ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-24

המחזור ה-24 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 26 שערים, שמשון בני טייבה, מחנה יהודה, בית"ר כפ"ס ובית"ר ר"ג מנצחות בבית, שמשון ת"א וצעירי טייבה מנצחות בחוץ. המשחקים בין קלנסאווה נגד הוד השרון ובית"ר פ"ת נגד קרית אונו הסתיימו ללא הכרעה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 03-03-2020
  • 12:22

שמשון בני טייבה – שועאע כפר קאסם : 0-2

שמשון בני טייבה אירחה במגרשה את שועאע כפר קאסם במאבק בין שתי קבוצות שנלחמות על הפלייאוף העליון. טייבה עלתה ליתרון במחצית הראשונה משערו של ליאב פרנקו, במחצית השניה טייבה הוסיפה עוד שער מרגליו של דור מימוני בפנדל ובסיום טייבה מנצחת 2-0.

מחנה יהודה – כפר ברא : 0-4

מחנה יהודה אירחה במגרשה את נועלת הטבלה כפר ברא. מחנה יהודה פתחה חזק ובמחצית הובילה 2-0 מרגליהם של יובל קרן ואור גירו. במחצית השניה מחנה יהודה לא הורידה את הרגל מהגז וכבשה עוד שני שערים מרגליהם של עידו אביטן ואור גירו שהשלים צמד. מחנה יהודה מנצחת 4-0 והשוותה את נקודותיה לאלה של שמשון ת"א שבמקום ה-5 המוביל לפלייאוף.

בית"ר כפ"ס – עירוני בית דגן : 0-4

בית"ר כפ"ס אירחה במגרשה את השניה בית דגן. כפ"ס פתחה נהדר וכבר במחצית הוליכה 2-0 מרגליהם של ארד הורן וליאור יהודה. במחצית השניה כפ"ס המשיכה ללחוץ וכבשה עוד שני שערים מרגליהם של דניאל פוזיילוב וליאור יהודה שהשלים צמד ובסיום 4-0 לבית"ר כפ"ס.

הפועל קלנסאווה – הפועל הוד השרון : 1-1

קלנסאווה מהצמרת אירחה את הוד השרון שנלחמת על חייה. קלנסאווה עולה ליתרון על סף הירידה למחצית מפנדל של בר בלומברג. בדקה ה-52 קלנסאווה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אברהם חי. הוד השרון הגיבה מהר ובדקה ה-57 השוותה משערו של אור לוינשטיין שקובע את תוצאת הסיום.

 

קלנסאוה והוד השרון מסיימות בתיקו 1-1 (אלי שמואלי)

 

בית"ר ר"ג – עמישב פ"ת : 0-2

בית"ר ר"ג אירחה בביתה את עמישב פ"ת. ר"ג נלחמת על חייה במטרה לברוח מהפלייאוף התחתון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה בית"ר ר"ג הבקיעו שני שערים מרגליהם של עודד בירו ואורן בן ציון וניצחו את המשחק ואספו עוד 3 נקודות במטרה להבטיח עוד עונה בליגה ב'.

עוצמה חולון – צעירי טייבה : 6-1

עוצמה חולון אירחה במגרשה את המוליכה צעירי טייבה. שתי הקבוצות עם מטרות שונות, עוצמה מקווה לנס בכדי להיחלץ מירידה ישירה לליגה ג' ולעומתה טייבה רוצה להבטיח את עלייתה במחזורים הקרובים. פערי האיכות בין הקבוצות נראו מהפתיחה ובמחצית טייבה הובילה 3-0 מרגליהם של אריאל ענבי וצמד של גיל גילקרוב. במחצית השניה טייבה כבשה עוד 3 שערים מרגליהם של רועי הררי, גמליאל פרץ ווהיב שיך יוסף. עוצמה הצליחה רק לצמק ובסיום 6-1 לטייבה. טייבה הגדילה את יתרונה בפסגה ל-12 נקודות ובסיטואציה מסויימת יכולה להבטיח את עלייתה כבר בשבוע הבא.

בני יפו אורתודוכסים – שמשון ת"א : 2-1

שמשון ת"א יצאה למשחק חוץ קשה ביפו. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 1-0 לשמשון מפנדל של עומר הלוי. במחצית השניה כל קבוצה כבשה שער ובסיום ניצחון 2-1 חשוב לשמשון ת"א שמתמקמת במקום ה-5 הוליך לפלייאוף העליון.

בית"ר פ"ת – הפועל קרית אונו : 1-1

בית"ר פ"ת אירחה את השלישת הפועל קרית אונו. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השניה בית"ר פ"ת עלתה ליתרון ובדקה ה-60 קרלוס צ'קאנה המצוין השווה את התוצאה בפנדל ולמעשה קבע את תוצאת המשחק, 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : ליאור יהודה שחקנה של בית"ר כפ"ס עם צמד בניצחון קבוצתו על בית דגן.

מאמן המחזור : יוסי גורדנה מאמנה של בית"ר כפ"ס עם ניצחון ענק על בית דגן מהמקום השני.

 

יוסי גורדנה מאמן המחזור - ייצב את בית"ר כפ"ס והיא עם הפנים לפלייאוף (אביחי חיים)

 

קבוצה מצטיינת : צעירי טייבה עם שישייה לרשתה של עוצמה חולון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-24

הוסף תגובה
תגובות