עו"ד שי אבני מארח את חיים לוי: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 25

לקראת המחזור ה 25 בליגה הלאומית עו"ד שי אבני מארח את המאמן חיים לוי לאחר ש המחזור הקודם היה בסימן תבוסות: הפועל ר"ג הובסה 1-5 מול סכנין, רמה"ש הובסה 0-4 מול מכב פ"ת ובית"ר ת"א סיפקה את ההפתעה הגדולה כאשר ניצחו 0-4 את ראשל"צ מהמקום השני ופתחו את מירוץ העלייה. סכנין חזק במירוץ יחד מהראן ראדי שגדול על הליגה הזו. בתחתית, שתי האחרונות השיגו נקודות ועפולה ניצחה ולא איבדה תקווה להישאר בליגה. עכו רותחת עם שני נצחונות רצופים בעוד לוד הפסידה פעמיים רצוף ועדיין נאבקת עם אחי נצרת לברוח ממשחקי המבחן.

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 18-02-2020
  • 13:00

המחזור הקודם היה בסימן תבוסות. הפועל ר"ג הובסה 1-5 מול סכנין, רמה"ש הובסה 0-4 מול מכב פ"ת ובית"ר ת"א סיפקה את ההפתעה הגדולה כאשר ניצחו 0-4 את ראשל"צ מהמקום השני ופתחו את מירוץ העלייה. סכנין חזק במירוץ יחד מהראן ראדי שגדול על הליגה הזו. בתחתית, שתי האחרונות השיגו נקודות ועפולה ניצחה ולא איבדה תקווה להישאר בליגה. עכו רותחת עם שני נצחונות רצופים בעוד לוד הפסידה פעמיים רצוף ועדיין נאבקת עם אחי נצרת לברוח ממשחקי המבחן.

 

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

השבוע אני מארח את חיים לוי- מאמנה לשעבר של אדומים אשדוד, שכל עוד אימן אותה היתה בתמונת העלייה לליגה הלאומית.  חיים הוא מאמן ותיק בנוף הכדורגל הישראלי, טיפח וגידל עשרות שחקנים, ועוד לא אמר את המילה האחרונה בכדורגל שלנו.

 

הפועל ר"ג-מכבי אחי נצרת

שי אבני: אחי נצרת לאחר שני תיקו רצופים מגיעה למשחק מול הפועל ר"ג שהובסה 1-5 מול סכנין במחזור האחרון אבל מינתה כעת את עופר טסלפפה למאמן. באופן טבעי, ר"ג ישחקו מבוקר יותר אחרי התבוסה ואחי נצרת תהיה שמחה מנקודה.

הניחוש שלי: תיקו.

חיים לוי: משחק שקול אבל ר"ג החליפה מאמן ומינתה מאמן מצוין בדמות עופר טסלפפה שיפתח ברגל ימין.

הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל ראשל"צ-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל פ"ת השיגה רק נקודה מאז בואו של מסאי דגו וכעת פוגשת את ראשל"צ שהובסה במחזור האחרון 0-4 מול בית"ר ת"א. לראשון אין הרבה ברירות והם חייבים לנצח משחק זה לפני שסכנין תנשוף חזק בעורף.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

חיים לוי: ראשל"צ שואפת לעלות ליגה ומשחקת נגד הפועל פ"ת שרוצה להישאר בליגה . פ"ת הביאה את מסאי דגו שמכיר אותה מצוין אבל ראשל"צ תנצח את המשחק הזה ותתקרב לליגת העל.

הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל קטמון-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: פאחם בירידה תלולה וחבל! ראשון איבדו הרבה נקודות ובמקום לצמצם את הפער ולחלום על עלייה, סכנין ניצלו זאת ולא הם. קטמון לא מפספסת הזדמנות לפשל. אם הם ייפשלו גם עכשיו- הם יכולים להתחיל את עונת הרחצה כבר עכשיו.

הניחוש שלי: הפועל קטמון.

חיים לוי: קטמון לא מספיק טובה בתקופה האחרונה ויש להם הזדמנות להתקרב לראשל"צ אם הם רוצים לעלות. אום אל פאחם קבוצה טובה וחזקה אך יש לי הרגשה שקטמון ירוצו עד סוף העונה.

הניחוש שלי: הפועל קטמון.

 

מכבי פ"ת-הפועל אשקלון

שי אבני: מכבי פ"ת טובה יותר אבל אשקלון עדיין לא איבדה תקווה להישאר בליגה ותעשה לפ"ת חיים קשים. חלוקת נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

חיים לוי: מכבי פ"ת קבוצה ביתית אבל אשקלון גם צריכה את הנקודות. למרות שמוטי איוניר חברי מאמן את אשקלון, מכבי פ"ת ינצחו את המשחק.

הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

מ.ס כפר קאסם-עירוני רמה"ש

שי אבני: רמה"ש הובסה נגד מכבי פ"ת וכפר קאסם שואפת להיות בפלייאוף העליון.  כפר קאסם הרבה יותר יציבים ואמורים לקחת כאן את הנקודות.

הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

חיים לוי: שתי קבוצות שלא ניתן לדעת לגביהם שום דבר והמשחק יסתיים בנצחון חוץ. הפתעה.

הניחוש שלי: רמה"ש.

 

הפועל עכו-הפועל עפולה

שי אבני: עכו עם שני נצחונות רצופים. עפולה לאחר נצחון ביתי שמפיח בה תקוות הישארות. עכו יכולים לנצח בבית כל קבוצה בליגה אבל הם לא רגילים לנצח שלושה משחקים ברציפות.

הניחוש שלי: תיקו.

חיים לוי: עכו קבוצה חזקה בבית ועפולה חייבת לנצח בשביל לשרוד בליגה. קשה להאמין שעפולה תוכל לנצח בעכו.

הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל נוף הגליל-בני לוד

שי אבני: בני לוד עם שני הפסדים רצופים איבדה מומנטום וכעת חייבת להשיג נקודות מול נוף הגליל ולהכניס אותה לאזור הסכנה של משחקי המבחן. נוף הגליל נעצרה בתקופה האחרונה וחייבים להתחיל לאגור נקודות.

הניחוש שלי: תיקו.

חיים לוי: שתי קבוצות בתקופה טובה למרות שבני לוד הפסידו במחזור האחרון. המשחק יסתיים בתיקו ושתי הקבוצות יהיו מרוצות.

הניחוש שלי: תיקו.

 

בני סכנין-בית"ר ת"א

שי אבני: בני סכנין פירקה את הפועל ר"ג במחזור הקודם וכעת היא רק במרחק 6 נקודות מהשנייה-הפועל ראשל"צ. פתאום חזרו התקוות לעלות לליגת העל והמומנטום יימשך נגד בית"ר ת"א שעדיין צובטת את עצמה אחרי שפירקו את ראשל"צ 0-4.

הניחוש שלי: בני סכנין.

חיים לוי: סכנין חייבת לנצח אם היא רוצה להתמודד על העלייה לליגת העל. סכנין בתקופה טובה ותנצח.

הניחוש שלי: בני סכנין.

עו"ד שי אבני מארח את המאמן חיים לוי.

הוסף תגובה
תגובות