נקודה היסטורית לבית"ר מ.א. שומרון

הקבוצה החדשה שנפתחה השנה בשומרון, בית"ר מ.א. שומרון, חיכתה 19 מחזורים עד שהשיגה את הנקודה הראשונה ההיסטורית בליגה ג' שרון. תגובת מאמן שומרון בסיום המשחק: "יום גדול למועדון"

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 04-02-2020
  • 09:31

עירוני אריאל אירחה במגרשה הביתי לעיני 60 צופים את הדרבי הגדול של השומרון ואירחה את בית"ר מ.א שומרון. הקבוצה החדשה ללא תקציב וללא תמיכה מהמועצה, התחילה את העונה עם סיבוב שלם של הפסדים, לאחר החלטה משותפת של כל השחקנים ואנשי ההנהלה, המטרה בסיבוב הייתה השני לא לסיים במקום האחרון את העונה. הסיבוב השני נפתח עם 3 הפסדים רצופים ואז הגיע הדרבי הגדול שכביכול אמור היה להיות ההפסד הרביעי, על הנייר אריאל פייבוריטית לניצחון אך דרבי כמו דרבי חוקים משלו, השחקנים של השומרון זכרו את התבוסה בדרבי הקודם והמטרה הייתה אחת לא יורדים מהמגרש בלי נקודה. המשחק החל בלחץ כבד של אריאל, אך מלבד מסירות מצד לצד, לא היה איום משמעותי על שער האורחת.

את ההגנה החזיקו חיים חן ומשה מסיקה במשחק מצוין ונקי מטעויות, בקישור הצטיין רעי קרואני כאשר נטרל את כוכב היריבה ומלך שערי הקבוצה, בר פולק והתוצאה בסיום המחצית הראשונה הייתה 0-0. 

 

המחצית השנייה נמשכה בלחץ כבד על שער השומרון שבו הצטיין טל גרבר שחזר מפציעה ארוכה. בדקה ה-70 בית"ר שומרון יכולה הייתה לעלות ליתרון כאשר גל עלימה בועט ליד הקורה. שומרון החלה לרדת לאחור במטרה לשמור על הנקודה ובדקות הסיום המתח היה בשיאו, אך לבסוף נשמע השריקה ובשומרון השיגו את מבוקשם - נקודה היסטורית וראשונה בתולדות המועדון!

מי שלא מבין את ההישג - אריאל ממוקמת במקום הרביעי בטבלה עם תקציב גדול במרחק 3 נקודות ממקום הראשון ואילו בית"ר שומרון בתחתית עם 0 נקודות. בשבוע הבא תארח ביתר שומרון את הקבוצה החזקה בליגה ספורטינג תל אביב והמטרה לנסות לחולל הפתעה נוספת.

 

 

תגובתו של המאמן בית"ר שומרון: "זה היה המשחק הראשון העונה שהכל התחבר לנו יחד, עמדנו כמו קבוצה שמשחקת שנים וכל שחקן נתן 100 אחוז משלו. אני גאה בכל שחקן ושחקן וזהו יום גדול למועדון הזה. כאן המקום להודות לכל אוהדי ותומכי הקבוצה, לספונסרים אשר תומכים בנו, לחברת המוביל החדש בראשותו של עלי ידידנו, חברת נוריאלי וחברת hadar sport".

נקודה היסטורית לבית"ר מ.א. שומרון

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן הקבוצה (משה כהן מתאים לשחק בליגת העל 05-02-2020, 17:46)
    משה כהן יכול לשחק בקישור של כל קבוצה בליגת העל, חבל פספוס! נ.ג.