סיכום עונה: נבחרת ליגה א' צפון

ליגה א' צפון הסתיימה ואומנם מה שיזכרו מהעונה זה בעיקר את "משבר הקורונה", אך עדיין הפועל איכסל עלתה לליגה הלאומית ומעניין לראות מי נבחר לשחקן העונה, מי מאמן העונה, ומי בנבחרת הכי טובה של העונה... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-04-2020
  • 11:05

עונת 2019-2020 אומנם הסתיימה במחזור ה-23 והפועל איכסל הוכרזה כעולה רשמית לליגה הלאומית, אסי גלבוע וקריית אתא ניצלו והכל בזכות מגיפת הקורונה. אנחנו באתר 'גולר' נסכם את העונה שאומנם תיזכר בגלל אותה מגיפה, אבל עדיין יש מצטיינים ויש מיוחדים שמגיע להם הפרגון גם בימים טרופים אלו.

קשה מאוד לסכם את העונה ועוד יותר קשה לבחור את ה-11 הכי טובים של העונה, אבל ננסה להגיע ולפרגן לטובים ביותר ומי שלא ברשימה, שרק ינסה להבין את הקושי בבחירה בעונה שלא הגיעה לסיומה. 

 

איילון אלימלך - שחקן העונה של אתר 'גולר'! (חגאג רחאל)

 

שחקן העונה: איילון אלימלך (הפועל איכסל)

איילון אלימלך הוא כוכב כדורגל ולא סתם השחקן הצעיר חתם בבני יהודה מליגת העל, שזיהתה את הפוטנציאל שבו והחתימה אותו על חוזה. איילון הוביל את איכסל עם 11 שערים והעפלה לליגה הלאומית. מעבר לשערים שלו, איילון היה בורג מרכזי במרכז הקישור של הפועל איכסל. 

 

השחקן היעיל של העונה - עבד מורג'אן (חגאג רחאל)

 

השחקן היעיל: עבד מורג'אן (הפועל כאוכב)

16 שערים, כמות זהה של בישולים והרבה נקודות שרשומות על הגב שלו, ללא ספק עבד מורג'אן היה השחקן הכי יעיל בליגה א' צפון העונה. עבד שחקן אינטילגנט ומוכשר ברמות גבוהות, לקח חבורה של שחקנים צעירים והפך אותם לקבוצה השנייה הכי טובה בליגה א' צפון. מורג'אן רשום גם על הקאמבק הגדול של העונה לאחר שבשנה שעברה נפצע קשה וחזר העונה להציג יכולתו הגבוהה.

 

אלירן חודדה - מאמן העונה של אתר 'גולר' (חגאג רחאל)

 

מאמן העונה: אלירן חודדה (הפועל איכסל)

חודדה היה כוכב כדורגל ולכן המעבר שלו לקווים הופכת לקלה. שחקן ששיחק ברמות הגבוהות ביותר בליגת העל, יודע כדורגל ומבין איך להפוך את הקבוצה שלו לקבוצה הכי טובה בליגה א' צפון. איכסל העונה הייתה קבוצה עם תקציב צנוע, ללא כוכבים גדולים, אבל עם הרבה אופי, לב ונשמה ולהבדיל מעליות בשנים עברו, העונה איכסל בנתה קבוצה של צעירים ומוכשרים ובעיקר קבוצה עם תקציב נמוך ביחס לעלייה שלה מלפני שנתיים, מה שמקנה להם לפתוח את העונה הבאה ללא חובות. 

 

ווליד דרוויש - תגלית העונה של אתר 'גולר'

 

תגלית העונה: ווליד דרוויש (מכבי צור שלום)

איזה שחקן נפלא דרוויש הצעיר, כבש 13 שערים והיה למניה בטוחה בהרכבה של צור שלום. השערים שלו הביאו את צור שלום לעונה נפלאה ללא מאבקי תחתית, כשדרוויש מוכיח שהוא גולר אמיתי עם כישרון רב שללא ספק יגיע לליגות הבכירות. 

 

צעירים מוכשרים ששווה לזכור לעתיד:

אחמד עאמר (מכבי טמרה) - מגנה הימני של טמרה. יש לו יכולות טכניות גבוהות הן בחלק ההגנתי והן בחלק ההתקפי. שחקן מהיר, חזק, מוכשר ומנוסה מאד. 

