"החלטה נכונה של ההתחאדות לכדורגל"

כך אמר עודד קוטר, מאמנה של מ.ס. רובי שפירא חיפה שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הספורט הישראלי. האם הליגה תושבת ולא תהיינה יורדות ועולות העונה? או שמא המצב יירגע והליגה תחזור בעתיד הקרוב?

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-03-2020
  • 09:02

עודד קוטר, מאמנה של מ.ס. רובי שפירא חיפה מליגה א׳ צפון אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "עשתה נכון ההתאחדות שדחתה את המשחקים בשל משבר הקורונה. המצב מחמיר כל הזמן ואני בטוח שההחלטות שנלקחו הן נכונות למרות שהן נעשו בקצת הססנות. אבל מי היה מאמין בשבוע שעבר שכך יראו הדברים היום ואיך שזה נראה נצטרך הרבה סבלנות לפני שנחזור לאימונים ולמשחקים".

לגבי החזרה לכדורגל בעוד שבועיים (נכון להיום) אמר קוטר: "קשה לי להאמין שהכדורגל יחזור בעוד שבועיים. אם כן גם אז הקבוצות תצטרכנה לשחק בצפיפות גדולה בין המשחקים דבר שלא נראה ריאלי. קבוצה שלא מתאמנת שבועיים כקבוצה, נפגעת וצריכה זמן הסתגלות של מספר ימים. הפתרון הכי ריאלי זה קיום פלייאוף בשיטה מצומצמת ואכזרית יותר כלפי קבוצות שעשו תוצאות טובות ופתאום עתידן מוכרע במשחק אחד. אבל לא תהיה ברירה ויצטרכו לקחת החלטות כאלה".

יש כאלה שרוצים להשבית את העונה ושלא תהיינה יורדות ועולות. מה דעתך?

"במקרה של הפסקת הפעילות לחודש או מעל, לא יהיה טעם לקיים משחקים העונה ונראה לי שהכי טוב יהיה אם יגדילו את הליגות לעונה אחת ובעונת המשחקים הבאה תהיינה יותר יורדות מכל ליגה.

לסיום, אתה חושב שהעונה עוד נשחק כדורגל? 

"בסופו של דבר לדעתי יהיה קשה העונה לחזור לשגרה בכדורגל שלנו, אבל אני בטוח שנעבור גם את זה ונחזור מהר מאוד לעסוק במקצוע שכולנו כל כך אוהבים"

עודד קוטר תומך חושב שכדאי להגדיל את הליגה בעונה הבאה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה אתה מבלבל את המוח (טוביה 16-03-2020, 12:07)
    אתה פוחד לרדת אז אתה מרשה לעצמך לדבר ככה אתה אתה לא חושב על הקבוצות שהשקיעו ים כסף
  2. עודד אתה פחדן ולוזר (אוהד 16-03-2020, 22:18)