"אי אפשר לשחק כדורגל ללא קהל"

כך אמר קובי דנינו, מאמנה של מכבי צור שלום מליגה א׳ צפון שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הכדורגל הישראלי בעקבות משבר הקורונה. עוד אמר דנינו: "אפשר לעשות שהשנה הפגרה תהיה קצרה יותר ולא יקרה שום דבר רע מזה, להפך נחזור יותר מהר לעונה הבאה בעזרת השם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-03-2020
  • 18:41

קובי דנינו, מאמנה של מכבי צור שלום מליגה א׳ צפון אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "נגיף הקורונה פוגע בכל העולם וגורם לנזקים בריאותיים וכלכליים מטורפים שלא נראו כמותם בהיסטוריה. חייבים להיזהר בנושא ההידבקות ולהישמע להוראות משרד הבריאות - זה לא צחוק. לדעתי עשו נכון שעצרו את כל המשחקים בכל הליגות, כי לא ניתן לשחק כדורגל ללא קהל! הקהל הוא השחקן ה-12 של הקבוצה וזה לא סתם קלישאה, עכשיו אנחנו מרגישים זאת באמת. אז נכון יגידו שבליגות הנמוכות אין לפעמים גם 100 איש ואני מסכים איתם, אבל יש קבוצות שמועמדות לעלות ליגה בליגה א', ב', ג' וגם קבוצות שנאבקות על הירידה בליגות שציינתי, לכן הקהל חשוב מאוד ובלעדיו ״אין משחק״!

עוד מוסיף קובי: "נוסיף על כך שצריך לשמור על בריאותם של כל השחקנים, ההנהלות, השופטים וכל המתעסקים במשחק בפועל שלא תהיינה הידבקויות. כרגע החליטו לבטל את הליגות עד לסוף החודש וזה עוד אפשרי לחזור לשחק, אך אם זה יימשך יותר, זאת תהיה בעיה גדולה כי השחקנים לא מתאמנים סדיר ועושים רק אימונים אישיים וזה יוצר סוג של פגרה ארוכה מידיי וכשנחזור צריך שוב להכנס לכושר".

 

קובי דנינו חושב שחייב לחזור לשחק, גם במחיר של קיצור הפגרה בקיץ (אלעד ירקון)

 

מה לדעתך צריך לעשות עם המשכת הליגות? האם לדעתך צריך להקפיא את העולות והיורדות? 

"כרגע נשארו שבעה משחקים שאפשר לסיים בחודש אחד, לכן לדעתי צריך לדחות את הליגה עד שזה יגמר, כמובן בזמן סביר של מספר חודשים קטן בכדי לתת את האפשרות לקבוצות שהשקיעו המון כסף בכדי לעלות ליגה ואי אפשר לקחת להם את זה. ברור שהקבוצות שנאבקות על הירידה ירצו לבטל את הליגה, אבל נגיף הקורונה זה 'פרס' שיכול להציל את היורדות כי יש גם כאלה שצריכות לעלות ליגה. בליגות הנמוכות אפשר לדחות את הליגה כי הפגרה מאוד ארוכה - שלושה חודשים. אז השנה הפגרה תהיה קצרה יותר ולא יקרה שום דבר רע, להפך נחזור יותר מהר לעונה הבאה בעזרת השם".

לסיום, אתה חושב שהעונה עוד נשחק כדורגל?

"זאת תקופה מאוד קשה ומבולבלת בכל העולם ואצלינו בפרט. אני מאמין ומקווה שנחזור עוד העונה לשחק כדורגל ולעסוק בספורט, כי זאת אהבת חיינו ולא ניתן לאף אחד לקחת זאת מאיתנו. אנחנו עם קשה עורף ואנחנו למודי מלחמות וזה סוג של מלחמה שבעזרת השם נדע לצלוח אותה בשלום. מאחל לכולם בריאות איתנה ולהישמע להוראות משרד הבריאות".

(עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חזרה לליגה (גלזר אבי 22-03-2020, 20:06)
    תפנים קובי . הליגה הסתיימה . אמרתי זאת בפברואר . מה שעומד על הפרק זה לאחד את עונת 2019/2020 יחד עם עונת 2020/2021 . לא יפה אבל גם המציאות לא פשוטה . הדבר נעשה בעבר בעקבות מלחמת יום כיפור . כל יתר האפשרויות פחות הוגנות .
  2. יש להמתין (אוריק 23-03-2020, 08:12)
    בכל מצב צריך לסיים את העונה גם ללא קהל קבוצות השקיעו ים של כסף על מנת לעלות ליגה
  3. מה קשור לאחד את העונות (תגובה ל-1 23-03-2020, 10:53)
    זה שיא הטמטום!! כל הקבוצות שהשיקעו כספים כדי לעלות ליגה הכסף הזה יילך לפח, להעביר עוד עונה כזאת, לכן צריך להשאיר את המצב הקיים אם לא מחדשים את הליגה ומי שסיימו 1,2 עולה ליגה ומי שסיים 15,16 יורד ליגה
  4. מציאות ליפני חלומות (גלזר אבי 24-03-2020, 15:01)
    בסוף מאי אנו בשיא הבלגן . עד שהעניין ירגע חלקית יעברו עוד חודשיים . יתכן שיאפשרו לשחק ללא קהל באוגוסט . מתי הליגה תסתיים ? באמצע ספטמבר . כידוע לך חכם מהאגודה של פסח , העונה הבאה אמורה להיפתח באמצע ספטמבר . הכסף השחור שמסתובב בליגה א לא מהווה סיבה לחידוש הליגה .