התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'-והשבוע: מוטי עטר

לקראת השבוע הקרוב בליגות ב' ו-ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של השבוע ולתחזית הוא מארח את מוטי עטר, מאמן הפועל מרחבים לאחר שבשבוע שעבר אלי ניצח את ניר איבגי

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 20-02-2020
  • 06:41

צעירי טייבה - הפועל קלנסווה

קרב צמרת. המוליכה צעירי טייבה שחזרה מפיגור בשבוע שעבר מול הוד השרון וניצחה, תארח את הקבוצה המפתיעה של העונה שניצחה את עמישב פ''ת  ללא מגרש ביתי וסגל שחקנים קצר בגלל פציעות. משחק שקול ומעניין בו כל תוצאה אפשרית. קלנסווה בתקופה טובה - תצפו להפתעה.

שמואלי - x

מוטי - 2

 

בית דגן רוצה לשמור על מרחק סביר מהפסגה

        

עירוני בית דגן - שמשון בני טייבה

בית דגן במקום השני חוזרת עם ניצחון חשוב מול בית"ר פ''ת והיא מארחת את שמשון בני טייבה וחייבת ניצחון כדי לשמור על המקום השני ואולי לצמק את ההפרש מטייבה, לעומתה שמשון בני טייבה מגיעה לאחר תיקו בכפר ברא ורוצה להתקרב לפלייאוף העליון.

שמואלי - 1

מוטי - 1

 

הפועל ירוחם - מ.ס דימונה

הפועל ירוחם במקום החמישי חייבת ניצחון כדי לא לאבד את המקום בפלייאוף העליון, היא מגיעה לאחר התיקו בקריית מלאכי ומארחת השבוע את המוליכה מדימונה שמגיעה לאחר ניצחון ביתי על מעלה אדומים.

שמואלי - 2

מוטי - x

 

דימונה רוצה להמשיך לדהור לעבר ליגה א'

 

שיכון המזרח - בני אילת

שיכון המזרח במקום החמישי רחוקה מאוד מהמוליכה, תנסה להתקדם למקום השני. היא מגיעה אחרי הפסד חוץ בבאר שבע שנצמדה אלייה בטבלה ותארח את בני אילת שאיבדה גובה במחזורים האחרונים וירדה למקום השביעי והיא מגיעה לאחר התיקו מול שדרות וחייבת ניצחון כדי שהצמרת לא תברח לה.

שמואלי - 1

מוטי - 1

 

בועיינה - מגדל כרום

קרב צמרת מעניין. בועיינה מהמקום השני עם ההגנה הטובה בליגה ומשחק חסר, מגיעה לאחר ניצחון חוץ במעלות והיא מארחת את המוליכה מגדל כרום שמגיעה לאחר ניצחון ביתי על אחי עכו.

שמואלי - x

מוטי - 1

 

עירוני נשר - נווה שאנן

עירוני נשר התדרדרה למקום הרביעי (אותן נקודות כמו מקום שני) והיא מגיעה לאחר הפסד ביתי מול אחי איכסל, היא מארחת את נווה שאנן מאמצע הטבלה שרחוקה מאוד מהצמרת ומגיעה לאחר ניצחון ביתי על אום אל פאחם.

שמואלי - 1

מוטי - 1

 

השקמה רמת גן – נווה גולן

השקמה רמת גן מוליכת הטבלה מגיעה לאחר הפסד מול אינטר תל אביב ולא תרשה לעצמה הפסד נוסף, השקמה תארח את נווה גולן מאמצע הטבלה שהוציאה תיקו מול שיכון ותיקים.

שמואלי - 1

מוטי - 1

 

בית"ר אשדוד - אשדוד סיטי

קרב אשדודי מעניין. בית"ר אשדוד שמוליכה את הטבלה וחזרה עם ניצחון מגדרה, תפגוש את המפתיעה מהשבוע שעבר שניצחה את בני יצאלאל ותנסה לקלקל ליריבתה ולהפתיע שבוע נוסף.

