
  7. אזולאי (רוני 21-05-2020, 17:20)
    מי שלו רוצה שילך מועדון כמו דימונה לו אימצא אז בלי פוזות
  8. דימונה חזירים (רענן 22-05-2020, 23:32)
    שחקנים פשוט חזירים לכסף במקום ךבוא לקראת המועדון פעם אחת שיש משבר עולמי ובכול הכדורגל בארץ מקצצים