זוכרים את הנופלים

במשך עשרות שנים מקיים אגף הספורט של עיריית קרית אונו בשיתוף עם מועדון הכדורגל הפועל קריית אונו, משחקי כדורגל לזכרם של בני קריית אונו שנפלו במערכות ישראל. המשחקים המרגשים שהפכו למסורת רבת שנים, מתקיימים בין קבוצות הפועל קריית אונו

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-04-2020
  • 09:13

משחק לזכרו של יעקב סופר ז״ל מתקיים 53 שנה ברציפות. יעקב, מי שהיה שחקן ומאמן קבוצות הנוער והנערים באגודת הפועל קריית אונו, נהרג בקרב שריון בג׳נין בעמק דותן בתאריך 6.6.67. יעקב היה נערץ ואהוב מאוד על כולם.

המשחק לזכרו של סגן ניצן ברק ז״ל נערך במשך 38 שנים ברציפות . ניצן נהרג בתאריך 15.9.82 במלחמת שלום הגליל כשפיקד על מחלקת צנחנים והיה אהוד ואהוב על חייליו ומפקדיו.

דוד זילכה ז״ל היה ספורטאי מסור, מקצועי מאוד, מקובל ונערץ מאוד על ידי חבריו דודי נפל בתאריך 10.6.82 כשמסוק תקף את הנגמ״ש שבו היה. דודי שירת בחיל ההנדסה. המשחקים לזכרו של דוד מתקיימים 38 שנה ברציפות.

 

 

דבריו של ישראל שצוצינסקי מנהל אגף הספורט שמארגן את המשחקים במשך שנים רבות:

"לצערנו הרב, עקב משבר נגיף הקורונה לא נוכל לקיים השנה את משחקי הכדורגל לזכרם שמתקיימים במשך עשרות שנים. אנו תקווה כי בשנה הבאה נוכל לחזור ולקיים את המשחקים לזכרם של  הנופלים כפי שעשינו במשך שנים. למרות שהשנה לא יתקיים טקס, ננצור את זכרם של הנופלים בליבנו ונהיה עם משפחותיהם היקרות. יהי זכרם ברוך״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. המשחקים לזכרם (טלי יצחק 28-04-2020, 18:02)
    כל הכבוד לישראל שצ׳וצ׳ינסקי על מסורת רבת שנים ועל הרגישות למשפחות להנציח את יקירהן גם בימים שכאלה.