איכסל הביסה את טירה, ״התעלנו על עצמנו״

הפועל איכסל רושמת ניצחון גדול 0-3 על מ.ס טירה ומנצחת שבוע שני ברציפות. לאחר תקופה לא קלה נראה שחניכיו של אלירן חודדה חוזרים לעצמם ושחקן הקבוצה תימור אביטן, שגם כבש בניצחון אתמול, מסכם את המשחק ומסתכל אל עבר השבוע הבא, בו הקבוצה תפגוש את הפועל כאוכב למשחק העונה

  • על ידי: יובל יוספי
  • 22-02-2020
  • 14:51

קהלי שתי הקבוצות (חגאג רחאל)

 

אלירן חודדה נראה דרוך לפני פתיחת המשחק (חגאג רחאל)

 

לפני פתיחת המשחק עבד טיטי עוד היה אופטימי (חגאג רחאל)

 

הפועל איכסל מתחילה לחזור לעצמה ולאחר שבשבוע שעבר הקבוצה פירקה 3-0 את אסי גלבוע, אתמול היא מנצחת קבוצת צמרת ששואפת לעלות ליגה, מ.ס טירה של עבד טיטי וחיים סירוטקין. החניכים של אלירן חודדה סיפקו משחק גדול, כאשר תימור אביטן כבש בדקה ה-7, אמיר לביא הכפיל בדקה ה-43, וניר אברג׳יל חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-51.  כעת, איכסל מדורגת במקום השני ובפער של שתי נקודות מכאוכב המוליכה רגע לפני משחק העונה במחזור הבא. 

 

שחקני איכסל חוגגים ניצחון נהדר רגע לפני משחק העונה. ניר אברגיל חוגג. (חגאג רחאל)

 

וויאם עמאשה לא הצליח להושיע את טירה (חגאג רחאל)


שחקן הקבוצה, תימור אביטן, שכבש העונה 11 שערים, מרוצה מהניצחון ומסכם את המשחק: "זה היה משחק שחששנו ממנו כל השבוע, ידענו שטירה קבוצת צמרת שצריכה את הנקודות, אבל התעלנו על עצמנו והצגנו משחק גדול. המחצית הראשונה הייתה הכי טובה שלנו העונה, וגם בשנייה לא הורדנו את הרגל מהגז. שיחקנו מול קבוצה טובה ומאומנת, ואני שמח שחיברנו ניצחון שני ברציפות. יש לנו קבוצה חזקה והחיבור בחדר ההלבשה הוא נהדר. אלירן מאמן מצוין, ויש לנו מערכת יחסים טובה איתו״. 

 

תימור אביטן וניר אברג'יל חוגגים! (חגאג רחאל)

 

בשבוע הבא איכסל תצא למשחק חוץ קשה נגד הפועל כאוכב - משחק העונה ואביטן רוצה לנצח כדי להשיג את המקום הראשון: ״אנחנו עובדים קשה ואם נמשיך להציג את אותה היכולת, אין סיבה שלא נעלה ליגה. מי שתהיה הקבוצה הטובה יותר, תהיה בשנה הבאה בליגה הלאומית, ונבוא במטרה לנצח אותם. כאוכב קבוצה חזקה ויהיה לא פשוט נגדם, אבל אנחנו רוצים להחזיר לקהל שלנו על המגרש שמגיע לכל משחק ומעודד אותנו על הדשא. כולנו שואפים להגיע רחוק ואני מקווה שנעשה את זה״.

 

חיים סירוטקין מאוכזב בסיום (חגאג רחאל)

תימור אביטן כובש בדרך לניצחון ענק של איכסל (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות