ויצמן: ״מגיעים למשחק בלי רגשי נחיתות״, עזאם: "חייבים את הנקודות"

הפועל מגדל העמק תארח את הפועל כאוכב במחזור הקרוב ושחקני שתי הקבוצות, עידן ויצמן וחאלד עזאם, מוכנים לקרב ראש בראש. מגדל העמק צריכה לברוח מהתחתית, כאוכב רוצה להתבסס בפסגת הטבלה, מי תצא המנצחת?

  • על ידי: יובל יוספי
  • 21-02-2020
  • 09:34

בתקופה האחרונה עושה רושם שהפועל כאוכב לוקחת את המושכות לידיים בכל מה שקשור למאבקי העלייה, וחניכיו של אדהם האדיה מציגים יכולת טובה, שמציבה את הקבוצה כפייבוריטית לעלות לליגה הלאומית בסיום העונה. כאוכב הצנועה מדורגת במקום הראשון בטבלת ליגה א׳ צפון, ולאחר הניצחון 2-0 על בני זלפה במחזור האחרון, היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל מגדל העמק, שנמצאת בתחתית הליגה. כזכור, לאחר התפטרותו של המאמן אילן סוויסה, קיבל עוזרו מוטי קריספיל את הצ’אנס מהנהלת המועדון ולראשונה בחייו, הוא עומד על הקווים של קבוצת בוגרים. במחזור האחרון, הקבוצה הפסידה 3-1 למ.ס טירה, והיא מדורגת במקום ה-11. 
בלם הקבוצה,עידן ויצמן, מסביר שהספיגות מהמצבים הנייחים עולים לקבוצה ביוקר: ״אנחנו סופגים המון שערים ממצבים נייחים, וחייבים לשפר את זה. גם במשחק הקודם נגד טירה זה קרה והתוצאה יכולה הייתה להיגמר אחרת. בתקופה האחרונה אנחנו במגמת שיפור וקרובים להבטיח את ההישארות. הייתה תקופה קשה אחרי ההתפטרות של אילן, חדר ההלבשה היה מחובר אליו וקיבלנו את זה בצורה קשה. עכשיו זה מאחורינו, ואני בטוח שמוטי קריספיל קיבל את הקרדיט בצדק. הוא מקצוען מהשורה הראשונה, ויכול להגיע לליגות הגבוהות. הוא מכין אותנו לכל משחק בצורה הטובה ביותר, ואנחנו מקווים להחזיר לו על הדשא״. 
ויצמן חושב שבמשחק הקרוב הכל פתוח, והמיקומים בטבלה לא ישפיעו על המגרש: ״אנחנו מגיעים למשחק במטרה לנצח, בלי רגשי נחיתות. אין השנה קבוצה בליגה א׳ שהיא מעל כולם, הכל פתוח, וביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח״.
  
כאוכב תגיע במטרה לקחת את שלוש הנקודות, להמשיך במומנטום החיובי אל עבר עליית ליגה. שוער הקבוצה, חאלד עזאם, מצפה למשחק קשה: ״אני חושב שיהיה משחק דומה כמו נגד בני זלפה, תנאי מגרש לא קלים ומגדל העמק תגיע במטרה להקשות עלינו ולסגור את המשחק. בכל משחק עד סוף העונה קבוצות ישחקו מולנו בצורה הזאת, מכיוון שאנחנו קבוצת צמרת ושואפים לעליית ליגה. אנחנו חייבים את הנקודות, נצטרך לייצר מצבים טובים, ולכבוש מוקדם כדי להכריע את המשחק. יש לנו קבוצה מחוברת , אדהם מאמן טוב שמבין את השחקנים, ומכין אותנו מקצועית. יהיה משחק של הקרבה ולחימה וניתן על המגרש את הכל״.
עזאם אופטימי בכל מה שקשור לעליית ליגה, ומרוצה מדחיפת הקהל: ״אנחנו מציגים יכולת טובה ושומרים על יציבות. יש לנו קהל חם ותומך, שמגיע לכל משחק ודוחף אותנו להצליח. מקווה שנעלה ליגה בסיום העונה, וניתן להם סיבה לשמוח״.

ויצמן רוצה להשיג 3 נקודות יקרות (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ןיצמן (בקה 26-02-2020, 11:29)
    שחקן תת רמה מגעיל ירקתה על הקהל לא נשכח את זה יא זקן בית אבות זה מקומךכדורגל לא בשבלך יא זקן תתביש לך