רועי סימוני מארח את אילן סוויסה: תחזית ליגה א' צפון מחזור 20

לקראת המחזור ה-20 בליגה א' צפון, רועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״ מארח את אילן סוויסה שבהזדמנות זאת נאחל לו רפואה שלמה וכולנו נשמח לראות אותו בקרוב מאוד חוזר למגרשים למקום שהוא הכי הרבה אוהב ומכיר מצויין

  • על ידי: מערכת גולר
  • 13-02-2020
  • 17:15

הפועל כפר כנא - עירוני קרית אתא

רועי - על כפר כנא עובר משהו בלתי מובן, מקבוצה שרצתה לעלות ליגה הם רושמים מספר הפסדים שעלולים לסבך אותם בתחתית. קרית אתא מגלה סימני התאוששות אך יודעת שהדרך להבטחת ההישארות ארוכה ומפותלת והם יעשו הכל בכדי לחזור עם הנקודות הביתה, קל זה לא יהיה... ההימור שלי: תיקו.

אילן - זה משחק מרכזי! במידה וקרית אתא לא תנצח זה יהיה חבל מאוד, מצד שני כפר כנא ובני לוד דיברו על אחמד סבא וכרגע זה רק פוגע. ההימור שלי: תיקו. 

 

אלעד בראון רוצה להמשיך את מסע ההישארות את קריית אתא (חגאג רחאל)
 

הפועל אסי גלבוע - הפועל איכסל

רועי - אסי גלבוע חבולה ומוכה אחרי התבוסה בשבוע שעבר נגד מגדל העמק, היא לא ממש תצליח לעצור את הקבוצה של אלירן חודדה שחייבת את הנקודות אחרי התיקו בשבוע שעבר מול טבריה. אחת רוצה לעלות ליגה, השניה בדרך הבטוחה לליגה ב׳. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל. 

אילן - לצערנו ההנהלה של הגלבוע מנסה לעשות את זה בצורה הכי יפה ומכובדת והיא לא תוכל מול הקבוצה החזקה של חודדה. משחק שבגדול איכסל חייבת לעבור ומהר אחרת באמת נבין שהם לא רוצים לעלות ואני חושב שאיכסל למדו לעבוד ביחד, עוד טיפה סבלנות והיא תהיה בדרך הנכונה. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

עירוני טבריה - באקה אל גארביה

רועי - בטבריה מגיעים מעודדים לאחר התיקו בשבוע שעבר מול איכסל, אך יודעים שזה היה בונוס והמשחק מול באקה הוא על 6 נקודות במטרה לברוח מהתחתית ויעשו הכל כדי לנצח את הקבוצה שמגיעה אחרי 4 ניצחונות ונמצאת בתקופה מצוינת. ההימור שלי: ניצחון לטבריה. 

אילן - טבריה חייבת לנצח כדי לברוח מהתחתית. מצד שני באה קבוצה לא קלה שמגיעה בתקופה נהדרת. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

 

,

מוריס אוזן ינסה לעצור את התקופה הטובה של באקה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל בני ערערה - מכבי טמרה

רועי - שתי הקבוצות נמצאות בתקופה לא טובה והפסד יכול לסבך אותן בחלק התחתון של הטבלה. בטמרה לא שקט בכלל וזה לא מוסיף ביטחון לשחקנים, בערערה המטרה היא להישאר בליגה וכמה שיותר מהר, גם בחלוקת נקודות שתי הקבוצות תהיינה מרוצות. ההימור שלי: תיקו. 
אילן -
לפי שמה שאני רואה מכבי טמרה נכנסת לחצי עונה בלי כסף וחבל, כי טמרה יכולה הייתה להיות קבוצה טובה ממש. אני הולך על הפתעה... ההימור שלי: ניצחון לערערה.

