"כאב לעצור את הליגה, אך ההחלטה לא בשליטתנו"

כך אמר פאדי עוואד, בלמה של הפועל באקה אל גרבייה מליגה א' צפון שתפס מקום קבוע בהרכבה של קבוצתו של אבי סבג. עוד אמר פאדי על החלטת ההתאחדות: "ההחלטה עצרה את הריצה שלנו, היינו יכולים להגיע לפלייאוף", לקראת העונה הבאה אמר פאדי: "יש כמה כיוונים אך עדיין מוקדם לחשוב על כך"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-04-2020
  • 13:30

פאדי עוואד, בלם קבוצת הפועל באקה אל גרבייה, הוא אחד מהפתעות העונה בליגה א' צפון. השחקן שהגיע מקבוצת הנוער של אחי נצרת שם היה קפטן הקבוצה, תפס מקום קבוע בהרכב של אבי סבג ונתן עונה מעולה במיוחד כאשר מדובר בעונתו הראשונה בליגה.

 

פאדי, מה אתה אומר על החלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את העונה?

"זה ממש כאב לעצור את הליגה מכיוון שהקבוצה שלנו הייתה בשיאה ובמרחק נגיעה מהפלייאוף העליון, אך לצערי ההחלטה לא בשליטתנו. מדובר במצב חירום לא רק בישראל אלא בכל העולם".

איך לדעתך תיראה העונה הבאה לאור המצב שנוצר מבחינת תקציב, סגל, שחקנים ועוד?

"ליגה א' תהיה מאוד מעניינת בעונה הבאה. הליגה תגדל ויצטרפו קבוצות נוספות מאחר ואין יורדות. הרבה קבוצות עשו טעויות רבות השנה ויבינו שבעונה הבאה צריך לבנות יותר על צעירים, מאשר סתם לזרוק כסף שאין. באקה של העונה הייתה דוגמא למה שיהיה בעונה הבאה - מאמן בדמות אבי סבג שהבין שיש לו חומר של שחקנים צעירים מצוינים, האמין בהם ונתן להם את הביטחון, כך שיכולנו לתת את המקסימום בכל משחק. בנוסף , היה חדר הלבשה "נקי" ונטול אגו".

מה המטרות שלך לעונה הבאה?

"הסוכן שלי, שי אבני, תמיד חושב איתי צעד קדימה. יש כיוונים לגבי לקראת העונה הבאה, אך מוקדם עדיין לסגור דברים כאשר הליגה הלאומית עדיין לא הסתיימה".

לסיום אמר פאדי: "אני ממשיך לשמור על כושר ועל אורח חיים מקצועני. כל כדורגלן הוא קודם כל ספורטאי וחשוב לשמור על כושר ותזונה נכונה במיוחד בפגרה ארוכה זו".

 

פאדי עוואד, צעיר, מוכשר ועם פוטנציאל גדול. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנראה זה לא פאדי וזאת לא התלבושת של הפועל בקה (ראמי 01-05-2020, 00:11)