עו"ד שי אבני מארח את ארז בנודיס: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 28

בצל הקורונה שביטלה את משחקי ליגת העל, לליגה הלאומית יש חוקים משלה וגם הקורונה לא תעצור אותה... לקראת המחזור ה-28 עו"ד שי אבני מארח מאמן שנחשב לאחד הבכירים בליגה א' דרום ואף אימן בליגה הלאומית, ארז בנודיס. סכנין עדיין במרחק 6 נקודות מראשל"צ, בתחתית עפולה עדיין במרחק 3 נקודות מבני לוד והבטן של הליגה מתכוננים לשלושת המשחקים הקרובים כמו גמר גביע כדי להתברג בפלייאוף העליון

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-03-2020
  • 08:45

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

השבוע אני מארח את ארז בנודיס – מאמן שנחשב לאחד הבכירים בליגה א' דרום ואף אימן בליגה הלאומית. אוהדי הפועל כפ"ס עדיין מתגעגעים אליו ולעונה המצוינת שעשה שם בעונה שעברה.

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל קטמון

שי אבני: קטמון הובסה מול מכבי פ"ת ורחוקה כעת 8 נקודות מראשל"צ שבמקום השני המוליך לליגת העל. קטמון כבר לא תעלה ליגה, היא קבוצה לא יציבה שכבר יכולה לתכנן את העונה הבאה. כפר קאסם צריכים עוד ניצחון כדי להבטיח את הפלייאוף העליון. הניחוש שלי: כפר קאסם.

ארז בנודיס: כפר קאסם עשו ניצחון גדול במחזור הקודם. קטמון תרצה לסיים את העונה הסדירה כמה שיותר קרוב למקום השני ואני מאמין שתהיה חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל עכו

שי אבני: אום אל פאחם עם 5 משחקים רצופים ללא ניצחון. עכו היא קבוצה טקטית שקשה מאוד להכניע אותה. הניחוש שלי: תיקו.

ארז בנודיס: אום אל פאחם נמצאת בתקופה רעה בחודש האחרון, אבל אני מאמין שזו ההזדמנות שלהם לאסוף נקודות בבית מול עכו ולהשאיר סיכוי לפלייאוף העליון. עכו לאחר ניצחון בית חשוב שהביא להם עוד 3 נקודות להבטחת ההישארות בליגה. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

הפועל אשקלון-הפועל נוף הגליל

שי אבני: ההזדמנות האחרונה של אשקלון. פחות מניצחון ויהיה לה קשה עד בלתי אפשרי להישאר בליגה. נוף הגליל צריכים את הנקודות כדי להשאיר סיכוי לפלייאוף עליון. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

ארז בנודיס: משחק ההזדמנות האחרונה של אשקלון שמארחת בבית. מנגד נוף הגליל לא תרצה להסתבך בתחתית. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

עופר טסלפפה רוצה להתקרב לפלייאוף (מני בן ארי)

 

בני לוד-הפועל ר"ג

שי אבני: בני לוד עשו תיקו במחזור הקודם מול סכנין בתוצאה שהפתיעה רבים. כרגע היא נמצאת 3 נקודות מעל הקו האדום ובמקום של משחקי המבחן. הפועל ר"ג הפסידה במחזור הקודם לראשונה בעידן טסלפפה. משחק שקול. הניחוש שלי: תיקו.

ארז בנודיס: הפועל ר"ג חייבת להשיג 3 נקודות אם ברצונה להגיע לפלייאוף העליון. לעומתה, בני לוד המארחת, עשתה בינואר חיזוקים יוצאים מן הכלל ולדעתי המגרש הביתי יתרום לה להשיג שלוש נקודות. הניחוש שלי: בני לוד.

 

הפועל רמה"ש-הפועל ראשל"צ

שי אבני: משחק שהכל פתוח בו ולמרות שראשון חייבים את הנקודות - אני מאמין שהמשחק יסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

ארז בנודיס: רמה"ש הבטיחו במחזור הקודם עם הניצחון על נוף הגליל את ההתברגות בפלייאוף העליון ותשחק משוחרר. לעומתה, ראשל"צ חייבת 3 נקודות כדי להישאר במקום השני. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל פ"ת-בית"ר ת"א/בת ים

שי אבני: הקבוצות קרובות בטבלה ושתיהן צריכות את הנקודות כדי להיכנס לפלייאוף העליון. פ"ת ניצחה מחזור קודם. בית"ר ת"א עם שלושה הפסדים רצופים לאחר הניצחון הגדול על ראשל"צ ועדיין לא ירדו לקרקע. הניחוש שלי: תיקו.

ארז בנודיס: מאז הצטרפותו של מסאי דגו הפועל פ"ת משחקת טוב וממעטת לספוג. הפועל פ"ת תנצל את יתרון הביתיות ותנצח במשחק. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

דגו, מאז הצטרפותו פ"ת משחקת טוב וסופגת מעט (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

מכבי אחי נצרת-מכבי פ"ת

שי אבני: משחק חוץ קשה מאוד למוליכה נגד אחי נצרת שרוצה להישאר בליגה. נצרת חזרו במחזור הקודם עם ניצחון חוץ חשוב מאוד על בית"ר ת"א וברצונה לשמור על המומנטום גם בעילוט. הניחוש שלי: תיקו.

ארז בנודיס: משחק שבו אחי נצרת תרצה להפתיע את המוליכה במגרש הביתי שלה בעילוט. לעומתה, מכבי פ"ת הבטיחה את העלייה ב-90 אחוז, תשחק משוחרר ותנצח. הניחוש שלי:מכבי פ"ת.

 

הפועל עפולה בתקופה אדירה. זה יסתיים בהישארות? (דני מלניצקי)

 

הפועל עפולה-בני סכנין

שי אבני: המשחק שיהיו בו הכי הרבה אנרגיות. עפולה עם 4 נצחונות ותיקו אחד בחמשת המחזורים האחרונים. סכנין התעוררו, רוצים לעלות ליגה ובמרחק של סה"כ 6 נקודות מראשל"צ. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

ארז בנודיס: עפולה משיגה בחמישה משחקים האחרונים 13 נקודות ותרצה להמשיך במומנטום החיובי. לעומתה, בני סכנין שמשחקת לאחרונה כדורגל טוב וחיובי, תרצה לקחת שלוש נקודות לאחר התקלה במשחק הביתי האחרון. הניחוש שלי: בני סכנין.

עו"ד שי אבני מארח את ארז בנודיס: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 28

הוסף תגובה
תגובות
  1. ארז מתגעגעים אליך עדיין (מרמורקי 06-03-2020, 12:19)
  2. אשקלונה לא תרד (מוקמל שאול 07-03-2020, 10:37)
    לפי התמונה זה אשקלון של דורה וזאת אשקלון שתישאר ועפולה של דורה תרד זה תמונה של שנה שעברה ילה אשקלונה לונה לונה