חולון מנצחת את 'נורדיה' 1-3 במשחק נהדר

ירמיהו 'גריל טאון' חולון מנצחת 1-3 את נורדיה ירושלים במשחק מצוין עם הרבה מצבים מצד שתי הקבוצות. בחולון הצטיין יוסי סולליך עם שער ובישול, מאור אסור ודוד יצחק הוסיפו שער משלהם כל אחד. אצל נורדיה, עידו שרון איזן זמנית. מאמנה של נורדיה, שי ניסים: "מרגיז לקבל מחמאות ולצאת בלי נקודות", ויקטור גניש: "הגענו להרבה מצבים, ניצחון מוצדק", רונן קנפו: "צעד חשוב לקראת המטרה שלנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-03-2020
  • 14:21

שחקני נורדיה מודים לקהל שהגיע לתמוך (איתן ידגר)

 

ירמיהו גריל טאון חולון אירחה את נורדיה ירושלים למשחק קריטי על מקום בפלייאוף. חולון הגיעה למשחק ללא שוערה המצוין דניאל שערי' שהיה מורחק עקב צבירת כרטיסים צהובים ואילו נורדיה חסרה את דרור ניר בגלל אותה סיבה ובר אלסברי הפצוע. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

האורחת מירושלים פתחה נהדר את המשחק, כשכבר בדקה ה-4 יצאה נורדיה להתקפה יפה, יוסי אסייג מצא את אבי יוסף שמוציא כדור רוחב נהדר לטל איילה שלבד ממרחק של 7 מטרים בועט מעל המשקוף. החמצה ענקית לטל איילה מנורדיה.
שלוש דקות עוברות וחולון יוצאת להתקפה, מאיר אוחיון עם פריצה נהדרת על קו שמאל, מרים היטב ליוסי סלליך שנוגח פנימה וקובע 0-1 לחולון. הגנה "רכה" יש לנורדיה שלא ברור איך נתנו לקשר חולון לנגוח בכזאת קלות לאחר הרמה יפיפייה של מגן חולון. 

 

יוסי סלליך מעלה את חולון ליתרון (איתן ידגר)


בדקה ה-12 מגנה של נורדיה, מתן טולדנו, מוציא כדור רוחב מצוין על הקרקע שמגיע ליוסי אסייג, האחרון בועט טוב אך שוער חולון מציל מהקו ונורדיה רושמת עוד החמצה ענקית. בדקה ה-35 יוסי אסייג פורץ על הקו ומוציא רוחב נהדר לאבי יוסף שבועט בסיבוב החוצה, ושוב החמצה גדולה לנורדיה. 


שלוש דקות לסיום המחצית, אבי יוסף מרים כדור יפה לראש של עידו שרון שנוגח היטב וקובע שוויון 1-1 מוצדק. כך גם מסתיימת המחצית הראשונה כאשר נורדיה הרבה יותר טובה ותוקפת את שער חולון. מנגד, חולון עומדת יפה ויוצאת למתפרצות מסוכנות. 

 

עידו שרון כובש את שער השוויון (איתן ידגר)


המחצית השנייה מתחילה בלחץ של נורדיה כשחולון ממשיכים לנסות לצאת למתפרצות כשהם עומדים יפה על המגרש. בדקה ה-65, קשרה של חולון, מאור אסור מרים כדור חופשי ודוד יצחק נוגח כשהוא לבדו וקובע 1-2 לחולון. שוב אפשר לראת כמה ההגנה של נורדיה חלשה שממש אפשר להגיד שאין לה הגנה בכלל...

 

דוד יצחק נוגח פנימה וחוגג עם חבריו (איתן ידגר)


מדקה זאת ראינו רק קבוצה אחת על המגרש - חולון. בדקה ה-75 חולון יוצאת למתפרצת קטלנית, מאור אסור מסובב את מגנה של נורדיה, יונתן זדה, ובועט לשער אך גל פורת המחליף מציל מקו השער ונשאיר את נורדיה במשחק.


שמונה דקות לסיום המשחק, אבי יוסף מרים כדור לרחבה, הכדור מורחק וטל איילה בועט חזק מהרחבה אך שוער חולון הודף יפה לקרן. בתוך תוספת הזמן חולון יוצאת לעוד התקפה בה מהירה יוסי סולליך מוצא נהדר את צ'יקו מרזייב שמגיע מול שוער נורדיה ומקפיץ באומנות מעליו ורץ לחגוג. 1-3 נהדר לחולון לאחר שער של הרבה כישרון.

