ספורטינג תל אביב מנצחת 2-4 את מכבי השרון נתניה

ספורטינג ת"א אירחה את מכבי השרון נתניה, כבשה רביעייה ועשתה ניצחון חשוב מאוד להמשך מאבקי הצמרת. אבי מלאש, עירון כהן (צמד) ואברהם ימרהן כבשו לספורטינג, רון סיטון ועדי סלימהוגיץ כבשו לנתניה, אך כאמור זה לא הספיק לנתניה להשיג נקודות

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 02-03-2020
  • 07:46

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

ספורטינג תל אביב אירחה במגרשה הביתי במושבה פ''ת בגשם שוטף, את מכבי השרון נתניה ללא החלוץ הטוב בליגה - יעקב יואבוב, שהיא חייבת ניצחון בכדי לחזור למקום השני בטבלה לאחר הניצחונות של קבוצות הצמרת. מנגד, מכבי השרון נתניה הגיעה למשחק עם רוב שחקני הנוער והייתה שווה ברוב שלבי המשחק וכמעט וחוללה הפתעה. המשחק נפתח בקצב מהיר מצד שתי הקבוצות וכבר בפתיחה בדקה ה-6 ראינו מתפרצת מימין, דניאל ביטון מרים כדור לאברהם ימרהן שמוריד כדור בחזה לאבי מלאש שמקרוב בועט פנימה, 0-1 לספורטינג תל אביב.

 

ספורטינג עולה ליתרון במשחק (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-15 השרון נתניה חוזרת למשחק כאשר מתפרצת מימין של עדי סלימהוגיץ שמוסר כדור עומק לרון סיטון שמול השוער בועט פנימה וקובע שוויון 1-1. שבע דקות לסיום המחצית, השרון נתניה מגיעה להזדמנות לעלות ליתרון כאשר רון סיטון באחד על אחד בועט ויגל קוזחי הודף לקרן. 1-1 במחצית.

 

נתניה חוגגת שוויון (אלי שמואלי)

 

המחצית השנייה נפתחה כאשר שחקני ספורטינג החליפו בגדים מאדום לכחול, המשחק המשיך בקצב מהיר כאשר ספורטינג תל אביב שלטה בכדור והשרון נתניה מנסה לעקוץ במתפרצות ולמזלה של ספורטינג תל אביב הכדור לא נכנס פנימה. בדקה ה-62 התקפה של ספורטינג, אושר גוואטה שולח כדור לאברהם ימרהן שמכניס כדור לעירון כהן שבועט ממרחק של 20 מטרים לפינה הימנית הגבוהה ופנימה, 1-2 לספורטינג. 

 

עוברות דקות וספורטינג תל אביב עולה ליתרון 1-3 שאברהם ימרהן בועט כדור שטוח מ-25 מטרים לפינה הימנית ופנימה. 12 דקות לסיום הגנת ספורטינג תל אביב עושה טעות ונתניה יוצאת למתפרצת שעדי סלימהוגיץ מגיע מול השוער, בועט פנימה ומצמק את התוצאה ל-2-3. בדקה ה-90 ספורטינג תל אביב יוצאת להתקפה, סהר דנן מרים כדור לרחבה לבן נחמני שמרים כדור לרחבה לעירון כהן שמקרוב נוגח פנימה וקובע את תוצאת המשחק - 2-4 לספורטינג בסיום.

 

שלומי דהן מרוצה ממשחק קבוצתו למרות ההפסד (אלי שמואלי)

 

תגובתו של מאמן נתניה, שלומי דהן: "היה משחק ברמה מאוד גבוהה של שתי קבוצות התקפיות. אני חושב שספורטינג תל אביב היא קבוצה מעל הליגה, יש להם שחקנים איכותיים בכל עמדה במגרש, כולל שחקני ספסל שיכולים להיכנס ולהשפיע. אנחנו קבוצה די צעירה, שבכל שבוע אנחנו משלבים שמונה תשעה שחקני נוער. עשינו משחק טוב לאורך כל 90 הדקות, הבקענו שערים, הגענו למצבים ונפלנו על הדברים הקטנים. אני מאחל לספורטינג תל אביב שיעלו ליגה ושיהיה להם בהצלחה".

 

אלן מסודי לוקח 3 נקודות חשובות (אלי שמואלי)

 

תגובת מאמני ספורטינג תל אביב, אלן מסודי ומיכאל אשכנזי: "שיחקנו בגשם שוטף רצוף לאורך כל המשחק. היה משחק קשה מאוד נגד השרון נתניה שיש לה שחקנים ילדים צעירים, רעבים ומוכשרים שרצים ללא הפסקה, שהפתיעו לא מעט העונה. גם במשחק הראשון נגדם היה קשה מאוד, הם שיחקו כדורגל התקפי, אבל אנחנו היינו בשלנו. שיחקנו טוב הובלנו 0-1, אחרי זה ספגנו שער מהיר והמשחק נפתח. מכבי השרון נתניה בעיקר שיחקה על מתפרצות והייתה מאוד מסוכנת, אבל עשינו את שלנו, ניצחנו 2-4 ולקחנו 3 נקודות חשובות בקרבות הצמרת בליגה".

ספורטינג חוגגת ניצחון חשוב מול השרון נתניה (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי מאמן ענק ואדם נדיר (רותם 02-03-2020, 13:18)
    היה לי הזכות להכיר אותו אין מאמנים ואנשים כאלה
  2. לא מבין מה המאמנים האלה עושים בליגה ג (שימי 02-03-2020, 15:48)
    גם מסודי וגם שלומי היו שחקנים טובים ויש להם ידע גדול בכדורגל צריכים ללכת לליגות יותר גבוהות