רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 21

המחזור ה-21 בליגה א' צפון הגיע ואוהד רון ורועי סימוני ייתנו את חוות דעתם על המחזור הקרוב. מי ינצח בדרבי הפרטי של מיקי קופל? מי יחייך בסיום המחזור - אלירן חודדה או חיים סירוטקין? האם אדהם הדיה יעשה עוד צעד לעבר הליגה הלאומית? והאם אבי סבג ינעץ עוד מסמר בארונה של האקסית?

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-02-2020
  • 18:37

ונעבור למשחקים:

הפועל איכסל - מ.ס. טירה

אוהד: איזה משחק חזק מצפה לנו באיכסל. מצד אחד איכסל קבוצה חזקה עם אופי חזק שלדעתי נחשבת לקבוצה החזקה בליגה, ומצד שני טירה קבוצה מאד חזקה, קבוצה שמשחקת כדורגל כמו שחיים סירוטקין אוהב. הבעיה של טירה זו הרגל מסיימת ולדעתי איכסל בבית צריכים וחייבים לנצח. ההימור שלי: איכסל ינצחו. 

רועי: ללא ספק משחק המחזור! איכסל חולמת להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית אך לא תלויה בעצמה והפסד ירחיק אותה מהחלום. בטירה הבינו שהם ינסו להשיג משהו דרך הפלייאוף וחייבים את הנקודות. ההימור שלי: תיקו.

 

חיים סירוטקין, ימצא את הרגל המסיימת בקבוצתו?

 

הפועל מגדל העמק - הפועל כאוכב

אוהד: משחק חזק יש לנו במגדל העמק. כאוכב המובילה של ליגה א' צפון מפתיעה לדעתי אפילו את עצמה וכל הכבוד להם. לי קצת קשה להבין איך אין להם שחקן יהודי אחד בסגל שמשחק, אבל כל קבוצה והמדיניות שלה... מה שבטוח שגזענות אין בכאוכב למרות שאין שחקנים יהודים. מגדל העמק קבוצה ביתית שקשה לנצח אותה בבית, אך לכאוכב הכל מצליח ואם הם ניצחו בקלות את בני זלפה, אין סיבה שלא ינצחו את מגדל העמק. העיקר שהכל יסתיים בספורט ושהטוב תנצח. ההימור שלי: כאוכב עדיפה ולכן היא תנצח ולמרות שכולם חושבים שכאוכב לא יכולה לעלות, אני חושב שאם 20 מחזורים היא מקום ראשון, אין סיבה שלא תמשיך ככה.

רועי: מגדל העמק מנסים לברוח מהתחתית הבוערת ולא ממש מצליחים, כאשר מולם מגיעה השבוע המוליכה הגאה של הליגה וללא ספק הקבוצה הטובה כיום בליגה א׳ צפון. אדהם הדיה לא ירשה לעצמו לחזור ללא הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

אדהם הדיה, ימשיך להתקרב לליגה הלאומית? (חגאג רחאל)

 

מכבי טמרה - עירוני טבריה

אוהד: טמרה כבר סיימה את העונה והם מוכנים לא לעלות לשחק אם יבטיחו להם עוד עונה בליגה א'. מנגד טבריה חייבת את הנקודות וחייבת לנצח את טמרה בחוץ. לרוב מי שצריך את הנקודות לוקח אותן, כי אין כמו רצון בכדורגל. ההימור שלי: טבריה תנצח. 

רועי: משחק חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות. טמרה רוצה להבטיח את ההישארות בליגה מוקדם מהצפוי ותעשה הכל כדי לנצח, בטבריה מסובכים חזק מאוד בתחתית והבלאגן חוגג, המצב הכספי לא מוסיף שקט, ההנהלה מתנהגת כמו שכונה ומשלמת משכורת לשחקנים ה״בכירים״ ויוצרת מרמור וכך הם בדרך הבטוחה לליגה ב'. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.

 

הפועל באקה אל גרביה - הפועל אסי גלבוע

אוהד: אסי גלבוע חייבת לנצח את מאמנם לשעבר אבי סבג, אחרת הם ירדו ליגה. באקה חייבת את הנקודות, בטח כשמדובר במשחק בית שלהם. באקה עדיפה ולכן היא גם תנצח. ליבי ליבי עם אסי גלבוע, אבל כנראה הסתיים עידן בליגה א' צפון ואסי גלבוע תרד ליגה. חבל. ההימור שלי: באקה עדיפה והיא גם תנצח.

