״אני מאמין בסגל שבניתי״

כך אמר חליל שמע, מאמנה של מ.ס דבוריה שהשיגה ניצחון חשוב במחזור האחרון, 1-0 על הפועל כפר כנא,ובשישי הקרוב תנסה להמשיך את המומנטום במשחק חוץ מול צור שלום. חליל, מסכם את התקופה האחרונה מאז שמונה לתפקיד מאמן הקבוצה ונשאר אופטימי לקראת המשך העונה

  • על ידי: יובל יוספי
  • 12-02-2020
  • 10:43

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, מ.ס דבוריה ניצחה ביום שישי האחרון 1-0 את הפועל כפר כנא ועשתה צעד חשוב במאבקי ההישארות. דבוריה מדורגת במקום ה-14 ובמחזור הקרוב מצפה לה משחק חוץ לא פשוט מול מכבי צור שלום, משחק שבו חניכיו של חליל שמע יצטרכו לתת את הכל כדי לצאת עם נקודות ולהמשיך את המומנטום החיובי. 


בראיון לאתר גולר, חליל מסכם את התקופה האחרונה. ״מוניתי למאמן דבוריה לפני שבועיים וכבר התחלתי לעשות הרבה שינויים. בחנתי את השחקנים והסגל, ישבתי עם יו״ר הקבוצה ואמרתי לו שאני רוצה לשנות הרבה בסגל הקודם. בשבוע שעבר החתמתי שבעה שחקנים ואני בונה קבוצה חדשה. אני מאמין בסגל שנבנה כאן ועד יום רביעי אני מתכוון לצרף עוד שני שחקנים, בעמדות החלוץ והכנף. אני אופטימי - נשארו 33 נקודות בקופה, הליגה לא פשוטה, ועומדת בפנינו משימה קשה, אבל אנחנו יכולים לעשות את זה״. 


חליל מסתכל על המשך העונה: ״קיבלתי את דבוריה עם 12 נקודות ובניתי קבוצה חדשה, המטרה היא להישאר בליגה ואנחנו נעשה את זה. לא היה איזון כשהגעתי לקבוצה, ומאז שהגעתי דברים השתנו, יש יותר במה בתקשורת ויותר אוהדים מגיעים לעודד. יש לנו יו״ר מצוין, מוחמד אלאניס, שמאמין בספורט המקומי ויש לו מילה של גבר. כשרציתי לצרף שחקנים הוא תמך בי ואני מעריך אותו על כך. יש לנו משחק קשה מאוד במחזור הקרוב, נגד צור שלום שהיא קבוצה ביתית מצוינת. אני מאמין ביכולות שלי ובסגל שבניתי, ונעשה הכל כדי לנצח ולהבטיח את ההישארות כמה שיותר מהר".
 

חליל שמע מאמין בסגל שבנה בדבוריה העונה מאז שמונה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המיגזר הערבי שכונה (אחד שיודע 12-02-2020, 21:10)
    חליל שמא בקושי יודע לדבר כבר נהיה מאמן איזה שכונה המיגזר הערבי זה לא יאומן תפסיקו כבר להתנהל בצורה כזו זאת בושה וחרפה עשו ממנו מאמן כושר ועכשיו שמו אותו מאמן לכו תעשו חמוצים