"להרבה קבוצות מליגה א' יהיה קשה לפתוח את העונה בצורה מסודרת"

כך אמר עודד קוטר, מאמנה של 'רובי שפירא' חיפה שמגיב לפרסומים על ההחלטה המסתמנת בנוגע לליגות הנמוכות - לסיים את העונה באופן מיידי ולהחליט על המקום הראשון כעולה, מנגד, הירידות בליגה הוקפאו. עוד אמר קוטר: "כנראה שזאת החלטה בלתי נמנעת"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 12-04-2020
  • 18:29

ביום שישי האחרון פורסמה ידיעה שביום שני הקרוב, צפויה ההתאחדות לכדורגל להודיע על סיום הליגות הנמוכות וליגות הנוער. עוד בהחלטה הצפויה - הודעה על המקום הראשון כעולה וביטול היורדות והתגובות מאנשי ליגה א' לא איחרו לבוא...

 

עודד קוטר, מאמנה של 'רובי שפירא' חיפה מליגה א' צפון אמר: "אני חושב שכנראה לא תהיה ברירה ויסיימו את הליגות מוקדם מהצפוי וההחלטות שיילקחו תיפגענה במספר קבוצות, אבל כנראה שלא תהיה ברירה. מה שכן זאת הזדמנות לעשות שינוי ולדעתי לפתוח ליגה ארצית כליגה שלישית בלי מחוזות, כי בשנה הבאה יהיה קשה להרבה קבוצות מליגה א' לפתוח את העונה בצורה מסודרת".

איך לדעתך תיראה ליגה א' בעונה הבאה? מבחינת שכר שחקנים, תקציבים, וכו'...

"קבוצות יורידו בתקציבים ללא ספק. מי שמקבלת הקצבה עירונית מהעיירה - הסכום יקוצץ. גם בעלי בית פרטיים יקצצו, אם בכלל ירצו להשקיע. המשכורות תהיינה נמוכות ממה שהורגלו בליגה והליגה תיכנס לפרופורציה נכונה ושחקנים צעירים שבאמת רוצים להצליח יקבלו יותר הזדמנויות".

עודד קוטר, "יש הזדמנות ליצור ליגה ארצית (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הבעיה שהרבה מאמנים לא נותנים הזדמנויות לצעירים שבאמת רוצים להצליח (עמר 12-04-2020, 21:36)
    הבעיה שהרבה מאמנים לא נותנים הזדמנויות לצעירים שבאמת רוצים להצליח. מאמנים לא מאמינים בעצמם אלה בשחקנים הותיקים יותר שינסו אולי להציל אותם. עצוב. מלא מאמנים ללא מקצועיות ויחסי אנוש.
  2. כמה שאתה צודק (לתגובה מספר 1 13-04-2020, 12:22)
    הרבה מאמנים רין להם מושג