ליגה ב' דרום ב' – סיכום עונת 2019-20

ליגה ב' דרום ב' הסתיימה, עונה שהסתיימה במחזור ה-25 עקב מחלת הקורונה בעקבות ההחלטה להפסיק את העונה עלתה מ.ס דימונה לליגה א'. בעקבות החלטת ההתאחדות להקפאת היורדות ניצלו עירוני גדרה וצעירי רהט מירידת ליגה ותשחקנה גם בעונה הבאה בליגה ב', רק לציין כי עירוני גדרה לא חוותה ניצחון ליגה אחד אפילו העונה, אבל מי היה כוכב העונה? מי מאמן העונה? מי תגלית העונה ומי בנבחרת של העונה? שווה לראות...

  • על ידי: גיא צמח
  • 02-05-2020
  • 17:20

ליגה ב' דרום ב' הגיעה לסיומה במחזור ה-25 בעקבות מחלת הקורונה.

העונה ליגה ב' הייתה מרתקת ובה קיבלנו ראש חץ של 2 קבוצות שהתמודדו ביניהן על הפסגה ובמחזור ה-25 מצאה עצמה דימונה במקום ה-1 שמוביל לליגה א'. בתחתית מי שזכו מן ההחלטה היו ללא ספק גדרה שלמעשה ניצלה ותשחק בליגה ב' חרף העובדה שלא ניצחה ולא משחק בודד העונה. בנוסף גם ברהט יכולים לחייך כשהבטיחו עוד עונה בליגה ב' למרות שסיימו במקום ה-15. בחרנו את השחקנים המצטיינים, המאמן, התגליות, הקהל ועוד קטגוריות נוספות שהכנו עבורכם כדי לסכם ולציין את העוסקים במלאכה. מיותר לציין, אך נציין בכל זאת שתמיד יהיו מקופחים כאלה ואחרים (ובצדק) שלא נבחרו על חודו של פרמטר כזה או אחר ולכן עמכם הסליחה מראש.

 

נבחרי "גולר" בליגה ב' דרום ב' 2019-2020:

אלופה : מ.ס דימונה – הקבוצה שהייתה לאורך כל העונה בצמרת הגבוהה ובתחילת הסיבוב השני השתלטה על המקום ה-1, לא ירדה ממנו עד להבטחת העליה במחזור ה-25.

 

דימונה עולה לליגה א' בצדק (דן בונדיבה)

 

שחקן העונה - משה אסולין (דימונה): הקפטן הבלתי מעורער של דימונה, שחקן מצוין ומנהיג במגרש. סגן מלך השערים של הליגה עם 19 שערים, עונה אישית מדהימה ומעל הכל היה הדבק בחדר ההלבשה - מה שהביא בסופו של דבר לעלייתה של דימונה לליגה א'. 

 

משה אסולין שחקן העונה של גולר (אורי גבאי)

 

מאמן העונה - שמעון ביטון (דימונה) ואמיר כהן (כסייפה):  בקטגוריה זו בחרנו שניים שללא ספק היו מעל כולם העונה. שמעון ביטון לקח את דימונה עד הסוף ואילו אמיר כהן בנה קבוצה חזקה ועוצמתית בכסייפה, שהייתה חזק במירוץ לאורך כל העונה ובחלקים לא מעטים אף הובילה את הטבלה. שאפו לשני המאמנים על עונה נפלאה!

 

אמיר כהן עם עונה מצויינת בכסייפה 

 

שמעון ביטון מעלה את דימונה בצדק לליגה א' (דן בונדיבה)

 

הפתעת העונה - בני אילת: הקבוצה הדרומית פתחה את העונה בצורה לא טובה, אבל התאוששה תוך הפגנת כדורגל נפלא והייתה חזק מאד במאבקי הפלייאוף העליון.

 

בני אילת עם עונה מצויינת ללא ספק הפתעת העונה (רון בלומנטל)

 

תגלית העונה - אבי מסיקה (מ.ס. דימונה): בלם צעיר ומוכשר ואחד השחקנים הבולטים בקבוצה העונה. אבי הציג יכולת טובה מפתיחת העונה והוכיח שיש על מי לסמוך בהגנה.

 

נבחרת :

שוער – אורי מכלוף (כסייפה): שוער מנוסה ששיחק בעברו בליגות גבוהות, שומר על שערו ושם את כסייפה עם ממוצע ספיגות הנמוך בליגה.

מגן ימני – שי בוזנח (מ.ס. דימונה): מגן סופה על הקו, שחקן של ליגות גבוהות שהיה המבשל העיקרי בדימונה.

בלם - פיראס עוואד (מ.ס. דימונה): אחרי שדישדש בליגות גבוהות, פיראס הוכיח שמקומו שם, עשה הסבה משחקן התקפה לעמדת הבלם והיה עוגן בדימונה.

בלם - אור לוי (כסייפה): השחקן שהיה סביבו הרבה רעש עם הרחקה לצמיתות מבית הדין בעקבות פרשת הצהובים של מ.ס באר שבע, חזר לשחק במחזור הרביעי והיה הגורם לכך שלכסייפה הייתה ההגנה הטובה בליגה.

מגן שמאלי – ניר אצקוביץ (מ.ס. דימונה): מגן שמאלי צעיר שהגיע מהנוער של הפועל באר שבע, פתח את העונה במכבי קרית גת מליגה א' ומהר מאוד הגיע לדימונה, שם מצא את מקומו והפך לבורג משמעותי באגף שמאל.

קשר – סלימאן אבו כף (מ.ס. דימונה): הגיע משום מקום להיבחן אצל שמעון ביטון, הפתיע לטובה ומאז הכל היסטוריה. שחקן טכני מאוד אולי הטוב בליגה.

קשר – משה אסולין (דימונה) – שחקן העונה!!

קשר – דניאל אלמליח (בני אילת): הגיע לקבוצה באמצע העונה והיה המוציא לפועל, בתקופה קצרה הבקיע שערים משמעותיים, שהיו עשויים להוביל את אילת לפלייאוף.

 

אלמליח עם עונה מצויינת בבני אילת (רון בלומנטל)

 

קשר – מאי מזל (דימונה) שחקן מצוין שהגיע לדימונה מחולון, עונה פנטסטית לשחקן כולל שערים שהביאו לדימונה עליה לליגה א'.

 

מאי מזל עם עונה מצויינת בדימונה.

 

חלוץ – סיאף אל הושאלה (כסייפה): מלך השערים של הליגה, מחצי מצב עשה גולים אחרי עונה שבה היה בכסייפה ולא הביא את היכולות לידי ביטוי, העונה פרח תחת שרביטו של אמיר כהן עם 31 שערים העונה בליגה ובגביע.

חלוץ – דרור ויצמן (כסייפה): חלוץ 9 אמיתי עם משחק ראש מצויןשם את כסייפה על המפה עם שערים חשובים בניצחונות של כסייפה נגד דימונה ונגד שדרות.

ליגה ב' דרום ב' – סיכום עונת 2019-20

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכול מכור פה (מוקמל שאול אוהד קרית מלאכי 03-05-2020, 12:27)
    לפי דעתי זה טעות ומכור קבוצת השנה זאת באר שבע בלי יומרות ובלי כלום מקום שלישי עם שחקנים צעירים ומאמן העונה מור בן עמי גם מבאר שבע כול הכבוד לדימונה וכסייפה על עונה נפלאה אבל עם הסגל שלהם גם אני הייתי עולה ליגה אפילו בהליכה למה אף אחד מבאר שבע לא נמצא ברשימה ומגיע להם נציגים לנו לא מגיע כי כולם היו על הפנים ועונה חלשה מקום אבל איפה ההיגיון והשכל שלכם וכותב אוהד מלאכי שרוף
  2. מה זה סיכום הליגה או סיכום כסייפה ודימונה? (כאמל 03-05-2020, 22:50)
    לא מקצועי בכלל
  3. תגובה ל 1 (יוני 04-05-2020, 06:58)
    כמה אתה בלוף רואים שאתה שייך לבאר שבע רק המשפט בסוף שכתבתה ואני מצטט אותך אוהד מלאכי שרוף ועם הסגל של באר שבע גם אני הייתי מסיים בין ה5 הראשונות אז לפחות אל תשקר לגבי מאמן העונה אלו היו 2 המאמנים הכי טובים עם אחוזי ההצלחה הכי גבוהים ומגיע להם יום טוב לך
  4. שיכון המזרח היתה חזק במאבק עד ההפסד במשחק העונה (Moshe 04-05-2020, 13:47)
    מול דימונה ואז החלה להפסיד. עוד מאכזבות ק. מלאכי שדרות וירוחם מאריות הצמרת בעונה הקודמת
  5. יש גם מתאוששות העונה: נתיבות שבזכות (Moshe 04-05-2020, 13:51)
    התוצאות האחרונות פתחה פער מהפועל לוד וגם מעלה אדומים
  6. תגובה ל3 (אוהד של רועי פחימה 04-05-2020, 15:17)
    גם אני חשבתי כמוך שהוא מבאר שבע אבל אחרי שנכנסתי לפיסבוק שלו ראיתי שאכן הוא מקרית מלאכי באמת בושה הכתבת היא דימונאית בחורה בשם לירן ביטון ולכן הכל זה רק דימונה