לא נותנת לברוח: 0:1 למרמורק על נורדיה

החבורה של אסי דומב פתחו לא טוב, אבל התעוררו במחצית השנייה ושער אחד של רז יצחק המחליף (52) עשה את ההבדל והפער מכפר שלם נשמר. דומב על מאבק הצמרת: "מי שלא יודע להתמודד עם לחץ, שלא יהיה בכדורגל". זדה: "אם לא נהיה בפלייאוף - כנראה שלא מגיע לנו"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-02-2020
  • 14:48
בסיבוב הקודם בו נפגשו מרמורק ונורידה, ידה של האחרונה הייתה על העליונה עם ניצחון מרשים על קבוצת הגלאקטיקוס של ניב סידי, שסומנה בתחילת העונה כעולה כמעט בטוחה. הפעם, שתי הקבוצות הגיעו עם מאמנים אחרים על הקווים - ודווקא זה של מרמורק יצא עם ניצחון נהדר ששמר על הסטטוס קוו בצמרת הליגה ופער של נקודה בלבד מכפר שלם.
 
המחצית הראשונה נפתחה בלחץ אדיר של נורדיה על מרמורק, שנראה שלא הגיעה למשחק. למרות זאת, הקבוצה של ליאור זדה לא השכילה להשיג את היתרון בדקות הטובות שלה ולאט לאט מרמורק השתלטה על המשחק. בדקה ה-23 ברזילאי קיבל כדור בתוך הרחבה מניר שרון, ברזילאי ניסה להסתובב על המקום ולבעוט, אך הגנת נורדיה הצליחה להרחיק את הסכנה. ליאור זדה ניסה לדחוף את שחקניו, כשהוא מבין שאם לא ישיג את היתרון במהלך המחצית הראשונה המצב עלול להתדרדר. למרות זאת, במחצית לוח התוצאות הראה על 0:0 בלי יותר מדי מצבים ליד שני השערים.
 
שחקני הקבוצות במחצית הראשונה (צילום: יוסי סוריק)
 
בדקה ה-52 הגיע סוף סוף השער של הפועל מרמורק. כדור גובה נכנס לרחבה, ברזילאי התרומם פעם אחת והסיט את הכדור היישר לרז יצחק המחליף שמאוויר בעט לפינה ופנימה! איזה שער! 0:1 למרמורק.4 דקות חלפו וניראל מחפוד היה צריך לראות את הכרטיס האדום כאשר תוך כדי נפילה שלח שתי רגליים לבטנו של ים ששון, אך בסופו של המהלך השחקן ראה רק את הכרטיס הצהוב. בדקה ה-67 מאור לובין המחליף קיבל כדור באגף ומצא את עצמו באחד על אחד על ה-16, חתך לימין ובמקום למסור לעידו אקסברד שהיה פנוי בצד ימין, הניף את הרגל ובעט חזק ושטוח, אך שוער נורדיה ליקט את הכדור בקלילות.
 
רז יצחק חוגג. ניצחון שרשום על שמו (יוסי סוריק)
 
אבירם ברוכיאן נכנס כמחליף בשורות נורדיה ודקה לאחר מכן (72) מסר כדור טוב לשרון שפילס לעצמו דרך ובעט מ-22 מטרים, אך הכדור שלו עלה גבוה אל מעל השער. דקה חלפה ונורדיה נשארה בעשרה שחקנים. טל איילה התעצבן מאחת השריקות של השופטים ולאחר מכן שלח אגרוף לפניו של שחקן מרמורק וראה את האדום הישיר.בדקה ה-83 מרמורק קיבלה הזדמנות נהדרת לסגור עניין. מאור לוביץ פרץ באגף שמאל ושלח כדור רוחב מדוד לתוך הרחבה, עידו אקסברד חיכה במרחק של שבעה מטרים מהשער אבל איכשהו הצליח לבעוט את הכדור גבוה אל מעל השער.
 
בתוך תוספת הזמן שוב פעם מאור לוביץ ניסה לבשל לאקסברד הפעם למצב טוב יותר. לובין הרים משמאל ואקסברד מהאוויר בעט חזק ושטוח, אבל הכדור שלו חלף בצד הלא נכון של הקורה.
 
אוהדי מרמורק חוגגים בסיום (צילום: יוסי סוריק)
 
אסי דומב אמר לאחר הניצחון של האדומים: "נקודות חשובות מאוד להמשך הדרך, זה תמיד קשה, אבל הכל מגיע עם עבודה קשה בחיים. אני שמח מהתוצאה, תמיד יש מה לתקן. נורדיה קבוצה איכותית וטובה. אנחנו כולנו ביחד מנסים לעשות את הכי טוב. אנחנו מנסים להמשיך כל משחק, לסמן אותו כמטרה ולהמשיך. יש יריבות קשות בצמרת, צפיפות. מי שזה מלחיץ אותו לא צריך להיות בכדורגל, אבל צריך לנתב את הלחץ להנאה ובסוף לנצח".
 
 
אנשי מרמורק מרוצים מקבוצתם בסיום המשחק (צילום: יוסי סוריק)
 
ליאור זדה שהפסיד, התייחס לכך בסיום: "כמו שאמרתי, זה יוכרע על הדברים הקטנים. המומנטום השתנה במחצית השנייה, בטח אחרי ההרחקה המטופשת. הגול הראשון תמיד משמעותי בליגה הזו. היינו במשחק כל הזמן, יכולנו לחזור למשחק והרגשנו טוב. חבל. מאכזב להפסיד, יכולנו להוציא נקודה במשחק הזה. כרגע התרחקנו קצת מהפלייאוף, אבל יש עוד עשרה משחקים ואם לא נעשה את זה, זה לא מגיע לנו".
 
 
 

חוגגים בסיום ניצחון מרגש (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פתיחה חלומית לקובי כהן בזלצבורג!!! (ניצן אמסלם 14-02-2020, 15:35)
  2. ואזה הגדול (אלוף 14-02-2020, 15:39)
    איך אמר לי רז יצחק יכנס ויבקיע גול תוך 5 דקות
  3. חיים בסרט (החכם 14-02-2020, 17:00)
    מרמורק תרגיעו בקרוב זה יגמר
  4. כל הכבוד לבחורים משעריים (הוגה דעות 14-02-2020, 18:03)
  5. כל הכבוד לבחורים ממרמורק (הוגה דעות 14-02-2020, 18:04)