 

הפועל הרצליה - מ.ס חיפה רובי שפירא

רועי - הרצליה מפסידה באמצע השבוע ומאבדת גובה ושוב רואה את התחתית ושחקניו של אנטבי חייבים לקחת את הנקודות. ברובי יצאו מאוכזבים מהתיקו מול כאוכב אך הם עדיין חזק בתמונת העלייה לליגה הלאומית. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

אילן - איזה משחק! אין ספק שזה המשחק המרכזי, שתי קבוצות מוכנות, בהתחלה נראה עמידה טובה ובסוף נראה התפזרות. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

 

עודד קוטר יוצא למשחק חוץ לא פשוט בהרצליה (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס טירה - הפועל מגדל העמק

רועי - טירה חוזרת עם ניצחון חשוב נגד בני זלפה ונשארת צמודה במאבקי הפלייאוף העליון. מולה מגיעה מגדל אחרי ניצחון מוחץ נגד אסי גלבוע ותרצה להמשיך במומנטום החיובי, כדי לברוח מהתחתית הבוערת. משחק חוץ קשה למוטי קריספיל והשחקנים שלו. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

אילן - משחק שלא הולך להיות קל או פשוט לטירה. אני מאמין מאוד במגדל העמק ונראה שזה מתחיל להיתפס אצלם. ההימור שלי: תיקו.

 

מוטי קריספיל רוצה לחזור עם נקודות מטירה... 

 

הפועל בני זלפה - הפועל כאוכב

רועי - זלפה מפסידה בשבוע שעבר ועוצרת רצף של חמישה ניצחונות, אך עדיין נמצאת בתמונת הפלייאוף העליון, למרות שאין להם מה לעשות שם והם יכולים להתכונן לעונה הבאה כבר מעכשיו... כאוכב לא מוותרים על חלום העלייה ולמרות התיקו בשבוע שעבר, הם עדיין במקום הראשון. אדם הדיה לא ירשה לעצמו לאבד שוב נקודות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

אילן - משחק פחות מעניין מבחינת מה שקורה השבוע בליגה. בטבלה יש לזה משמעות, כאוכב קבוצה שרוצה לעלות עם מאמן שעובד קשה ויחזור עם הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

מכבי צור שלום - מ.ס דבוריה

רועי - צור שלום יודעים שהם חייבים את הנקודות אחרי הניצחון בשבוע שעבר. יש להם משחק בקרב תחתית ישיר מול דבוריה שהתחזקה במספר שחקנים בכירים ומגיעה אחרי ניצחון בשבוע שעבר. בבית צור שלום חייבת להשאיר את הנקודות וקובי דנינו יידע להביא את השחקנים שלו ברמת מוכנות הטובה ביותר. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

אילן - משחק גם פחות מסקרן שההשפעה תהיה רק בטבלה. אני שומע שעובדים יפה בצור שלום והם ירצו לקחת את הנקודות בכדי לברוח מהתחתית הבוערת. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

רועי סימוני מארח את אילן סוויסה: תחזית ליגה א' צפון מחזור 20

הוסף תגובה
תגובות
  1. X בכפר כנא 2 לאיכסל 2 לבקה X לערערה X להרצליה 1 בטירה 2 לכוכב X לצור שלום (ראמי 13-02-2020, 21:35)
    X בכפר כנא 2 לאיכסל 2 לבקה X לערערה X להרצליה 1 לטירה 2 לכוכב X לצור שלום
  2. תוצאות (אחד שיודע 13-02-2020, 23:57)
    קרית אתא בקה ואיכסל מנצחות , גם ערערה רובי וטירה , דבוריה מפתיעה בחוץ ,כאוכב X
  3. באקה ושפירא ואכסאל מנצחות. כוכב וטירה וערערה תיקו. (אחמד 14-02-2020, 09:48)
  4. הימורים לשישי (אחד שבאמת יודע 14-02-2020, 10:10)
    קרית אתא..איכסל..x בטבריה..ערערה..x בהרצליה..טירה..כאוכב..וצור שלום..אל תגידו לא אמרתי..שבת שלום.