הפועל כפר כנא: אין תלושים ואין חל״ת לשחקנים

הפועל כפר כנא מליגה א׳ צפון היה נחשב למועדון מהמסודרים בליגה א׳ צפון, אך מסיפורים על המתרחש ממקורבים לקבוצה מבינים שהמועדון חייב כספים רבים לשחקנים, אין תלושים לחלק מהשחקים וגם ניצלו את הקורונה כדי לשלם חלק מהמשכורות. אבו דאוד מהנהלת הקבוצה: ״מה שהשחקנים טוענים - אינו נכון״

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-05-2020
  • 12:02

הפועל כפר כנא הוא אחד המועדונים הוותיקים בליגה א׳ צפון, מועדון שבמשך השנים היה נחשב למועדון מסודר שמשלם משכורות בזמן, אך מבירור קצר עולה שהעונה המצב שונה בתכלית ממה שהתרחש בשנים עברו. 

 

אחד המקורבים לשחקנים אמר לאתר גולר: ״חייבים לשחקנים הרבה כסף גם מלפני הקורונה ויש שחקנים שהקבוצה ניצלה את המצב במקרה שלהם בעקבות הקורונה... לדוגמא: אם היו חייבים 2 משכורות, אז שילמו להם אחת וביקשו שהשחקנים יחתמו על וויתור שאר החוב והשחקנים פחדו בגלל המצב והסכימו לקחת משהו".

 

אותו מקורב ממשיך ומספר: ״אני בטוח ששחקנים לא יחתמו במועדון הזה בשנה הבאה, מכיוון שלא בטוח שיקבלו את כספם כמו בשנים עברו״.

 

ממה זה נובע לדעתך?
״כל אחד מפיל את האחריות על מישהו אחר. ולא די בכך שבן מלכה ועבודי תבעו אותם וזכו (בן מלכה זכה ב-40 אלף שקל), לדעתי זה לא מכובד ולא יפה״.

 

תגובתו של נסים אבו דאוד מהנהלת כפר כנא: ״מה שהשחקנים טוענים, זה לא מה שמגיע להם מבחינת החוזה. הם סיימו את החוזה שלהם בחודש ינואר והם תבעו אותנו על עונה שלמה וזה לא הגיוני, במיוחד אחרי עונה כזאת ובמשבר כלכלי עולמי, שהשפיע מאוד על הליגות הנמוכות. השחקנים הגישו תביעה כי אנחנו רצינו ללכת איתם לבית משפט, כל השאר הכל שולם והגענו להבנות על מה שאנחנו חייבים להם. דבר נוסף הוא שאני התפטרתי מהקבוצה בגלל סיבות אישיות ומכיוון שרציתי מנוחה קצרה וכעת הפנים למטרות חדשות בכדורגל״.

 

פנינו לכמה שחקנים בכירים בכפר כנא, אך הם סירבו להתייחס לכתבה

 

שחקני הפועל כפר כנא בזמנים טובים יותר...צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגיע לכל השחקנים שמשחקים בקובצות האלה (מגיע לכם 13-05-2020, 14:34)
  2. קבוצה מסודרת על הז... שלי (תושב כפר כנא 15-05-2020, 12:39)
    הייתי שמה ומכיר אותם... כל שנה אותו סיפור. מחודש השני עד החודש החמישי של כל עונה לא משלמים משכורות לא לשחקנים ולא לצוות מקצועי ובסוף העונה עושים אסיפה ומכניסים שחקן שחקן לחדר ההנהלה איפה יש 3-4 חברי הנהלה שמפעילים לחץ על השחקנים עם איומים וצעקות ובסו