דני עאמר (באקה אל גרביה) - חלוצה הצעיר של באקה, כבש ארבעה שערים ולמרות שהגיע באמצע העונה הוא האחראי להישארות הקבוצה בליגה. 

לידור באבא (הפועל מגדל העמק) - חמישה שערים בליגה א' לקשרה של הפועל מגדל העמק. 

מיכאל בן ברוך (הפועל הרצליה) - קשרה של הפועל הרצליה אומנם כבש רק 3 שערים אך הראה הרבה כישרון ויכולת. 

עילי שוויקה (רובי שפירא חיפה) - בלמה הצעיר של רובי שפירא חיפה, שחקן חזק עם יכולת טכנית גבוהה שיכול וגם יגיע לליגות הבכירות.

פאדי עווד (באקה אל גרביה) - בלמה של באקה, הגיע מהנוער של מכבי אחי נצרת שם היה קפטן ובבאקה הוכיח את מנהיגותו וכישרונו. 

אחמד חג'ג' (באקה אל גרביה) - מגנה הימני של באקה, שחקן מהיר מאד ובעונתו הראשונה בליגה א' הפגין יכולת גבוהה והיה מניה בטוחה בהרכבה של באקה.

 

נבחרת העונה:

שוער: אמל חאיר (הפועל איכסל)

שוערה של הפועל איכסל ספג רק 12 שערים והציג יכולת נהדרת לאורך כל העונה. אמל שוער שהביא נקודות לקבוצות, הגיע מנורדיה ירושלים ועשה קפיצת מדרגה העונה באיכסל והשתדרג להיות השוער הטוב בליגה א' צפון. 

 

השוער המצטיין של העונה - אמל חאיר (עודד חסין)

 

הגנה:

בר הילל (הפועל איכסל)

בלמה של הפועל איכסל, לו יש הרבה נקודות זכות לאחר שקבוצתו ספגה הכי מעט שערים בליגה. בר בלם צעיר וחזק, עם משחק ראש מצוין שמשחק ללא פשרות ויכול להשתלב בליגה הלאומית.

 

סמאח סרחאן (הפועל כאוכב)

בלמה המצוין והוותיק של הפועל כאוכב, היה מהגורמים שהשאירו את כאוכב בצמרת עם הגנה חזקה. למרות גילו המתקדם, סמאח מציג יכולת גבוהה והיה לאחד מהמצטיינים בעונה בכאוכב.

 

סמאח סרחאן - אחד הגורמים לכך שכאוכב הייתה בצמרת כל העונה (חגאג רחאל)

 

יזן נאסר (הפועל כאוכב)

מגנה הצעיר של כאוכב, עושה הגנה נהדר, מרבה לתקוף ולעזור לחבריו בהתקפה. יזן שחקן מהיר וחזק שייצר הרבה מצבים לחבריו וכבש שערים חשובים לקבוצתו. 

 

המנהיג של טירה - עאמר מנצור (חגאג רחאל)

 

עאמר מנצור (מ.ס. טירה)

כוכבה של מ.ס. טירה, היה בעוד עונה נהדרת כאשר כבש 8 שערים לזכות קבוצתו והיה מהבולטים בקבוצתו. למנצור יש בעיטות חופשיות נהדרות שהביאו הרבה נקודות לקבוצתו. 

 

קישור:

עבד מורגאן (הפועל כאוכב) - השחקן היעיל של העונה. 

 

אוסאמה שעאבן (רובי שפירא חיפה)

שעאבן ממשיך את יכולתו הגבוהה מאשתקד כשהוא כובש 9 שערים שהובילו את קבוצתו לצמרת הגבוהה. מדובר בשחקן מהיר מאד, פעלתן עם הרבה כישרון שמתאים לליגות הבכירות. 

 

שעבן יכול להגיע לליגות הגבוהות (עודד חסין)

 

איילון אלימלך (הפועל איכסל) - שחקן העונה!

 

מחמוד עבאס (מכבי טמרה)

מחמוד עבאס הוא כוכב כדורגל שממשיך להציג יכולת גבוהה כפי שמציג בשנים האחרונות, מבשל הרבה כדורים לחבריו והרבה בזכותו לירון אלימלך נמצא בליגה הלאומית. יותר מהכל עבאס משך את טמרה לצמרת הגבוהה. 

