"החלטת ההתאחדות לכדורגל נכונה"

כך אמר מאור סיסו, שחקנה של הפועל כפר כנא שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להודיע על סיום העונה. לגבי העונה הבאה: "ייקח לשחקנים קצת יותר זמן להיכנס לכושר אבל אני חושב שהעונה הבאה תהיה באותה רמת משחק כמו בכל שנה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-04-2020
  • 08:53

מאור סיסו, שחקנה של הפועל כפר כנא מליגה א׳ צפון, מגיב למצב שנוצר בכדורגל בעקבות משבר הקורונה בכלל, ועל החלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את כליגה בפרט: "אני חושב שההחלטה של התאחדות נכונה! 95 אחוז מהקבוצות שעלו ליגה היו עולות גם אם הליגה הייתה ממשיכה, אבל אני קצת מאוכזב שבליגות הנמוכות אין איזה גוף בתקופה הזאת שדואג לשחקנים ועוזרים לו עם הפרנסה. יש שחקנים שלא יודעים לעשות את הדברים האלה ואין להם פשוט לאן לפנות ונשארו בלי הרבה כסף שמגיע להם". 

איך אתה חושב תיראה עונה הבאה לאור המצב שנוצר בעקבות הקורונה? מבחינת תקציב, סגל שחקנים וכו'...

"אני חושב שהעונה הבאה תהיה באותה רמת משחק כמו בכל שנה. ייקח לשחקנים קצת יותר זמן להיכנס לכושר, אבל יש הרבה מאוד זמן לחזור לעניינים עד שיהיה משחק רשמי. אולי תהיה אווירה פחות  טובה מבחינת קהל, אבל השחקנים יחזרו לכושר הרגיל שלהם ויציגו כל אחד את מה שהוא יודע ומי שלא יהיה טוב זה לא תירוץ. מה שכן בסופו של דבר אנחנו השחקנים נצטרך גם לבוא לטובת המועדונים ולהגיע לעמק השווה, כי לא תהיה לנו ברירה וכסף זה לא הכל בחיים, יש גם אהבה למקצוע שכל אחד רוצה כבר להריח את הדשא".

מה הכיוון שלך לקראת העונה הבאה?

"אני עוד לא חושב על עונה הבאה. יש לי סוג של כיוון בראש, אבל אני שומר אותו כרגע לעצמי. נראה איך דברים יתפתחו. מהבחינה האישית, כשכפר כנא היו בסגל טוב סיבוב שלם לא הפסדנו עד המשחק נגד איכסל, אז אני מאמין שעדיין יש לי את הערך המוסף בליגות האלה ואני מאמין שיהיה בסדר".

לסיום אמר סיסו: "אני רוצה לאחל לכל מדינת ישראל בריאות וקורא לכולם לשמור על הוראות משרד הבריאות כדי שנחזור כמה שיותר מהר לדשא, להתאמן לשחק, להיות שמחים ועצובים בדבר שאנחנו הכי אוהבים".

מאור סיסו, ללא ספק יש לו את הערך המוסף לליגה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות