אסי גלבוע לא מתכוונת להגיש ערעור, תסיים היום את דרכה בכדורגל הישראלי?

המועדון שנגדו הוצא צו הפסקת פעילות ביום חמישי האחרון, ושרוי בחובות כלכליים, לא מתכוון להגיש ערעור ולנסות לשנות את ההחלטה. ״אין לנו טעם לערער, מכיוון שהמועצה לא תומכת בנו כלכלית״, אומר היו״ר לירן דניאל. האם המועדון יתפרק, וניפרד היום מאחת הקבוצות הוותיקות בליגה א׳?

  • על ידי: יובל יוספי
  • 01-03-2020
  • 12:24

אסי גלבוע ידעה ימים יפים יותר בכדורגל הישראלי, וייתכן שהיום המועדון הצנוע מהעמקים הגיע לקו הסיום. כזכור, בתחילת העונה המועצה האזורית גלבוע החליטה להפסיק את התמיכה הכלכלית בקבוצות הבוגרים באזור, לרבות אסי גלבוע, מה שפגע קשות במועדון אשר מנוהל על ידי משפחת דניאל במסירות ארוכת שנים. בעקבות הסיטואציה הבעייתית, הקבוצה נקלעה לעונה קשה, מדורגת במקום האחרון בליגה א׳ צפון, וביום חמישי האחרון הוצא נגדה צו

הפסקת פעילות בעקבות חוב לשחקן מהעונה שעברה.

 

 

 

אנשי אסי גלבוע קיוו שהצו יעורר את אנשי המועצה, והם יחליטו לתמוך בקבוצה ולהרים את הכפפה. אך עד כה, לא נרשמה עזרה ממשית מצידם של אנשי המועצה, ואם אסי גלבוע לא תמצא בשעות הקרובות מקור מימון כלכלי שיעזור לה לצאת מהבוץ, היא צפויה לסיים את דרכה ולתת אקורד סיום עגום למועדון חשוב בליגה א׳. ״אין לנו בשביל מה להגיש ערעור. המועצה לא הרימה את הכפפה, ואף אחד לא יצר איתנו קשר בכדי לעזור כלכלית ולהושיע את המועדון״ אומר היו״ר לירן דניאל. לפיכך, ובשל יום הבחירות מחר, אם המועדון לא יגיש ערעור עד השעה 16:00 בצהריים, המועד האחרון שנקבע לו, עשויה אסי גלבוע לסיים היום את דרכה ולהיפרד מהכדורגל הישראלי.

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. החלטה שרק משרתת את דבוריה (אחמד 01-03-2020, 16:29)
    מישהו בהתאחדות המטרה שלו לעזור לדבוריה פשוט הזוי
  2. התגובה של אסי גלבוע (אוהד 02-03-2020, 02:38)
    באתר דבל פס טוענים שאסי גלבוע מערערים גם ביום הבחירות. בגולר טוענים שאסי גלבוע לא תערער איפה התגובה הנכונה?
  3. התגובה של אסי גלבוע (אוהד 02-03-2020, 02:38)
    באתר דבל פס טוענים שאסי גלבוע מערערים גם ביום הבחירות. בגולר טוענים שאסי גלבוע לא תערער איפה התגובה הנכונה?
  4. בית שאן (א 02-03-2020, 10:23)
    קבוצה של 10 אוהדים.אן לה זכות קיום