מוטי קריספיל סיים את תפקידו, חיים לוי מועמד מוביל

מוטי קריספל, מי שאימן את הפועל מגדל העמק לאחר עזיבתו של אילן סוויסה, ביקש היום לסיים את תפקידו ונענה בחיוב. ״החלטתי לקחת אחריות ולהתפטר מתפקידי. מאחל המון הצלחה למגדל העמק ומאמין ובטוח שיישארו בליגה", המועמד המוביל להחליפו הוא המאמן חיים לוי שצפוי לחזור לקדנציה נוספת במועדון

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-02-2020
  • 13:04

מועדון הכדורגל מגדל העמק הודיע היום (ראשון), כי מאמן הקבוצה מוטי קריספיל, נפגש היום עם הנהלת הקבוצה וביקש לסיים את תפקידו. לאחר שיחה טובה בין הצדדים, הוחלט לקבל את בקשתו של המאמן. המועמד המוביל להחליפו הוא המאמן חיים לוי, שאימן בעבר את הקבוצה וצפוי לחתום בשורותיה במהלך היום ולחזור לקדנציה נוספת. 

 

קריספל אמר לאחר עזיבתו: "לאור התוצאות בשני המשחקים האחרונים ולאחר לבטים רבים במהלך השבת, בהתייעצות עם משפחתי הקרובה, החלטתי לקחת אחריות ולהתפטר מתפקידי. מאחל המון הצלחה למגדל העמק ומאמין ובטוח שיישארו בליגה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרישתו של מוטי (שי 23-02-2020, 14:18)
    מוטי קריספיל תרים את ראשך ותתהלך כמו טווס יש לך על מה. תרמת ועוד תתרום רבות לספורט בכלל ולמגדל העמק בפרט. אין לך תחליף אתה מלך העולם וכל הקנאים וצריך העין תחיו ותסבלו.
  2. מאמן מקצוען (יוסי 23-02-2020, 16:04)
    מאמן תותך כל מועדון שילך אליו ירויח מאמן ענק מקצוען משקיען ואחלה גבר אוהבים אותך מוטי ורק הצלחה בהמשך שווה ליגות בחירות יותר
  3. מר קריספל אם חשבת שניצחת את הפועל בקה אתה טועה אתה יודע טוב למה (ראמי 23-02-2020, 16:28)
    מר קריספל אם חשבת שניצחת את הפועל בקה אתה טועה אתה יודע טוב למה וכל מי שראה את המשחק היה עד לשיפוט ההוגן במשחק!