״במחצית השנייה הם היו יותר טובים״

הפועל רובי שפירא והפועל כאוכב נפרדו בתיקו 2-2 במשחק הצמרת, ועודד קוטר, מאמנה של רובי, יוצא מאוכזב מהתוצאה אך גם יודע שקבוצתו איבדה נקודות בצדק. לברנצוק ואבגו הספה כבשו לרובי, עבד מורגאן כבש צמד מנגד לכאוכב

  • על ידי: יובל יוספי
  • 08-02-2020
  • 10:47

משחק צמרת גדול נערך אתמול, כאשר רובי שפירא השלישית בטבלה, אירחה את הפועל כאוכב שמדורגת במקום הראשון ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו מרתק רווי שערים. אנדריי לברנצוק העלה את חניכיו של עודד קוטר ליתרון בדקה העשירית, רובי הכפילה את היתרון כאשר אבגו הספה כבש בדקה ה-42, במחצית ראשונה גדולה בסיומה ירדו רובי ביתרון 0-2.

 

עבד מורגאן משיג נקודה יקרה לכאוכב (חגאג רחאל)

 

במחצית השנייה, היה סיפור אחר לגמרי. הקבוצה המארחת סיפקה מחצית שנייה נוראית וכאוכב החלו להראות למה הם מוליכים את טבלת ליגה א' צפון, עבד מורגאן כבש בדקה ה-54 מפנדל, ואיזו את התוצאה בשער בדקה ה-76. הקבוצות מסיימות בתוצאת תיקו מוצדקת שמשאירה את כאוכב במקום הראשון לאחר שאיכסל לא השכילה לנצח את עירוני טבריה.

 

עודד קוטר מאמנה של רובי מסכם את המשחק: ״במחצית הראשונה נראינו טוב והובלנו בצדק, עלינו ליתרון שני שערים בזכות יכולת טובה. במחצית השנייה כאוכב השתלטו על המשחק והשוו את התוצאה, ולגמרי בצדק. מחצית שנייה טובה יותר שלהם, וכדורגל זה עניין של מומנטום. עם זאת אני גאה בשחקנים ויודע שהם נתנו את הכל על הדשא. לנו סגל טוב, ואני מאמין בכולם. בשבוע הבא מצפה לנו משחק חוץ לא קל, נגד הפועל הרצליה, ונעשה את הכל כדי לנצח״.

עודד קוטר יורד מאוכזב בסיום המשחק מול כאוכב (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קוטר מאוכזב? חחחח (אוהד כאוכב 08-02-2020, 16:40)
    שקוטר יגיד תודה לאל שלא יצא מובס במשחק הזה, חטפנו שני גולים ממש לא מחויבי מציאות, משתי טעויות נוראיות בהגנה, והגענו לאין ספור הזדמנויות במשחק שכולו היה בשליטה שלנו, והיה צריך להסתיים לפחות 4 2 אבל חוסר מזל וחוסר ריכוז מנעו מאתנו את הניצחון שכל כך הגיע לנו... אז שקוטר לא יתאכזב, כי בינו לבין עצמו הוא יודע שיצא בזול...
  2. לא מסכים איתך אח שלי (אחמד נוג'ידאת 08-02-2020, 22:53)
    כל קבוצה הייתה יותר טובה עם הרוח. מזל שלנו ששוער שלהם תפס יום גרוע עשה פנדל סתם
  3. קוטר כבר 3 חודשים כל העולם אומר לך לחזק את האמצע (אסף 09-02-2020, 12:10)
    ומי אתה מביא שני ילדים שלא רצו אותם בנוער של הפועל חיפה ?