"שדרות זו היסטוריה, כפר קאסם בדרך לפלייאוף"

דור אלקבץ, הוא אחד הבלמים הטובים והמנוסים בליגות הנמוכות. אחרי שלוש שנים במדי מכבי עירוני שדרות, הוא עבר לשחק בשועאע כפר קאסם שנמצאת נקודה מהפלייאוף העליון לאחר שהגיע כשהיו במאבקי ירידה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על המעבר בין הקבוצות ועל המטרות של קבוצתו החדשה ועל ההצלחה הגדולה בכפר והחיבה לה הוא זוכה....

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-02-2020
  • 08:28

בשלוש שנים האחרונות הבלם דור אלקבץ, שיחק במדי מכבי עירוני שדרות מליגה ב' דרום ב'. הקבוצה נבנתה בתחילת העונה במטרה לעלות ליגה, אך רשמה תוצאות מאכזבות והשתרכה מאחור. בשלב מסויים החליטו לעשות שינויים בשדרות ואלקבץ שוחרר מהקבוצה, יחד עם מספר שחקנים נוספים, "3 שנים שהסתיימו לצערי כי המאמן החליט לעשות זעזוע על חשבוני, מה שמסתמן כמשהו שלא צלח. שדרות זה מקום טוב עם אנשים טובים שלטעמי מפספסים משהו, מאחל להם בהצלחה, היסטוריה", כך מסכם אלקבץ את עזיבתו.

 

לבלם המנוסה היו מספר הצעות והוא החליט לחתום בסופו של דבר לחתום במדי שועאע כפר קאסם מליגה ב' דרום א', "אני סוגר כבר חודש וחצי בכפר קאסם, הגעתי לקבוצה טובה שמתאמנת טוב עם תנאים מעולים", מספר הבלם על קבוצתו החדשה. כפר קאסם, תופסת את המקום ה-11 בטבלת ליגה ב' דרום א' עם 31 נקודות בקופה, "במשחקים האחרונים עשינו גם תוצאות מצוינות ואנחנו רוצים ומקווים להמשיך ככה, ונפתיע ונסיים בסוף העונה עם מקום בפלייאוף העליון".

 

דור אלקבץ, "הגעתי לקבוצה טובה שמתאמנת טוב עם תנאים מעולים" צילום באדיבות אמיר מדוברות צעירי טייבה.

 

הבלם המנוסה התייחס לליגה ואמר: "זו ליגה שוויונית לדעתי, למעט קבוצה אחת כמו טייבה שאני חושב שבאמת קבוצה איכותית כל הליגה שוויונית. היא מזכירה את ליגה ב' דרום ב', אותה רמה".

 

דור, בכפר קאסם בונים עלייך גם לעונה הבאה, מה התוכניות שלך?
"לגבי שנה הבאה אני עדיין לא יודע. נסיים את העונה בריאים ושלמים עם סיום טוב בקבוצה, ואז נחשוב לשנה הבאה יש עוד הרבה זמן".

דור אלקבץ, רוצה להגיע עם כפר קאסם לפלייאוף העליון. צילום באדיבות אמיר מדוברות צעירי טייבה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתה שחקן פח (דור 20-02-2020, 20:15)