ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-21

המחזור ה-21 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור. היה לנו 23 שערים, עמישב, ובית"ר כפ"ס מנצחות בבית. קלנסאוה, מחנה יהודה, בית"ר פ"ת, עוצמה חולון ובני יפו מנצחות בחוץ. המשחק בין שועאע כפר קאסם ובית"ר ר"ג הסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-02-2020
  • 11:37

שמשון ת"א – הפועל קלנסאוה : 2-0

קלנסאוה החזקה יצאה למשחק חוץ קשה נגד שמשון ת"א. קלנסאוה פתחה היטב ובמחצית הראשונה עלתה ליתרון משערו של בר בלומברג בדקה ה-26. במחצית השנייה קלנסאוה הכפילה את יתרונה משערו של חי אברהם בדקה ה- 68 ולמעשה הכריעה את גורל המשחק לטובתה.

עמישב פ"ת – הפועל הוד השרון : 1-3

עמישב פ"ת ממרכז הטבלה עם שאיפות להיכנס לפלייאוף העליון אירחה במגרשה את הוד השרון שנמצאת לאחרונה בתקופה מצוינת. עמישב פתחה מצוין ובמחצית הראשונה עלתה ליתרון 2-1 מרגליהם של תני בנימין ואלי כהן, סיימון יהב איזן זמנית. במחצית השנייה תני בנימין השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק 3-1 לעמישב פ״ת. הוד השרון סיימה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של סלע גנות בדקה ה-92.

בית"ר כפ"ס – שמשון בני טייבה : 0-1

בית"ר כפ"ס אירחה במגרשה את שמשון בני טייבה למשחק על 6 נקודות בין שתי קבוצות שרוצות להשתלב הפלייאוף העליון. שער בדקה הרביעית של אברהם רדאי הכריע את גורל המשחק ובסיומו 1-0 יקר לבית"ר כפ"ס שעולה למקום ה-5.

הפועל קרית אונו – עוצמה חולון : 3-2

עוצמה חולון מהמקום ה-15 יצאה למשחק חוץ קשה נגד קרית אונו מהמקום ה-3. קרית אונו פתחה נהדר והובילה במחצית 1-0 משערו של מור זאבי. במחצית  השנייה עוצמה ביצעה מהפך עם שלושה שערים מרגליהם של אדמה גמבר וצמד של בן אלוני. קרית אונו הצליחה רק לצמק משער של בר מזרחי ובסיום 3-2 יקר לעוצמה חולון במאבקי התחתית.

 

בן אלוני עם צמד לזכותה של עוצמה (אתר פאנט)

 

צעירי טייבה – הפועל מחנה יהודה : 3-2

המוליכה צעירי טייבה אירחה במגרשה את מחנה יהודה המתאוששת. צעירי טייבה הוליכו במחצית הראשונה 1-0 משערו של בן בריגה . במחצית השנייה מחנה יהודה הפכה את התוצאה עם 3 שערים של ניר לנדסמן, חי אבירם ונמרוד מחני. צעירי טייבה הצליחו רק לצמק משער של אחמד רביע ובסיום 3-2 למחנה יהודה. טייבה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של שרון חונייב.

הפועל כפר ברא – בית"ר פ"ת : 2-1

בית"ר פ"ת יצאה למשחק חוץ נגד האחרונה כפר ברא. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה כפר ברא עלתה ליתרון משערו של איתי אוחיון אבל בית"ר פ"ת לא ויתרה והפכה את התוצאה מצמד של דור אזולאי המצוין. כפר ברא סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של סלים ריאן.

שועאע כפר קאסם – בית"ר ר"ג : 0-0

שועאע כפר קאסם אירחה במגרשה את בית"ר ר"ג. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים ללא שערים ובסיום 0-0 וחלוקת נקודות בין הקבוצות .

עירוני בית דגן – בני יפו אורתודוכסים : 2-1

בני יפו אורתודוכסים מהתחתית יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד בית דגן מהמקום השני. יפו פתחה נהדר וכבר בדקה ה-8 הובילה 2-0 מצמד של לואי אבו גאנם. במחצית השנייה בית דגן הצליחה רק לצמק את התוצאה משערו של אלמוג סמט כהן ובסיום 2-1 יקר מפז לבני יפו במאבקי התחתית.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : לואי אבוגאנם שחקנה של בני יפו אורתודוכסים עם צמד בניצחון על בית דגן מהמקום השני.

מאמן המחזור : רמי צבי מאמנה של מחנה יהודה עם ניצחון חוץ ענק על המוליכה מטייבה.

 

 

קבוצה מצטיינת : עוצמה חולון עם ניצחון חוץ גדול נגד קרית אונו השלישית.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-21

הוסף תגובה
תגובות
  1. קריתאונו (שמשום 10-02-2020, 12:15)
    קרית אונו אתם קבוצה פח עם מאמן פח מוכרים משחקים בעזרת ה שלא תצליחו רק נגד שמשון ידעתם לתת מלחמה
  2. חמחל (מחל 10-02-2020, 14:05)
    כבודי כבודי כבודי אין לך כבודדדדד?????? תפסיד לרמת גן שלום ותודה אתה בלוףףףףף
  3. 3 הפתעות מרעישות. עוצמה החלשה (ברק 10-02-2020, 18:41)
    מנצחת את ק. אונו ומחנה יהודה את המוליכה שלבטח תעלה, טייבה. גם יפו הנהדרת גוברת על בית דגן. לא משעמם.