"אנחנו בתקופה טובה והראש כבר למשחק הבא נגד יפו"

דניאל שערי שוערה המצוין של ירמיהו "גריל טאון" חולון, הוא בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה העונה. אחרי שבמחזור האחרון קבוצתו רשמה ניצחון לא פשוט על בקעת הירדן, היא תתכונן למחזור הבא מול יפו במטרה להמשיך את רצף הניצחונות. בגזרת חולון עדיין לא מדברים על עלייה למרות המיקום של הקבוצה בטבלה ומסתכלים ממשחק למשחק

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-02-2020
  • 09:26

דניאל שערי בן 27, שוערה של ירמיהו "גריל טאון" חולון, גדל במחלקות הנוער של נס ציונה ושיחק שם גם בקבוצה הבוגרת. משם עבר לשחק בחולון איתה רשם שתי עליות ליגה עד שהגיע עם הקבוצה לליגה א', לאחר מכן עבר לשחק בכפר קאסם כשהייתה בליגה ב', וגם איתה רשם עלייה לליגה א' ושוב חזר לשחק בחולון.

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון היא אחת מהקבוצות המסקרנות בליגה, שבשקט ועבודה קשה הוכיחה כי היא אחת מהקבוצות הטובות והאיכותיות שנבנתה העונה, ושערי בורג מרכזי בהצלחתה כשהוא מציג יכולת טובה מאוד בשער הקבוצה. חולון אותה מוביל המאמן המצוין ויקטור גניש תופסת את המקום ה-3 בטבלה עם 38 נקודות, מרחק של 3 נקודות מהמוליכה כפר שלם. ובמחזור האחרון הקבוצה רשמת ניצחון לא פשוט של 3-2 מול בקעת הירדן. "היה משחק נגד בקעת הירדן שהיא קבוצת התקפה מצוינת. היה משחק פתוח עם הרבה מצבים, האמת שהמשחק הזה היה פחות טוב שלנו כקבוצה, אך אנחנו שמחים שלקחנו את הנקודות והפנים קדימה למשחק הבא", סיכם שערי.

 

בסביבת חולון יש אווירה טובה ובעיקר הרבה שאיפות להמשיך את הריצה המדהימה שהתחילה העונה, ולהמשיך להישאר בחלק העליון בטבלה. "יש לנו מועדון שזה כמו משפחה וחדר הלבשה מצוין" מספרי שערי ומוסיף: "באמת מגיע שאפו ענק למוסא בן חיים, וויקטור גניש שמכינים אותנו לכל משחק ברמה הכי גבוהה שיש ולליאור שולמן ורונן כנפו שנותנים לנו את השקט וכל התנאים כדי להצליח".

 

דניאל שערי, "נותנים לנו את כל השקט עדי להצליח בחולון" (צילום: דדי ברק)

 

למרות שהקבוצה תופסת את המקום ה-3 בטבלה, בגזרת חולון לא מדברים עלייה ומעדיפים להסתכל ממשחק למשחק: "אנחנו בתקופה טובה והראש כבר למשחק הבא נגד יפו. בתחילת שנה כשחתמתי בקבוצה דיברנו על להעביר עונה בכיף, לאט לאט הגיע פלייאוף. כרגע המטרה זה להבטיח את המקום בחמישיה הראשונה כמה שיותר מהר וברגע שזה יקרה הכל יהיה פתוח".

 

חולון רוצה להמשיך עם היכולת הטובה כדי למשוך יותר אוהדים ליציעים , אחרי שהתאכזבו בעונות הקודמות מהקבוצה: "המטרות שלי הן לעזור לקבוצה כמה שניתן בכל משחק ולשמח את האוהדים שלנו. נכון שהם לא הרבה, אבל הקצת שכרגע יש הוא מאוד איכותי ותומך והכי כיף בעולם זה לראות אותם שמחים ומאושרים אחרי משחקים. זה שווה מבחינתי הכל", אמר השוער.

 

במחזור הבא החבורה של ויקטור גניש  תשחק מול מכבי "קביליו" יפו ותגיע להילחם על המגרש במטרה להמשיך את רצף הניצחונות. "יפו זה משחק קשה מאוד ועוד בשכונת התקווה. נבוא צנועים ונעבוד קשה כמו שהצוות המקצועי יכין אותנו ובעזרת השם נשמח בסוף המשחק". סיכם שערי

דניאל שערי, "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק" (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השבוע יגמרו הפוקסים (ליגה א 13-02-2020, 13:05)
  2. הוא לא הם באים נגד יפו ארבע חתיכות באחריות (גביזון 13-02-2020, 13:27)
    הוא לא לפרק אותם המבצע מיץ של הזבל יפו מיץ מיץ של הזבל יפו
  3. מחר נעשה ליפו בית ספר (נורי 13-02-2020, 13:40)
    שלא ישכחו את זה לעולם אל תדאגו יפה ישפיל אותכם מחר
  4. תגובה למישחק מחר בין מכבי יפו ל מ.כ.חולון (קובי 13-02-2020, 17:05)
    חולון קבוצה עים הרבה חלומות ופוקסים, מחר יגמר החלום הרטוב יפו יקרעו לכם את הצורה, להזכיר לכם בחולון ליפני שתי עונות קיבלתם שלישיה, ובמחזור הקודם עים מזל רב חילצתם תיקו 1:1 בדקת הסיום, מחר תישתו מהמיץ של הזבל....
  5. כל יפו פחדנים ובאים לריב בחבורות (קובי יא נקניק יפואי חמוץ שב בשקט יא מזבלה 13-02-2020, 19:45)
    הקהל של יפו הכי פחדן בליגה
  6. מחר הקניבלים מחולון באים לנקנק את יפו המזבלות (איסק מחר תקבל גם בראש וגם מכות רצח 13-02-2020, 19:46)
  7. שקוף (יפואי 13-02-2020, 22:18)
    האוהד של אזור הוא גם האוהד של חולון. היה חייב להתפצל כדי שיהיה ייצוג.
  8. יפואי (לנורי 14-02-2020, 16:28)
    למספר 3 נורי הנכבד לך תמכור במיה בכרמל ואגב נקנקנו אותכם