 

מחמוד עבאס - כוכב כדורגל (חגאג רחאל)

 

התקפה:

ווליד דרוויש (מכבי צור שלום) - תגלית העונה!

 

תימור אביטן (הפועל איכסל)

חלוצה של הפועל איכסל הוא גולר אמיתי שמוכיח את עצמו כל עונה מחדש. אביטן כבש העונה 12 שערים, אבל מעבר לשערים היה מאד דומיננטי בחלק ההתקפי של איכסל ויש לו מניות רבות בהעפלתה לליגה הלאומית.

 

תימור אביטן עם חלק גדול בהעפלה של איכסל ללאומית (חגאג רחאל)

 

נבחרת העונה השנייה:

שוער: סתיו פלזנטל (מ.ס. טירה)

 

הגנה:

הייתם דראוושה (הפועל איכסל)

אחמד עאמר (מכבי טמרה)

פאדי עווד (באקה אל גרביה) 

 

קישור:

אדם אבו גאנם (רובי שפירא חיפה)

אמיר לביא (הפועל איכסל)

סמיר עבדלחי (מ.ס. טירה)

מתנאל טדסה (מ.ס. טירה)

סעיד דיאב (בני זלפה)

התקפה: 

לירון אלימלך (מכבי טמרה/בני סכנין)

מיזר זועבי (בני זלפה)

 

מאמן: אדהם הדיה (הפועל כאוכב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נבחרי העונה של הליגה הפלסטינאית ? (מוחמד מוחמד מוחמד 25-04-2020, 11:35)
    מעניין מאד ....איזה נבחרים הזויים כולם מהמגזר עם נגיעות של חיזוק ישראלי רואים שהסוכנים מנהלים את הכדורגל ! הזייהההההההה !!!
  2. 14 קבוצות מהמגזר בליגה א צפון, ברור שיהיו מצטיינים משם (ל 1 25-04-2020, 13:46)
  3. כולם מהמגזר בצפון, ליגה פלסטינאית כולה (ל 1 25-04-2020, 13:47)
  4. מחבלים כולם (חומי 25-04-2020, 13:59)
    ליגה של מחבלים . ששיחקו בפלסטין
  5. אחמד אעמר בן 27 אז איך צעיר (אסף 25-04-2020, 14:00)
    הגזמתם אחמד אעמר שחקן נחמד אבל הוא בן 27 אז אחך אפשר לגיד שהוא צעיר ? לידור באבא לא עשה כלום כל העונה חוץ משער בטעות על איכסאל גם הוא לא ממש צעיר הוא בן 23 עילאי שוויקה שחקן טוב אבל גם הוא בן 25 אז לא ממש צעיר
  6. השחקן היעיל שנעלם במשחקים מכריעים (חגוג 25-04-2020, 14:08)
    השחקן היעיל הנעלם במשחקים המכריעם חייב לציין
  7. שני שחקנים של באקה מה זה השטיות (רם 25-04-2020, 14:42)
    הפסידו לאסי גלבוע 4-0 תיקו נגד דבוריה בתחילת עונה מי ישמע שחקני באקה מה הם עשו שיגידו תודה לקבוצות המגזר שהשאירו אותם בליגה
  8. הבלמים של רובי (אחמד שעלטה 25-04-2020, 20:31)
    יש שם שני שחקנים מציניים...מספר 5 ומספר 4 ...מספר 7 של רובי מצוין
  9. חירבאווי מכאוכאב (סעיד סולימני 25-04-2020, 20:39)
    זה שחקן אכי טוב
  10. למס 7 הילדים של בקה מקום ראשון במחזור השני שב בשקט (ראמי 28-04-2020, 15:19)
    כל הבחירה הזו מגמתית. מאמן העונה אבי סבג שפתח את העונה עם כוכבים כושלים 0-4 לגלבוע חחחחח וסיים מחזור שני במקום ראשון עם ילדים.
  11. סתם בחירה (אוהד 29-04-2020, 02:06)
    יש כמה בחירות לנבחרת נכונים אבל יש כאלה המוזרים כמו מחמוד עבאס ושחקני בקה מחמוד עבאס ברמה בינונית ושחקן שנעלם כבר מלפני שנתיים. שחקני בקה שהתעררו לקראת המשחקים האחרונים לא יותר על מה נבחרו? כיש שחקנים שממש בלטו במשך עונה שלמה כמו וואיל חקבאוי ועוד...