"אני הראשון שאוריד 30-40 אחוז בתקציב"

כך אמר עבד טיטי, האיש החזק של מ.ס. טירה שמגיב לפרסומים על ההחלטה המסתמנת בנוגע לליגות הנמוכות - לסיים את העונה באופן מיידי ולהחליט על המקום הראשון כעולה, מנגד, הירידות בליגה הוקפאו. עוד אמר טיטי: "יהיה פחות כסף וזאת תהיה עונה של איזון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-04-2020
  • 14:47

ביום שישי האחרון פורסמה ידיעה שביום שני הקרוב, צפויה ההתאחדות לכדורגל להודיע על סיום הליגות הנמוכות וליגות הנוער. עוד בהחלטה הצפויה - הודעה על המקום הראשון כעולה וביטול היורדות והתגובות מאנשי ליגה א' לא איחרו לבוא...


עבד טיטי, האיש החזק של מ.ס. טירה מגיב ואומר על ההחלטה הצפויה: "לדעתי זה עדיין לא סופי אבל גם ככה אין טעם להמשיך, במצב שנוצר אין ראש לכדורגל. אנחנו באמצע אפריל, גם תקציבית אין לקבוצות כסף, אין עניין, כולם רק אוכלים, השחקנים לא בכושר ולדעתי צריך בערך חודש בשביל להתכונן לחזרה לכדורגל, צריכים לעשות משחקי אימון... ביוני כבר יהיה חם מאד ולא לכל המגרשים יש תאורה. אנחנו בליגה א', ולשחק בצהריים זה סיוט... אין קהל וזה יפגע גם בשנה הבאה ואין טעם להמשיך לא אצלנו ולא בליגות לנוער".


לגבי הליגות הגבוהות אומר טיטי: "לגבי הליגה הלאומית וליגת העל, יש תאורה, אפשר וצריך לסיים את העונה, צריך לשחק בערב ולדעתי זאת תהיה החלטה נכונה, נבונה ובעיקר לעניין".

 

איך לדעתך תיראה ליגה א' בעונה הבאה? מבחינת שכר שחקנים, תקציבים, וכו'...

"תהיה ליגה א' קצת שונה, אבל יש עוד הרבה זמן כי זה צפוי להיות ספטמבר וזה כמעט חצי שנה מהיום והכל יכול להשתנות. אבל אם לא, ליגה א' אומנם תהיה, התקציבים ירדו ואני הראשון שאוריד 30-40 אחוזים בתקציב... יהיה פחות כסף וזאת תהיה עונה של איזון ולא יהיו הסכומים ששולמו העונה ובשנה הבאה תהיה לכך השפעה ואני גם אהיה שמח. מכיוון שבשנים האחרונות השקענו בצעירים תוצרת בית ובשנה הבאה הם יקבלו יותר הזדמנויות".

עבד טיטי יודע שהשנה הבאה תהיה שונה תקציבית (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות