״יש בטירה דו-קיום שעובד נהדר״

מ.ס טירה נמצאת בעיצומה של תקופה מצוינת, ארבעה ניצחונות מחמישה משחקים כשהיא נאבקת עם רובי שפירא על המקום השלישי בטבלת ליגה א׳ צפון. במחזור האחרון, טירה ניצחה 2-1 את מכבי טמרה וקשר הקבוצה מתנאל טדסה, מסכם את הניצחון ומסמן כמטרה את המקום השלישי

  • על ידי: יובל יוספי
  • 10-03-2020
  • 18:38

מ.ס טירה ממשיכה את המומנטום הנהדר וביום שישי השיגה עוד שלוש נקודות חשובות במאבקי הצמרת. הקבוצה יצאה למשחק חוץ נגד מכבי טמרה ובדקה ה-10 עלתה ליתרון משער של רן רול. אך טמרה לחצה והשוותה את התוצאה כעבור שלוש דקות, משער של מאיר כהן. שתי הקבוצות ירדו למחצית בשוויון, ובמחצית השנייה שמעון הרוש כבש שער עצמי בדקה ה-58 וחתם את תוצאת המשחק. 2-1 לטירה בסיום. 

 

קשר מ.ס טירה, מתנאל טדסה (23), שחווה עונה טובה ובמאזנו 7 שערים בכל המסגרות, שמח מדחיפת הקהל והמומנטום החיובי: ״יש לנו גב אדיר מהקהל, שדוחף אותנו גם בתקופות קשות ואנחנו מעריכים אותו על כך ורוצים להחזיר לו על המגרש. חיים מאמן מצוין, ומערכת היחסים איתו טובה. קיים שילוב טוב במועדון, בין השחקנים היהודים לשחקנים הערבים ויש לנו חדר הלבשה בריא. אני מרוצה מהתפוקה שלי, ונותן הכל בכל אימון ובכל משחק״. 

במחזור הקרוב טירה תארח את מ.ס דבוריה, וטדסה מסמן את המקום השלישי כמטרה עד סיום העונה: ״בליגה הזו אין משחק קל, כולם באים במטרה להשיג את הנקודות ולהקשות עלינו, במיוחד בגלל שאנחנו קבוצת צמרת. אנחנו שואפים להשיג את רובי ולבסס את עצמנו במקום השלישי. הסוד להצלחה הוא החיבור בינינו, ואני מקווה שבאופן אישי אעשה את קפיצת המדרגה לליגה בכירה יותר בעונה הבאה״.

מתנאל טדסה במעמד החתימה בטירה בפתיחת העונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. עמותת האוהדים (אמין 10-03-2020, 22:50)
    הקהל הכי חם בליגה טירה זה לא רק כדורגל זה גם בית חם ואווירה שאין כמוה שחקן כמו טדסה המקום שלו זה בליגת על
  2. כוכב על (אוהד 11-03-2020, 01:20)
    מתנאל טדסה אחד הקשרים הטובים שנחתו בטירה אי פעם.עם כל הכבוד לשחקנים חזרתו לקבוצה הוסיפה עליה וחוזק והתלהבות לקבוצה.רק חבל שלא התחיל העונה בטירה.בטירה אוהבים אותו ואני בטוח שטדסה דרכו לליגת על תסלול מטירה כמו שלום אדרי
  3. שחקני הרכש בטירה העונה מיותרים יש שחקנים מקומיים באותה רמה. טדסה כנס (ראמי 11-03-2020, 20:24)