"בלי קשר לקורונה הגיע לנו לעלות, ואני שמח שעשינו את זה"

אחרי עונת כדורגל מצוינת בליגה ב' דרום ב', ומאבקי עלייה בצמרת נשמעה שריקת הסיום העונה, ומ.ס דימונה מוליכת הטבלה רשמה עלייה מרגשת ותעשה את דרכה חזרה לליגה א' בעונה הבאה. הקפטן משה אסולין, היווה פקטור משמעותי העונה בהצלחת הקבוצה, חיבר את השחקנים על המגרש ואף מסיים את העונה כסגן מלך השערים של הליגה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 15-04-2020
  • 10:23

מ.ס דימונה היא אחת מהקבוצות האטרקטיביות שנבנו העונה בליגה ב' דרום ב', כשהמטרה המרכזית הייתה לרשום עליית ליגה ולחזור בחזרה לליגה א' אחרי שתי עונות בליגה ב'. בעקבות משבר הקורונה דימונה נעצרה בזכות במקום הראשון בטבלה, וכעת כשהוחלט להפסיק את עונת הכדורגל 19/20 דימונה עלתה באופן רשמי. מי שהיווה פקטור משמעותי בעליית הקבוצה, הוא שחקן הבית וקפטן הקבוצה משה אסולין, שהוביל את הקבוצה להצלחה מסיים את העונה כסגן מלך השערים של הליגה עם 19 שערים, ובעיקר גרם לאוהדי הקבוצה הרבה רגעי כדורגל מרגשים.

משה, איך התחושה לרשום עליית ליגה?

"אין מאושר ממני שעלינו ליגה, זו הייתה עונה חלומית והכי טובה שהייתה לי וגם לקבוצה. אני חושב שבלי קשר למצב שנוצר מהקורונה הגיע לנו לעלות, ואני שמח שעשינו את זה. הראינו אופי ומקצוענות לאורך כל העונה, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. חדר ההלבשה היה בין הטובים שהיו לי אישית בכל הקריירה. השחקנים הרגישו מחוברים לקבוצה, למועדון ולאוהדים, ואני חושב שזה הדבר הכי חשוב שיכול להיות בקבוצה".

 

בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל היו לא מעט השגות לקבוצות שהשקיעו כספים רבים, ונעצרו במקום השני בהפרש שמי יודע אולי והיה מוכרע על הדשא, אבל משבר הקורנה הוביל את ראשי הכדורגל לעצור את הפעילות. "אני חושב שההחלטה היא מוצדקת מכיוון שקבוצות לא מתאמנות סדיר ולא משחקות. אני בטוח שיש קבוצות שלא יאהבו את ההחלטה הזו, אבל ההחלטה לעלות אותנו ליגה היא מוצדקת וגם לאחרים יהיה קשה להטיל בה ספק כי אני בטוח שגם אם לא היה קורונה היינו עולים", סיכם אסולין.

 

משה אסולין "נכין את עצמנו הכי טוב שאפשר לליגה א'" (אורי גבאי)

 

איך לדעתך יראה הכדורגל אחרי המשבר?

"אני חושב שהכדורגל יצטרך להתמודד עם אתגרים ומכשולים חדשים, שהקבוצות וגם ההתאחדות יצטרכו לעבור אותם בצורה חיובית. זה ישפיע גם על השחקנים וגם על האוהדים וכל מי שאוהב הכדורגל. אני רק מקווה שהתקופה הזו תעבור מהר ונחזור לעשות את מה שאנחנו אוהבים".

 

מעבר להיותו קפטן הקבוצה, אסולין נחשב לשחקן בית ולעמוד תווך של המועדון מדימונה בשנים האחרונות והוא ככל הנראה ימשיך להוביל את המועדון בעונתו הבאה בליגה א', "בעזרת השם מקווה שקודם כל המצב יחזור לקדמותו ונחזור להתאמן, ולשחק וליהנות ממה שאני עושה.. בעזרת השם עכשיו יש לנו פגרה קצת ארוכה מהרגיל ונכין את עצמנו הכי טוב שאפשר לליגה א' ״.

 

מי שהיוו חלק בלתי נפרד ממסע העלייה, הם האוהדים המרגשים של מ.ס דימונה שליוו את הקבוצה לכל מגרש ובכל מזג האוויר, "אני חושב שהשנה באמת הרגשנו שיש לנו גב בכל משחק. האוהדים באו ועודדו לא משנה באיזה מצב, וזה גרם לנו רק לנסות ולהחזיר להם. לי אישית היה חוב ורציתי מאוד להחזיר אותו ואני שמח שעשיתי את זה השנה", סיכם אסולין.

משה אסולין " אין מאושר ממני זו הייתה עונה חלומית" (צילום: אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה משה (טולי 15-04-2020, 13:43)
    צודק במאה אחוז קבוצות השקיעו ים של כסף לעלות ליגה החלטה נכונה ונבונה של התאחדות למי שלא מתא
  2. תגובה (יחיאל 15-04-2020, 21:28)
    המנוע של הקבוצה משה אסלוין העונה היה בכל פינה במיגרש מסירות בישולים ומלך השערים כל הכבוד משה אוהבים אותך
  3. שנה הבאה תרדו (יואליקו 16-04-2020, 15:55)
    יש קארמה מה שבא בקלות הולך בקלות.מי אמר שהייתם עולים בסוף העונה?ליגה עולים על הדשא לא באוויר.
  4. דימונה לא תחזיק בליגה א (אשדוד 16-04-2020, 18:04)
    אין כסף אין קהל זה לא ליגה ב
  5. אזולאי (רוני 18-04-2020, 09:44)
    מה כואב לכולם דימונה אלופה