"גם ללא תקציבים גדולים אנחנו עושים עונה מכובדת"

כך אמר אייל הלטמן, מאמנה של מכבי נווה שאנן שהשיגה נקודה יקרה מאוד במחזור האחרון במשחקה מול עירוני נשר. לקראת משחק מול באקה: "לא מקלים ראש"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-02-2020
  • 11:16

אייל, במחזור האחרון השגתם נקודה חשובה במשחק מול עירוני נשר. סכם לנו את המשחק מנקודת המבט שלך: "משחק מצוין של הבחורים מול נשר, נקלענו לחיסרון מספרי בשלב מוקדם במשחק ולמרות זאת לא נשברנו תוך כדי משמעת טקטית ונחישות של השחקנים. נשר אף זכתה לכדור עונשין מ–11 מטרים אותו עצר שוער הקבוצה אחמד עודה שעשה משחק הרואי. מבחינתנו הצלחנו להוציא נקודות מול קבוצת צמרת איכותית והשגנו עוד נקודה במסע ההישרדות בליגה ב' ". 

 

השבוע אתם צפויים למשחק מול איחוד בני באקה, מה צפוי?

"השבוע מצפה לנו משחק בית קשה מול איחוד באקה. זה משחק בין שתי הקבוצות נלחמות על ההישארות בליגה ואנו מקווים להציג כדורגל טוב, אנחנו לא מקלים ראש במשחק ומבינים היטב שאם לא נהיה ממוקדי מטרה נוכל להסתבך בתחתית".

 

אייל הלטמן: "מכבי נווה שאנן מועדון צנוע שמשחק בליגה ב' בפעם הראשונה מאז נוסד" (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן- אדיר יזירף)

 

ספר לנו קצת על המועדון שנקרא מכבי נווה שאנן...

"מכבי נווה שאנן מועדון צנוע שמשחק בליגה ב' בפעם הראשונה מאז נוסד לפני יותר מ–30 שנה, מחלקת הנוער בצמיחה גדולה ומונה כיום כ–8 קבוצות המשחקות בליגות השונות, דבר לא מובן מאליו עבור מועדון שמייצג את שכונת נווה שאנן, בחיפה.  מייסד המועדון יוסף שריקי ז"ל החזיק את הקבוצה בעצמו שנים רבות, ללא ספונסרים ובעצם נתן מענה קהילתי לשחקנים תושבי חיפה שלא הצליחו להתברג בליגות הבכירות. כיום מנהל את המועדון מר אלי פסו שעושה לילות כימים בהתנדבות מלאה עבור מעל 200 ילדי המועדון. כאן המקום לומר מילה טובה לנותן החסות הראשי של הקבוצה והמנהל הספורטיבי שגיא גונן על תרומה הנדיבה".

 

מה המטרות והחזון של מכבי נווה שאנן?

"בתחילת העונה כולם סימנו את מכבי נווה שאנן כיורדת הבטוחה, אך אנחנו מוכיחים השנה שגם ללא תקציבים גדולים ובעבודה קשה וצנועה ניתן לשרוד בליגה ואף בצורה מכובדת. הקבוצה במקום השמיני עם 32 נקודות, בנוסף אנו משלבים שחקני בית מקבוצת הנוער במשחקי הקבוצה הבוגרת במידת האפשר. זה האני מאמין של מכבי נווה שאנן - שילוב של שחקני בית לצד שחקנים ותיקים וכל זאת בתקציב שפוי". 

 

לסיום אמר אייל: "אני חייב לציין לטובה את הנהלת המועדון על מוסר תשלומים גבוה ותשלום במועד שנקבע לצערי זה לא דבר מובן מאליו בכדורגל הישראלי בכלל ובליגות הנמוכות בפרט".

אייל הלטמן, מאמנה של נווה שאנן, בדרך לעונה נהדרת בליגה ב (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן- אדיר יזירף)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו (אוהד 27-02-2020, 11:44)
    שאפו גדול לאייל ולכל הצוות שבאמת עם מעט מאוד מוציאים הרבה מאוד, שאפו על התוצאות ובעיקר על הדרך, מועדון שהייתי שמח בבוא העת לראות את הילדים שלי גדלים שם
  2. מאמן שיגיע רחוק (חיפאי 27-02-2020, 16:00)
  3. טעות, נווה שאנן היתה בעבר הרחוק בליגה ב' (ברק 27-02-2020, 17:46)
  4. מכבי נווה שאנן (עופר 28-02-2020, 09:29)
    ללא ספק קבוצה מלוכדת עלתה ליגה ועד עכשיו חניכיו של אייל עושים עבודה מדהימה לא לשכח שאייל עובד לבד בלי עוזר מאמן ומגיע לא את כל הקרדיט על עבודה מיקצועית וברמה גבוהה .עלו והצליחו !
  5. אייל הלטמן (יוסי כהן 02-03-2020, 16:15)
    מה אתה מבלבל את המוח, עם לא בן דור מנהל מקצועי אתה היית הולך הביתה מחזור 5 בכול אופן, תפסיק עם הדבורים ותנצח בשביל להשאיר את הקבוצה ליגה ,