רועי: אסי בדרך הבטוחה לליגה ב' שבוע אחרי שבוע.. באקה בריצה מטורפת בדרך להבטחת ההישארות בליגה. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

אבי סבג, יוריד את האקסית ליגה? (חגאג רחאל)

 

הפועל בני זלפה - הפועל הרצליה

אוהד: בני זלפה הפסידו בבית לכאוכב שבוע שעבר משני פנדלים בדקות הסיום. אני לא אומר שהיה שם משהו לא כשר, אבל השבוע מול הרצליה הם כבר יהיו חייבים לנצח כדי להבטיח מקום בפלייאוף. הרצליה קבוצה אפורה, ראיתי אותם שבוע שעבר הם אפורים ולא מעניינים העונה וחבל , כי היינו רגילים לראות הרצליה חזקה - אולי הכי חזקה בליגה. אבל קורה שיש עונה אחת כזאת. ההימור שלי: בני זלפה עדיפים והם גם ינצחו.

רועי: שתי קבוצות גרועות שרוצות להישאר בליגה. בזלפה חזרו למקומם הטבעי וגם הכרטיס לפלייאוף כנראה לא יגיע, בהרצליה רוצים להבטיח את ההישארות בליגה ולסיים את העונה. ההימור שלי: תיקו.

 

רובי שפירא חיפה - עירוני קרית אתא

אוהד: הדרבי הגדול של הכרמל. מצד אחד רובי שפירא חיפה הקבוצה שמנוהלת אולי הכי טוב בצפון, עם סגל שחקנים צעיר ומוכשר ומולם עומד מאמנם לשעבר אלעד בראון שהציל את קרית אתא מירידה וודאית. עם כל הכבוד לאלעד ולעבודה הנהדרת שהוא עושה בקרית אתא, רובי שפירא חיפה עדיפה על קרית אתא ומיקי קופל ידידי הנכבד יטריף את שחקניו לפני המשחק ויגיד להם כמה חשוב לו להיות הקבוצה הכי חזקה באזור הכרמל. ההימור שלי: רובי ינצחו בכל הכוח.

רועי: דרבי הקריות. רובי עדיין חולמת על כרטיס העליה לליגה הלאומית אבל בועטת בדלי שבוע אחרי שבוע, קרית אתא רוצים להישאר בליגה ויעשו הכל כדי לעשות את זה מוקדם ככל שניתן. ההימור שלי: תיקו.

 

מיקי קופל יפגוש את מאמנו לשעבר, אלעד בראון (חגאג רחאל)

 

מכבי צור שלום - הפועל כפר כנא

אוהד: צור שלום אכזבו במעט השבוע נגד דבוריה כשלא ניצחו אותם. כפר כנא מאכזבים הרבה לאחרונה כשממש כאילו הפסיקו לשחק ולא ברור מדוע... האם שוב הם לא רוצים להגיע לפלייאוף כפי שהיה עונה שעברה? קשה לי להאמין, אבל ככה זה נראה. צור שלום עדיפים בבית ויהיו חייבים לנצח כדי לברוח מהתחתית סופית. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

רועי: משחק שבו שתי הקבוצות חייבות את הנקודות. כפר כנא לא מנצחת במשחקים האחרונים ומוצאת את עצמה מסתבכת בתחתית. בצור שלום בנו קבוצה טובה ולא חשבו שיסתבכו בתחתית, אך המציאות אחרת. שני המאמנים יעשו הכל כדי לחזור עם הנקודות. ההימור שלי: תיקו.

 

מ.ס. דבוריה - בני ערערה

אוהד: איזה משחק תחתית חזק יש לנו השבוע! איך שתי הקבוצות היו שמחות לקבל את המשחק הזה בסוף העונה...מעניין למה (מי שרוצה הסבר אגיד לו בשקט)... דבוריה עדיפים למרות שמדובר בשתי קבוצות חלשות שמיותרות בליגה א' צפון, אבל דבוריה בבית חייבת לנצח כדי להישאר בליגה על חשבון דבוריה... כי מי שיפסיד פה יהיה חזק במאבקי הירידה והמנצחת תנשום קצת אוויר פסגות של ליגה א'. ההימור שלי: דבוריה עדיפה והיא גם תנצח.

רועי: משחק ששום תוצאה אחרת מלבד תיקו לא תהיה בו.

רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 21

הוסף תגובה
תגובות
  1. רועי סימוני מה נסגר איתך... (אוהד עירוני טבריה 20-02-2020, 18:59)
  2. אוהד רון עם השטויות שלו אמרתי לך שאתה לא מקצוען (בקאו 20-02-2020, 21:11)
    מה זה הספור החדש שהמצאת ? יש בכאוכב שחקנים יהודיים או אין מה זה כל כך חשוב קבוצה ללא שחקנים יהודיים נקראת קבוצה גזענית אז מה אתה אומר על מכבי תל אביב או ביתר או גריל טאון חולון או אור יהודה שאין להן שחקנים ערביים זכותה של כל קבוצה לבחור את סגל השחקנים שלה ללא הבדל דת ליאום או צבע .תתביש לך שוב אתה רומז על מכירת משחקים בסוף העונה של הקבוצות הערביות (דבוריה וערערה ופני כן באקה וערערה ) והמחשבות המופרעות שלך עוד יבריקו וימציאו שטויות רד כבר מהבמה