"אנחנו תלויים רק בנו, ואנחנו נתייחס לכל משחק כאל גמר גביע"

מאי מזל פתח את העונה במדי ירמיהו "גריל טאון" חולון, ולקח על עצמו אתגר לעבור למ.ס דימונה מליגה ב' דרום ב' בדרך לעליית ליגה. במחזור האחרון קבוצתו רשמה ניצחון חשוב מול שיכון המזרח ומאי כבש את שער הניצחון. רגע לפני שקבוצתו תארח את מעלה אדומים, שוחחנו על סוד ההצלחה של דימונה העונה ועל הרצון לרשום על הקבוצה עלייה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 14-02-2020
  • 08:08

אחרי שפספסה את העלייה בעונה הקודמת, מ.ס דימונה נבנתה העונה במטרה לעלות ליגה,כשהיא מציגה יכולת טובה , סגל שחקנים מצוין ובעיקר חיבור על המגרש ובחדר הלבשה. את הקבוצה מוביל בהצלחה המאמן שמעון ביטון, ודימונה מוכיחה שללא ספק שהיא הקבוצה הלוהטת ביותר בליגה א' דרום, והיא בדרך הנכונה לעלייה. 

 

אחד משחקני הרכש שהגיעו העונה לקבוצה הוא מאי מזל, שפתח את העונה במדי ירמיהו חולון, ועבר לשחק במוליכת הטבלה מליגה ב' דרום ב'. "כבר כמה שנים ששמעתי דברים טובים על המועדון עוד שהיו בליגה א׳, וכשהגיעה ההצעה עניין אותי האתגר הזה", מספר שחקן הכנף על האתגר שהוביל אותו לחתום קבוצה הדימונאית. מזל, הראה חיבור לקבוצה ובמחזור האחרון הוא הוביל את קבוצתו לניצחון במגרש לא פשוט, אחרי שכבש שער מול שיכון המזרח, אחת היריבות הבולטות של דימונה עונה. "תחושה נפלאה במיוחד במשחק כלכך חשוב. שמח לעזור לקבוצה ומקווה שרק נמשיך" , סיכם מזל. 

 

מאי מזל, כובש את שער הניצחון מול שיכון המזרח (צילום: מ.ס דימונה)

 

דימונה נמצאת בפסגת טבלת ליגה ב' דרום ב', עם 54 נקודות , פער של ארבע נקודות מהמקום השני עירוני כסייפה, "בסה"כ אנחנו עומדים במטרות ומודעים לזה שאסור לנו להיות שאננים כי עדיין לא השלמנו את המשימה" מסכם מאי ומספר כי סוד ההצלחה של דימונה השנה הוא: "שהקבוצה מאוד מחוברת שחקנים וצוות כאחד, אני חושב שיש לנו שחקנים מאוד מוכשרים ששיכים לליגות יותר גבוהות".

 

מי שמוביל את הקבוצה העונה להצלחה, בשקט ובהרבה צניעות הוא המאמן שמעון ביטון, השחקנים מחוברים אליו מאוד ועושים הכל במגרש כדי לשמח אותו. "מאוד קל עבורי לפחות לעבוד איתו. הוא נותן לנו שקט ויודע להעמיד אותנו במקום כשצריך ואנחנו  מעריכים את זה" מספר השחקן על היחסים על המאמן. 
במחזור הבא קבוצתו תארח באצטדיונה הביתי את מעלה אדומים, ותנסה להמשיך את המומנטום החיובי, "נתכונן כמו כל משחק.הדברים כרגע תלויים בנו ואנחנו נתייחס לכל משחק כאילו גמר גביע עד שנשלים את המשימה בע״ה" מספר מזל על ההכנות למשחק, כשהמטרה המרכזית שלו העונה היא 
להמשיך ולעזור לקבוצה לעמוד במטרות, לכבוש ולבשל עוד שערים. 

מאי מזל רוצה לרשום עלייה עם דימונה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן כשרוני (אוהדי אשקלון 14-02-2020, 08:58)
    תחזור לאשקלון מאי אוהבים אותך
  2. דימונה (דימונה עולה 14-02-2020, 17:32)
    מאז שהגעת לדימונה רק מנצחים כובש מבשל עובד במגרש כל הכבוד שמחים שאתה שלנו