שמואלי - 1

מוטי - 1

 

האם בית"ר תנצח בדרבי האשדודי?

 

מ.כ ירושלים - בני אשדוד

הירושלמים כרגע מפתיעים לטובה ונמצאים במקום הרביעי והיא מגיעים לאחר ניצחון על גן יבנה, היא מארחת את בני אשדוד שנמצאת במקום השישי ומגיעה לאחר ניצחון על קריית עקרון.

שמואלי - 1

מוטי - 1

 

צעירי טירה - הפועל פרדסיה

ההזדמנות האחרונה לעצור את פרדסיה מעלייה לליגה ב'. צעירי טירה תארח לאחר התיקו מול ספורטינג תל אביב וחייבת ניצחון, לעומתה פרדסיה יותר רגועה שמובילה בבטחה את הטבלה ולא נראה ששום קבוצה יכולה לאיים עלייה.

שמואלי - x

מוטי - 1

 

כפר יונה - ספורטינג תל אביב

שתי הקבוצות אכזבו בשבוע שעבר, כפר יונה חוזרת מהפסד באריאל וספורטינג תל אביב סיימה בתיקו מול צעירי טירה. קרב מעניין על מקום בפלייאוף.

שמואלי - 2

מוטי - 2

 

מכבי עוספיא - מ.ס טירת הכרמל

עוספיא קרובה מאוד לפלייאוף במקום הרביעי והיא מארחת את טירת הכרמל ומגיעה לאחר ניצחון על צעירי חיפה. טירת הכרמל נלחמת על העלייה מול בית"ר חיפה ואסור לה לאבד נקודות.

שמואלי - 2

מוטי - 2

 

עירוני בית שמש - מ.כ ערד

בית שמש מנסה להיכנס לפלייאוף, נמצאת במקום החמישי ומגיעה לאחר ניצחון ענק על אשקלון. היא מארחת את מ.כ. ערד, היחידה ללא הפסד העונה... האם בית שמש תעצור את ערד...?

שמואלי - x

מוטי - 2

התחזית השבועית של ליגות ב' ו-ג'-והשבוע: מוטי עטר

הוסף תגובה
תגובות
  1. עם אתם עושים תחזית לפחות תעשו שיעורי בית.. איפה ראיתם שנשר מקום רביעי? (נשר 20-02-2020, 08:43)
  2. חחח...התבלבלו. תיאורטית (ברק 20-02-2020, 12:01)
    הם יכולים להיות מקום 4 אם יפסידו
  3. טייבה נגד קלנסואה משחק העונה (ברק 20-02-2020, 12:04)
    2 קבוצות שנראות כרגע חזקות. טייבה לבטח תעלה בסוף. קרב חזק על המקום ה-5. 7 קבוצות עם הפרש של 1 נקודה
  4. נשר (אלי 20-02-2020, 13:27)
    סליחה על הטעות נשר מקום שני
  5. ‏עם כל הכבוד לכנפו (‏שחקן בית״ר אשדוד 20-02-2020, 17:49)
    ‏לא משלם משכורות כבר חודשיים הכל הולך להתפרק ככה לא ‏עולים ליגה
  6. תשובה (תשובה ל 5 21-02-2020, 00:00)
    יאיזה שחקן אתה ואיזה נעליים אתה מתחזה עלוב מאחורי המקלדת ואני לא כל השחקנים קיבלו את המשכורות ויש את הסגל מעל הליגה ואני לא קשור לביתר אשדוד אלה הייתי פעם שם בהנהלה אבל יודע הכל אל תגיד שטויות הם יעלו ליגה עם סגל כזה וינצחו את סיטי קל במגרש הסינטטי ביתר אשדוד משחקים הכי טוב עם החלוצים הכי טובים בליגה אבל כמו שאומרים אני ישאר צנוע ומה שיהיה יהיה