"אני אופטימי, נחזור לשחק העונה"

כך אמר שלומי מראד, שחקנה של מ.ס. רובי שפירא חיפה מליגה א' צפון שמגיב למשבר הקורונה במדינה ובכדורגל בפרט. על המשך הליגות אמר: "הקפאת היורדות - חוסר ספורטיביות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-04-2020
  • 19:48

שלומי מראד, קשרה של מ.ס. רובי שפירא חיפה מליגה א׳ צפון אמר על המשבר הפוקד את מדינת ישראל בעקבות נגיף הקורונה: "אני חושב שהמצב כרגע הרבה יותר מורכב מלהתעסק בכדורגל. זה משהו בינלאומי שפוגע בכל מדינה בקצב אחר. אני אישית מקווה ורוצה להאמין שהסגר בימים הקרובים יעצור את ההתפשטות ויקרב את כל אזרחי המדינה לחזרה לשגרה".

 בעקבות המשבר, ישנן כמה הצעות על המשך העונה. חלק אומרים להקפיא יורדות, חלק אומרים לבטל את הליגה בכלל. מה דעתך?

"שמעתי כל מיני שמועות על לעלות את שתי הראשונות ולהקפיא את היורדות ואת האמת זה לא נראה לי ספורטיבי! עולות ויורדות נקבעות על הדשא ולא בוועדות. אני חושב שצריכים בתחילת החודש לשבת ולעשות הערכת מצב, אם וכאשר מתי חוזרים לשגרה ולנסות ולחדש את עונת המשחקים במידה והמצב מאפשר, במידה ולא - הבריאות היא מעל הכל".

האם לדעתך נחזור לראות כדורגל בעונת המשחקים הנוכחית?

"אני בנאדם אופטימי מטבעי, אני מאמין שבעזרת השם כן נחזור! כמובן שצריך בצורה נכונה עם הכנה פיזית מתומצתת, כי בכל זאת יש פה פגרה שנכפתה על כולם. מאחל לכל עם ישראל בריאות ושיגיעו ימים של שגרה".

שלומי מראד נשאר אופטימי (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי שמת לב כמה אתה סותר את עצמך? (מאוהד שפוי 02-04-2020, 22:10)
    הבריאות מעל הכל וזה מצב לא רגיל ונכון שאתה בקבוצה עם אינטרס לפלייאוף אבל מתי יחזרו ואיך?
  2. למגיב מספר 1 (מישהו 03-04-2020, 11:24)
    ללמוד לקרוא זה חשוב... סה״כ הוא מאמין ומקווה שיחזרו לשחק, אבל שהבריאות מעל הכל וזה מה שצריך לקבוע את ההחלטה. איפה הסתירה?