 

שוערה של נורדיה נכנע לשער ענק של צ'יקו ומוסא בן חיים חוגג (איתן ידגר)

 

בסיום חולון מנצחת 1-3 את נורדיה ומתקרבת להבטחת הפלייאוף, אך עוד יותר היא מתקרבת למקום השני, שם נמצאת הפועל מרמורק במרחק שתי נקודות בלבד. האם חולון יכולה לאיים גם על המקום השני? בהחלט כן!

 

הנהלת חולון חוגגת, רונן קנפו ומוסא בן חיים חוגגים בסיום! (איתן ידגר)

 

מנגד, נורדיה מתרחקת מאוד מהמקום המוביל לפלייאוף בסיום העונה כשכעת היא ממוקמת במקום ה-9 עם 31 נקודות והיא רחוקה 7 נקודות מהמקום המוביל לפלייאוף.

 

ויקטור גניש לאחר עוד ניצחון יקר (איתן ידגר)

 

מאמנה השמח של חולון, ויקטור גניש, על הניצחון מול האקסית: "זה לא סוד שהייתי בעונה נהדרת עם נורדיה, שם הבאתי אותם לפלייאוף במקום הרביעי שזה היה השיא שלהם עד היום בליגה א' ויש לי הרבה כבוד אליהם אני חייב לציין שזה ניצחון גדול של השחקנים שלי. היינו במחצית ראשונה לא טובה למרות שהובלנו 0-1 ונורדיה חזרו למשחק בצורה טובה. המחצית השנייה הייתה טובה מאד שלנו, הגענו להרבה מצבים והניצחון הזה מוצדק. עשינו ניצחון גדול ומגיע כל הכבוד לשחקנים".

 

שי ניסים, מתוסכל מאוד מהתוצאה (איתן ידגר)

 

מאמנה המאוכזב של נורדיה, שי ניסים: "אני מאד מאוכזב, שיחקנו טוב ובמשחק כזה אנחנו חייבים לצאת עם נקודות... הדבר הכי מרגיז זה לקבל מחמאות שהיינו טובים ולצאת בלי נקודות. במחצית הראשונה היינו צריכים לצאת ביתרון ונענשו בשניה של חוסר ריכוז".

 

האיש החזק בחולון, רונן קנפו יכול לחייך חיוך רחב! (איתן ידגר)

 

האיש החזק בחולון רונן קנפו, אמר לאחר המשחק: "עשינו צעד חשוב לקראת המטרה שלנו. המשחק עצמו היה ברמה גבוהה מצד שתי הקבוצות, ניצחנו קבוצה טובה והפנים לאדומים שבוע הבא".

 

יוסי סלליך הצטיין במדי חולון (איתן ידגר)

 

המצטיין במשחק, יוסי סלליך, אמר בסיום: "היה משחק טוב שלנו. במחצית הראשונה קיבלנו גול קריטי לקראת סיום המחצית, אבל ידענו לצאת מזה. עלינו למחצית השנייה בכל הכח ואני שמח שלקחנו את שלוש הנקודות. נקווה שנמשיך ונסתכל ממשחק למשחק ובע"ה נמשיך להצליח".

 

מאור אסור בעוד משחק נהדר (איתן ידגר)

 

מאור אסור, אחד המצטיינים של חולון במשחק בתגובה: "היה משחק קשה. נורדיה קבוצה טובה ולא פשוט לעשות דאבל עליהם בעונה עם שני ניצחונות. אני שמח ששחקנים נכנסים ותורמים את חלקם לקבוצה ובמקביל אנחנו יוצאים מתקופה לא הכי טובה ומצליחים לייצב את ההגנה וגם לכבוש. הפנים קדימה לשבוע הבא לעבר הבטחת הפלייאוף".

 

מוסא בן חיים עם חיוך ענק בסיום. מוסא ללא ספק יכול לשמוח עם הקבוצה שבנה העונה.  (איתן ידגר)

 

שחקני חולון חוגגים בסיום (איתן ידגר)

שחקני חולון חוגגים ניצחון יקר מאוד למאבקי הפלייאוף (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק הקרבה (גיל 07-03-2020, 14:59)
    ולחימה ללא פשרות וזאת הסיבה למיקום הקבוצה .כל הכבוד!!!
  2. כסף יוסי אסייג כסף (אדומים 07-03-2020, 21:52)
    המניה שלך ירדה בחצי חבל מאוד
  3. חולון (הנביא 08-03-2020, 17:26)
    משחק נהדר....כתב הזוי אחד המשחקים החלשים השנה.רמה של ליגה ג........