"עד פסח נעבור את זה והעיקר שנחזור לשגרת חיים בריאה ורגילה"

כך חושב מוחמד סמארה, מאמנה של בני ערערה שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הספורט הישראלי. על המשך הליגות אמר סמארה: "חייבים לעצור את הליגה עד לתחילת חודש אפריל ואז לקחת החלטה חדשה", "אין טעם לכדורגל בלי קהל ואין טעם לכדורגל שהמשפחות בארץ נמצאות בסכנה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-03-2020
  • 10:29

מוחמד סמארה, מאמנה של בני ערערה מליגה א׳ צפון אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "המצב לא שגרתי. אנחנו המאמנים והשחקנים רגילים לשגרת יום מלאה בכדורגל ובמצב כרגע הכל שונה בצורה קיצונית והמצב מאוד מוזר. אבל הבריאות והחיים חשובים מהכל וננסה לעזור לכל האנשים לשמור על זה ואנחנו מסוגלים להשפיע ולעזור מהמעמד שלנו כספורטאים שיש להם אהדה".

 

מה לדעתך צריך לעשות עם המשכת הליגות? האם לדעתך צריך להקפיא את העולות והיורדות? 

"חייבים לעצור את הליגה עד לתחילת חודש אפריל ואז לקחת החלטה חדשה. כרגע אין טעם לכדורגל בלי קהל ואין טעם לכדורגל שהמשפחות בארץ נמצאות בסכנה. אנחנו חייבים לשמור אחד על השני. להקפיא את היורדות והעולות אני חושב שזה רעיון פחות טוב לדעתי, צריך לחשוב מחדש על רעיון שישרת את כל הליגה".

 

לסיום, אתה חושב שהעונה עוד נשחק כדורגל?

"אני מאמין שבמדינת ישראל יש חוסן מנטלי מאוד חזק. לדעתי אנחנו נעבור את זה עד פסח והעיקר לחזור לשגרת החיים הבריאה והרגילה, כדורגל נחזור לשחק רק אם נישאר בחיים, הבריאות חשובה מהכל".

מוחמד סמארה חושב שעם ישראל יתגבר על הנגיף התקופה הקרובה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. י (אוהד 21-03-2020, 13:47)
    אוהבים אותך אחלה סמארה בנאדם לפני הכל