ככל הנראה בועיינה תשחק בליגה א', אסי לא תוכל לערער על פירוקה

הודעת ההתאחדות לכדורגל ביום שני האחרון על סיום הליגות, מציף ׳בעיה׳ חדשה - הפועל בועיינה קיבלה הודעה שהיא עולה לליגה א׳ במקומה של אסי גלבוע שכזכור הודיעה על פירוק

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-04-2020
  • 19:41

הפועל בועיינה, מי שסיימה את העונה החולפת במקום השני (לאחר הודעת ההתאחדות על סיום העונה), קיבלה הודעה שהיא עולה לליגה א׳ על חשבונה של אסי גלבוע שהתפרקה, למרות שזאת הגישה ערעור שיעצור את ההתפרקות ובכך תוכל לפתוח את העונה הבאה בליגה א׳.

 

באסם סולימאן, חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל ויו"ר ועדת ליגות א'-ג' אמר שהסיכוי שהבקשה של אסי גלבוע תתקבל בבית הדין נמוך מאוד ומדובר בצעד של "חוסר תום לב" מצידה של אסי גלבוע: "אסי גלבוע חייבת להגיש קודם כל בקשה לזכות להגיש ערעור שכן האפשרות לערער על ההחלטה להפסקת פעילות המועדון עברה מזמן. על פי התקנון לא אמורים לאשר להם להגיש את בקשת הזכות לערער כי אחרי פסק הדין הם הודיעו להתאחדות שהם לא מעוניינים לערער וכנראה שרק אחרי שנודע להם שיש אפשרות שהליגה תופסק הם החליטו לפנות שוב ובשפה המשפטית זה מוגדר כחוסר תום לב וודאי וניצול של המצב. אם בכל זאת הם יקבלו את הזכות לערער והערעור יתקבל, שזה סיכוי קלוש מאוד, תהיה לבועיינה הזכות לערער על ההחלטה כי היא הצד שנפגע ההחלטה".

 

בועיינה שסיימה את העונה במקום השני ואחוזי ההצלחה שלה היו גבוהים יותר מאלה של בני ריינה ועירוני נשר מליגה ב' צפון ב' הוחלט שהיא זאת שתעלה על חשבונה של ׳אסי׳. 

כעת יהיה מעניין לראות את תגובתן של בני ריינה ועירוני נשר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא יוותרו. כמו שעשו משחק מרמורק כאוכאב שיעשו גם בליגה ב . או שיעלו את שלושתם גם ככה מגדילים את הליגו (נשר 18-04-2020, 12:28)