״העונה צריכה להיות מוכרעת על הדשא, אבל בכל מקרה היינו עולים ליגה״

קשר הפועל איכסל, אילון אלימלך(25), מסכם את העונה האחרונה ומספר על החיבור החזק בסגל הקבוצה, האמונה הגדולה שיצליח להגיע רחוק, החתימה בבני יהודה מליגת העל, ועל התחושה המבאסת של עליית ליגה בצל נגיף הקורונה

  • על ידי: יובל יוספי
  • 29-04-2020
  • 15:03

בעקבות משבר נגיף הקורונה, בהתאחדות לכדורגל קיבלו החלטה על סיום העונה בליגות הנמוכות, מה שהוביל באופן אוטומטי לעליית ליגה של איכסל, שדורגה במקום הראשון, ובשנה הבאה תשחק בליגה הלאומית. הקבוצה רשמה עונה גדולה, בהדרכתו של המאמן המבטיח אלירן חודדה, והייתה לפייבוריטית ברורה במאבקי העלייה. ״הייתה לנו עונה מדהימה, יש לנו סגל שחקנים איכותי וברמה גבוהה״, אומר אלימלך, שכבש 13 שערים בכל המסגרות. 


אלימלך הוסיף ואמר: "״ניצחנו את קבוצות הצמרת במשחקים המכריעים, ומה שעזר לנו זה החיבור בינינו, חדר הלבשה נטול אגו ומלא בשמחת חיים. קצת חששתי להגיע לאיכסל בהתחלה, אבל החיבור עם חודדה הוכיח את עצמו ואני מודה לו על כל התמיכה. מבחינה אישית אני מאמין ביכולות שלי, וכשמאמינים בי אני מחזיר על הדשא״. 

 

בעונה הבאה נראה אותו בליגת העל (חגאג רחאל)

 

אלימלך תומך בצעד של סיום העונה בליגות הנמוכות, ומאמין שקבוצתו הייתה מצליחה לעלות ליגה גם אם העונה הייתה נמשכת: ״נגיף הקורונה פגע בשגרת החיים של כל העולם, והצעד הזה הוא בלתי נמנע. אני מאמין בקבוצה שלנו ובטוח שאם העונה הייתה נמשכת היינו עולים, אבל זה לא מרגיש לי כמו עליית ליגה אמיתית, מכיוון שלא חגגנו כמו שצריך וזה מאכזב כי בהחלט הגיע לנו. מקווה שבקרוב הכל יחזור לקדמותו, ואני משתדל לשמור על כושר ככל שניתן״. 

 

בעונה הבאה אלימלך ישחק בליגת העל, במדיה הכתומים של בני יהודה, והוא משדר ביטחון לקראת קפיצת המדרגה: ״הסוכן שלי, היה מעורב בכל פרטי ההעברה, והכל קרה יחסית מהר. בפגישה משותפת עם מנכ״ל המועדון, כפיר אדרי, סגרנו את הכל והתחושות הן טובות. אני מאמין ביכולות שלי, ובטוח שיש לי מה לתרום בליגת העל ואני רעב כבר להתחיל".

אלימלך בטוח שקבוצתו הייתה עולה לליגה הלאומית בכל מצב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך אתה בטויח (עבד 29-04-2020, 17:57)
    איך אתה בטוח אני לא מבין את זה דרך אגב השנה הבאה אתה הולך להתיבש על הספסל
  2. אל תהיו בטוחים איכסאל היו עולים (טברייני 30-04-2020, 08:20)
    לדעתי כאוכאב הייתה עולה כי הם היו יותר טובים במהלך העונה
  3. לא להיות שחצנים (טברייני 30-04-2020, 08:21)
    איכסאל אל תהיו גאוותנייפמותניו בטוחים הייתם עולים עליתם הלוואה כי ההתאחדות יותר קל לה עם הליגה הזו לבטל