סוכם התקציב שיעמוד לרשות מ.ס דימונה בליגה א'

העולה הטרייה, מ.ס דימונה, ממשיכה בהכנות לקראת עונת הכדורגל הבאה בליגה א' דרום והיא צפויה לעמוד על תקציב של כמיליון וחצי ש"ח, שהוא קטן יותר ממה שעמד לרשותה בעונה הקודמת. בימים הקרובים הנהלת הקבוצה תנהל מו"מ עם הסגל הקיים, כששחקני חיזוק עומדים על הפרק בדמותם של: ליאל ספורטס, יואל גנון, סייף אלהוושלה ועוד...

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-05-2020
  • 14:07

מ.ס דימונה ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה, ואחרי שערכה בשבוע שעבר שיחה עם השחקנים בה הוסבר להם כי התקציב העונה יהיה נמוך מהעונה הקודמת, הוחלט על התקציב שיעמוד לרשות הקבוצה. העולה הטרייה תקבל כ-600 אלף ש"ח כדי לפתוח את העונה הנוכחית, והתקציב לאורך כל העונה צפוי לעמוד על כמיליון וחצי ש"ח, תקציב קטן יותר ממה שעמד לרשותה בעונה הקודמת מה שיוביל לקיצוצים והקטנת המשכורות.

בימים הקרובים דימונה תערוך שיחות אישיות עם שחקני הסגל מהעונה הקודמת, על מנת לחתום על חוזים עם שחקנים שצפויים להמשיך לשחק גם בעונה הבאה בקבוצה. מרגע הפגישות עם השחקנים, ההנהלה תאפשר להם בטווח זמן מסוים לחשוב על ההצעות שצפויות להיות קטנות משמעותית מהעונה שעברה, ומעניין יהיה לראות מי מהשחקנים ימשיך לשחק בדימונה גם בעונה הבאה למרות הקיצוצים. מי שצפוי לערוך את המו"מ מול השחקנים הוא עוזר ראש העיר ארמונד לנקרי, שמשמש גם כיו"ר ועד העובדים של מפעלי ים המלח.

 

לאחר שיסתיימו השיחות עם הסגל הקיים, דימונה צפויה לשבת עם שחקנים שעומדים כעת על הפרק לחיזוק הקבוצה. בין השחקנים עלו שמות כמו: ליאל ספורטס, מוסא טראבין, סייף אלהושלה, יואל גנון ועוד... המטרה המרכזית בדימונה היא לבנות קבוצה צעירה ורעבה בתקציב הקיים, עם סגל רחב יותר מהעונה הקודמת, כל זאת כדי לתקוע יתד בליגה א' דרום. 

מי מהמשחקים ימשיך גם בעונה הבאה? (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כסף (גלזר א . 20-05-2020, 20:41)
    בפחות ממיליון שח ניתן להחזיק קבוצה בחלק העליון של ליגה א .שכר שחקנים 700,000. שכר מאמן 80,000 . שכר ע מאמן 32,000 . מאמן כושר 24,000. ביגוד 12,000. כביסה 40,000 .שונות 50,000 . גנבה ע"י מקורבים 50,000 . מדובר בליגת חובבים שבתאוריה לא צריכים לקבל כסף .